ReMcOrE is aan het afstuderen tot ongeveer eind juniquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:06 schreef Katana het volgende:
Katana loopt stage tot en met 22 juni 2007
Who's next?
Miss-Scofield loopt stage als Nederlands docent tot 14 juli (einde schooljaar)!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
PieterBas loopt stage tot en met eind mei/begin juni
Klinkt wel pijnlijk, verder niets stuk?quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:32 schreef Katana het volgende:
ik verga hier ff van de pijn.
Dinsdag naar Eindhoven geweest (PSV- Arsenal)
Natuurlijk was er carnaval in de stad. Ik een paar pinten op, nog een paar , en nog een paar enz.
Lopen we richting het stadion (Broertje en ik) en besluiten om een plastic flesje naar elkaar toe te trappen.
Dus ik wil dat flesje een trap geven met mn lamme kop, maak ik me daar toch een smak.
Bovenop mn stuitje en elleboog. Mn elleboog doet nu echt moeilijk veel pijn omdat ik me zere elleboog ergens tegen aan stote. Echt niet relaxt.
(Het was wel een komisch gezicht aan de reacties te horen)
Oei, lijkt me pijnlijk genoeg.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:32 schreef Katana het volgende:
ik verga hier ff van de pijn.
Dinsdag naar Eindhoven geweest (PSV- Arsenal)
Natuurlijk was er carnaval in de stad. Ik een paar pinten op, nog een paar , en nog een paar enz.
Lopen we richting het stadion (Broertje en ik) en besluiten om een plastic flesje naar elkaar toe te trappen.
Dus ik wil dat flesje een trap geven met mn lamme kop, maak ik me daar toch een smak.
Bovenop mn stuitje en elleboog. Mn elleboog doet nu echt moeilijk veel pijn omdat ik me zere elleboog ergens tegen aan stote. Echt niet relaxt.
(Het was wel een komisch gezicht aan de reacties te horen)
Nee, op een geschaafde (soort van fikse schaafwond) elleboog na.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:33 schreef Goover het volgende:
[..]
Klinkt wel pijnlijk, verder niets stuk?
Jij staat er soiso nog tussenquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:35 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Wil je mij er dan ook bij zetten?!Ik ben daar niet zo goed in
![]()
Nope , aangezien ik vanmiddag alleen op de afdeling ben zit ik er over te denken om wat eerder naar huis te gaan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:36 schreef ReMcOrE het volgende:
oei Katana, klinkt niet echt lekker, beterschap dan maar
maar alleen een schaafwond, niks gebroken/gekneusd ofzo???quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:40 schreef Katana het volgende:
[..]
Nope , aangezien ik vanmiddag alleen op de afdeling ben zit ik er over te denken om wat eerder naar huis te gaan.
Trek het niet echt op eht moment![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |