Ik weet het maar het is de enigste waarvan ik weet dat ze er iig gister nog 1 hadden. We hadden hier ergens een topic voor misschien dat daar meer in staat waar je wat aan hebt.quote:
iddquote:
En nu graag een grafiek waarbij het cumulatief is weergegeven.quote:
Drol.. het zijn het aantal releasesquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:32 schreef RaymanNL het volgende:
Ik denk dat het gaat om het aanbodSpellen raken uitverkocht enzo
![]()
Hoe moest ik dat nou wetenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Drol.. het zijn het aantal releases
Grafieken aflezen is een vaardigheid die je leert op de middelbare school.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hoe moest ik dat nou wetenStaat er toch niet bij
![]()
16 maart.quote:
Nee idd, maar daar heb ik wel een echte dvdspeler voorquote:Op donderdag 22 februari 2007 07:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Supports DVD-R and DVD+R
Yeah baby
-edit-
Dat betekent natuurlijk nog niet dat ie films afspeeltKofie dan maar
![]()
Tuurlijk werkt Wiinja wel goed, alleen een beetje beperkt voor upgrades enzo voor mij. Dat de Wiikey zo'n 70% van de NTSC games ondersteunt geeft mij hoop dat dit met softwareupdates gewoon 100% wordtquote:Op donderdag 22 februari 2007 08:51 schreef depax het volgende:
[..]
wij hebben wiininja nu en die werkt ook goed.
alleen hij kan geen ntsc afspelen rest werkt hij perfect ( ik mod overigens mijn wii niet maar een engelse vriend heeft hem getest for testing purposes)
Andere gaat cyclowiz halen.
Ja, OF ik heb ´m verkocht omdat ik ging afstuderen in het buitenland en dus toch 4/5 maanden dat ding niet kon gebruiken. Maar misschien heb je wel gelijk..quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:55 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Tja wie koopt er dan ook iets om het een maand later weer te verkopen? alsof je zelf niet had kunnen bedenken dat de eerste maand de games niet geweldig zouden zijn.
Gelulquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:35 schreef RipCore het volgende:
Ja, OF ik heb ´m verkocht omdat ik ging afstuderen in het buitenland en dus toch 4/5 maanden dat ding niet kon gebruiken. Maar misschien heb je wel gelijk..
Want je wist een maand eerder niet dat je ging afstuderen in het buitenland? je kan hem niet meenemen? je kan hem niet 4 maanden laten staan? Ik bedoel, hoe ik het ook bekijk, ik zie nou niet echt het voordeel in van een console kopen, een maand later verkopen en dan 4 maanden later weer kopen. Kan je mij uitleggen wat je nu bent opgeschoten?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:35 schreef RipCore het volgende:
[..]
Ja, OF ik heb ´m verkocht omdat ik ging afstuderen in het buitenland en dus toch 4/5 maanden dat ding niet kon gebruiken. Maar misschien heb je wel gelijk..
Ik heb de Wii een maand lang kunnen playtesten. Ik heb hem voor hetzelfde bedrag dat ik er voor betaald heb, weer verkocht. Ik (& Co.) heb(ben) dus een maand lang kunnen genieten van Zelda en Sports (Play vond ik maar kut).quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:07 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Want je wist een maand eerder niet dat je ging afstuderen in het buitenland? je kan hem niet meenemen? je kan hem niet 4 maanden laten staan? Ik bedoel, hoe ik het ook bekijk, ik zie nou niet echt het voordeel in van een console kopen, een maand later verkopen en dan 4 maanden later weer kopen. Kan je mij uitleggen wat je nu bent opgeschoten?
Ja wat ik zat alleen, had geen internet en versta geen woord Roemeensquote:
Dan vind ik het niet zo gek, nee. Ik zit hier in een internationaal studentenhuis met 25 andere gekken met (weliswaar) brak internet en 10 min van downtown Barcelona. Ik vermaak me wel.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja wat ik zat alleen, had geen internet en versta geen woord Roemeens![]()
Bier & Tietuh!quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:25 schreef __Saviour__ het volgende:
al bekend welke vc games we krijgen?
*trekt CC alvastquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:29 schreef BroesWillems het volgende:
Bier & Tietuh!
amazon.de had afgelopen week een levertijd van 3/5 dagen...quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:58 schreef Ultralaser het volgende:
Het is leuk al die Wii topics maar als ze dat console nu ook daadwerkelijk ergens een keer te koop aan gaan bieden! Nergens zijn die dingen te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |