Ik heb aardig wat uurtjes in TP gepompt en ik moet je vertellen het is net Ocarina of Time 1.5. Het is lang niet zo goed als Ocarina of Time. Tot dusver is de 8,8 van Jeff Gerstmann (Gamespot) volledig terecht, maar ik zie wel welke cijfer ik zal geven als ik hem heb uitgespeeld. Maar ik ben absoluut niet onder de indruk, terwijl Ocarina of Time voor mij makkelijk de beste spel aller tijden is.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:42 schreef _GdR_ het volgende:
heb OOT nooit gespeeld... ben benieuwd na TTP
Hoe kan je een beste spel aller tijden hebben zonder alle spellen gespeelt te hebbenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:08 schreef _GdR_ het volgende:
beste spel allertijden is voor mij TTP
dus.... OOT nooit gespeuld.
dus ik zie wel.
Dat meen je niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:08 schreef _GdR_ het volgende:
beste spel allertijden is voor mij TTP
dus.... OOT nooit gespeuld.
dus ik zie wel.
Sales jp zijn ook binnen van de week.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:45 schreef FJD het volgende:
http://www.nu.nl/news/985(...)lcomputer_in_VS.html
Nummer 11 en nummer 7 is hetzelfde?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:57 schreef depax het volgende:
[..]
Sales jp zijn ook binnen van de week.
1. DS Lite - 136,846
2. Wii - 63,618
3. PSP - 34,505
4. PS3 - 20,676
5. PS2 - 16,192
6. Xbox 360 - 5,210
7. GBA - 953
8. GBA SP - 843
9. Cube - 347
10. DS Phat - 153
11. GBA - 40
heb OOT nog nooit gespeelt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat meen je niet.
Twilight Princess is alles behalve perfect. Overigens zijn er erg veel liedjes en melodietjes in Twilight Princess die overgenomen zijn van Ocarina of Time. In sommige gevallen werkt dat uitstekend, maar in sommige gevallen had Nintendo toch echt iets anders moeten gebruiken. Dat liedje die je krijgt als je een huis binnengaat is vrijwel onveranderd, wat helemaal nergens op slaat.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:13 schreef disjfa het volgende:
[..]
Hoe kan je een beste spel aller tijden hebben zonder alle spellen gespeelt te hebben
leer eens begrijpend lezen josti.quote:beste spel allertijden is voor MIJ TTP
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:12 schreef corc het volgende:
Kan ik mijn Gamecube OOT savegames gebruiken?
Zeker doen danquote:
Ik denk dat het niet mogelijk is.quote:
misschien de micro en de sp die eerste advancequote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:30 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Nummer 11 en nummer 7 is hetzelfde?![]()
Alsof Nederlanders 550 gulden per spel zouden betalenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:17 schreef linebear het volgende:
NEO GEO heeft volgens mij ook niet zo veel gedaan in Nederland. Weet nog wel dat het vooral arcade games uitbracht
Bombermanquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:08 schreef __Saviour__ het volgende:
zegt me echt weer niks, geo neo. net zoals die turbografx die er al is.
met álle secrets he. pas dan heb je het werkelijk uitgespeeld.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:33 schreef linebear het volgende:
mmmm, dat is minder
eerst maar even SMW uitspelen
mmmm... damn dat wordt wel lastig danquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
met álle secrets he. pas dan heb je het werkelijk uitgespeeld.
Ja, dat zal wel even wennen zijn. ttp speelt gewoon zo lekker natuurlijk met die controls, dan is het spelen met een oude controller wel even anders.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:43 schreef FJD het volgende:
Ik heb ook het idee dat je veel meer in het spel getrokken wordt door de controls van de WiiZoiets zal voor de niet diehard Zelda fan (zoals ik) het beeld wel enigzins vertroebelen. Vandaar ook m'n vrees om Zelda OoT te kopen.
Op zich vrees ik het 'anders' gedeelte niet in de zin van ja god ik moet nu een ander knopje indrukken of de layout is anders. Ik merk gewoon dat ik het zelf erg leuk vind om met het zwaard te slaan e.d.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, dat zal wel even wennen zijn. ttp speelt gewoon zo lekker natuurlijk met die controls, dan is het spelen met een oude controller wel even anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |