Ja 1 jaar en toen keihard laten vallenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:38 schreef Kill_em_all het volgende:
Hebben jullie nooit economie gehad op de middelbare school ofzo?
grapjas hoe ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:28 schreef Mortale het volgende:
Als je jezelf er aan ergert.. doe het dan zelf?
We moeten alle data zelf invoeren, dus er sluipt wel eens een foutje in. Ik hou me er op zich niet zo mee bezig (ik volg gewoon tothegame.com) maar ik zal wat games editen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:14 schreef depax het volgende:
Roy kan jij niet eens zorgen dat die releaselijst klopt.
Excite truck is allang uit
Koropina staat er niet in
en chicken little komt pas in mei.
Zo kan je net zo goed geen er op zetten.
De Wii is ook niet meer dan een GameCube Turbo wat betreft de graphics. Pas over een twee á drie jaar zullen we echt mooiere games gaan zien dan dat we van de Cube gewend zijn.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:46 schreef RoelRoel het volgende:
Kan iemand me een plaatje laten zien met het bewijs dat de Wii best redelijke graphics kan produceren? Want dat valt me nu toch een beetje erg tegen...
Op het begin dacht ik ook "dat komt wel goed, het gaat meer om de gameplay" maar ik heb nu na maanden nog geen enkele screenshot gezien van iets wat niet op de gamecube zou kunnen heb ik het idee.
Is ook geen verwijt hoor, maar tothegame is niet echt goed voor nl info meestal.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We moeten alle data zelf invoeren, dus er sluipt wel eens een foutje in. Ik hou me er op zich niet zo mee bezig (ik volg gewoon tothegame.com) maar ik zal wat games editen.
Ja dat ja.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Brain Academy Wii screenshots
Eén nieuwe BWii screen
Eerste screenshots Disaster: Day of Crisis
Mario Party 8 screenshots
MP8 is een musthave natuurlijk en BWii ziet er ook leuk uit. Over Disaster valt nog niet veel te zeggen en Brain Academy laat ik lekker liggen.
Op Nintendo.com, staan alleen de Amerikaanse releases van afgelopen maandag.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:14 schreef FJD het volgende:
Title Platform
Donkey Kong Country SNES
New Adventure Island TurboGrafx-16
Streets of Rage Sega Genesis
The Legend of Kage NES
Staat op Nintendo.com maar DKC is toch al uitWel SoR
Balenquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:58 schreef Phonebone het volgende:
Op Nintendo.com, staan alleen de Amerikaanse releases van afgelopen maandag.
Die van morgen, in Europa, zijn nog niet bekend.
Ik hoop hier meer op Zelda: Link to the past
Mijn lijstje van games waarvan ik 100% weet dat ik ze ga kopen:quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:09 schreef Gravybrain het volgende:
Enige games tot nu toe die ik écht wil
Super Paper Mario
Metroid Prime 3: Awesomeness
Mario Galaxy
allemaal first party dus nog altijd, klbijf hopen op iets interessant wat third parties betreft...
Komt die ook dan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:16 schreef Neverstop het volgende:
Ik zou SoR skippen en wachten op SoR2, die is echt 100.000 keer beter.
SoR is ook leuk, maar leg je weg zodra je SoR2 hebt.
Als ze SoR 1 uitbrengen weet ik vrijwel zeker dat deel 2 ook komt, ooit. En daarna, als iedereen van z'n stoel gevallen is door SoR2, zullen ze ook SoR3 uitbrengen.quote:
Zou er niet op wachten, verkopen ze hun losse Mario games niet meer.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Van VC games wacht ik nog echt op Mario All Stars
eerst zullen ze de losse nes-versies wel uitbrengen, ik zou niet anders verwachten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Zou er niet op wachten, verkopen ze hun losse Mario games niet meer.
Als de online multiplayer van BWii een beetje leuk is haal ik BWii ook.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Brain Academy Wii screenshots
Eén nieuwe BWii screen
Eerste screenshots Disaster: Day of Crisis
Mario Party 8 screenshots
MP8 is een musthave natuurlijk en BWii ziet er ook leuk uit. Over Disaster valt nog niet veel te zeggen en Brain Academy laat ik lekker liggen.
Is wel zeker.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:40 schreef BroesWillems het volgende:
waar haalt toch iedereen het vandaan dan BWii online gaat? volgens mij is daar nog niets zeker van
quote:Battalion Wars 2 will feature three online multiplayer modes. In "Assault" one player simply defends a base while the other attempts to take/destroy the base in a time limit, "Skirmish" or no time limit is more for tactical depth with both players fighting each other using the most of the new features like bases to give a more thought through attack.[1]
Uiteraardquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:47 schreef JOHAN410 het volgende:
Zijn er veel spellen van de Gamecube die de moeite waard zijn om op de wii te spelen?
Jazeker:quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:47 schreef JOHAN410 het volgende:
Zijn er veel spellen van de Gamecube die de moeite waard zijn om op de wii te spelen?
Jazeker, sterker nog het is een remake van deel 1.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:58 schreef __Saviour__ het volgende:
metal gear solid joh![]()
ik dacht dat dat een playstation exclusieve serie was.
is dat een beetje dezelfde stoere gameplay als metal gear solid 1 op de psx?
Nintendo gaat stoppen met de sterren. Ik denk persoonlijk dat ze voortaan dezelfde punten systeem gebruiken als voor de Wii.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:12 schreef Wunk het volgende:
valt me nu pas op, maar voor registratie van de Wii kreeg je bij nintendo maar 500 sterren, bij m'n gamecube zaten er nog 1000....
Uhm, nee.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:57 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nintendo gaat stoppen met de sterren. Ik denk persoonlijk dat ze voortaan dezelfde punten systeem gebruiken als voor de Wii.
Uit welke duim zuig je dit? Nintendo gaat ongetwijfeld ooit een keer stoppen met sterren.. Maar daar is atm nog geen aankondiging over gemaakt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:57 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nintendo gaat stoppen met de sterren. Ik denk persoonlijk dat ze voortaan dezelfde punten systeem gebruiken als voor de Wii.
ocrina of time??? (of hoe die zelda ook heet?) is het waar?????? moet ik punten halen???quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:15 schreef remcheese het volgende:
OOT IN DE VC!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |