Als ze SoR 1 uitbrengen weet ik vrijwel zeker dat deel 2 ook komt, ooit. En daarna, als iedereen van z'n stoel gevallen is door SoR2, zullen ze ook SoR3 uitbrengen.quote:
Zou er niet op wachten, verkopen ze hun losse Mario games niet meer.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Van VC games wacht ik nog echt op Mario All Stars
eerst zullen ze de losse nes-versies wel uitbrengen, ik zou niet anders verwachten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Zou er niet op wachten, verkopen ze hun losse Mario games niet meer.
Als de online multiplayer van BWii een beetje leuk is haal ik BWii ook.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Brain Academy Wii screenshots
Eén nieuwe BWii screen
Eerste screenshots Disaster: Day of Crisis
Mario Party 8 screenshots
MP8 is een musthave natuurlijk en BWii ziet er ook leuk uit. Over Disaster valt nog niet veel te zeggen en Brain Academy laat ik lekker liggen.
Is wel zeker.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:40 schreef BroesWillems het volgende:
waar haalt toch iedereen het vandaan dan BWii online gaat? volgens mij is daar nog niets zeker van
quote:Battalion Wars 2 will feature three online multiplayer modes. In "Assault" one player simply defends a base while the other attempts to take/destroy the base in a time limit, "Skirmish" or no time limit is more for tactical depth with both players fighting each other using the most of the new features like bases to give a more thought through attack.[1]
Uiteraardquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:47 schreef JOHAN410 het volgende:
Zijn er veel spellen van de Gamecube die de moeite waard zijn om op de wii te spelen?
Jazeker:quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:47 schreef JOHAN410 het volgende:
Zijn er veel spellen van de Gamecube die de moeite waard zijn om op de wii te spelen?
Jazeker, sterker nog het is een remake van deel 1.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:58 schreef __Saviour__ het volgende:
metal gear solid joh![]()
ik dacht dat dat een playstation exclusieve serie was.
is dat een beetje dezelfde stoere gameplay als metal gear solid 1 op de psx?
Nintendo gaat stoppen met de sterren. Ik denk persoonlijk dat ze voortaan dezelfde punten systeem gebruiken als voor de Wii.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:12 schreef Wunk het volgende:
valt me nu pas op, maar voor registratie van de Wii kreeg je bij nintendo maar 500 sterren, bij m'n gamecube zaten er nog 1000....
Uhm, nee.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:57 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nintendo gaat stoppen met de sterren. Ik denk persoonlijk dat ze voortaan dezelfde punten systeem gebruiken als voor de Wii.
Uit welke duim zuig je dit? Nintendo gaat ongetwijfeld ooit een keer stoppen met sterren.. Maar daar is atm nog geen aankondiging over gemaakt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:57 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nintendo gaat stoppen met de sterren. Ik denk persoonlijk dat ze voortaan dezelfde punten systeem gebruiken als voor de Wii.
ocrina of time??? (of hoe die zelda ook heet?) is het waar?????? moet ik punten halen???quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:15 schreef remcheese het volgende:
OOT IN DE VC!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |