quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:33 schreef jakees het volgende:
Bart heeft 6 stemmingen aangevraagd haha.
Tnx...quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:33 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Petje af is makkelijk voor een 010-er. die lopen toch de hele dag in trainingspak met petje.(Grapje van een 0546-er, stelt helemaal niets voor)
Ik wilde alleen maar even zeggen dat je 100% gelijk hebt met je opmerking![]()
Nu die gozer nog.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hehe die tyfus gitaar is opgeruimd
Mooi doelpuntquote:
Ik hoorde het ook jaquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:33 schreef jakees het volgende:
Hooi ik Natas nou lullen over de zwangerschap?
Amandel???
Ik vind Lesley ook heel leuk jaquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:36 schreef jakees het volgende:
Hij kijkt wel sjachie maar hij heeft hier wel een leuke meid aan over gehouden!
Ik vind Lesly leuk!
hij vertelde vanochtend dat hij geregeld had zo snel mogelijk weg te kunnen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:37 schreef blomst het volgende:
Hopelijk gaat hij pas tegen de avond weg, ik moet met mijn dochter naar het ziekenhuis, en wil er bij zijn als Bart vertrekt.
Sterkte in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:37 schreef blomst het volgende:
Hopelijk gaat hij pas tegen de avond weg, ik moet met mijn dochter naar het ziekenhuis, en wil er bij zijn als Bart vertrekt.
Zal best, maar als je weg wil, ga je toch? Ze kunnen je uiteindelijk niet met mankracht tegenhouden als je de poort uitloopt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:38 schreef n1ek het volgende:
[..]
hij vertelde vanochtend dat hij geregeld had zo snel mogelijk weg te kunnen.
Maarja zijn koffers zijn er nog niet en meestal moet je een hele speech houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |