Mag ik me bij je aansluiten?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:58 schreef Tally het volgende:
Mag ik zeggen dat ik je eigenlijk een beetje eng vind?
Ja?
Ik vind je eng
Dat laatste is waar ik me over verbaasd..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag ik me bij je aansluiten?
En er een schepje bovenop doen?
Ja?
Ik vind TS erg eng. Een vent van 30+ die in een 15/16-jarig meisje de vrouw van zijn dromen vindt.
Edit: En daar acht jaar later nog steeds bijna obsessief mee bezig lijkt..
Het lijkt er anders wel op. Zij is hier al sinds zaterdag 21 mei 2005 geregistreerd, hij komt op woensdag 21 februari 2007 aankakken en weet haar meteen te vinden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:14 schreef Tally het volgende:
<..>
Dat is wat ik met name erg eng vind.. Een soort stalk idee krijg ik er van..
En daarmee wil ik nu niet beweren dat hij een stalker is!!!!
en jat mijn avatar in the processquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het lijkt er anders wel op. Zij is hier al sinds zaterdag 21 mei 2005 geregistreerd, hij komt op woensdag 21 februari 2007 aankakken en weet haar meteen te vinden.
Dat is vast toeval.![]()
Dat is inderdaad ook uitermate triest.quote:
Echt, 't word ook steeds gekker hè? Hou je nog meer van die freakshow-ongein voor ons achter? Moeten we die zelf uit je sleuren?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:23 schreef Agent327m het volgende:
Maar de laaste keer dat een therapeut mij opdracht gaf om Goldfishie een brief te schrijven,
werd ik in de gevangenis gegooid !![]()
oh kijk eens aan, de andere kant van het verhaal!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:50 schreef Agent327m het volgende:
[..]
Ik begrijp best de nuancering in dit verhaal, maar zoals ik al zei: Ik vind dat het doel de middelen niet heiligt.
En zelfs als je mee gaat in die nuancering, vind ik dat er grenzen zijn. Zelfs voor ouders.
Kijk ook maar naar het verhaal van Manne --> Er zijn zat gevallen, waarin het wel kan.
Kennissen van mij zijn begonnen met een leeftijdsverschil 14 - 31 en dat ging ook prima.
Ik ben hier trouwens niet om mijn gelijk te halen.
Maar Goldfishie loopt nog steeds onzin te bleren op dit forum, dat ze misbruikt/gemanipuleerd zou zijn, en dat is dus niet waar:
[..]
........................![]()
Ik lul helemaal niet met hem mee, daar doe je mij echt te kort mee. Ik heb al tig keer aangegeven dat ik niet de hele santekraam ken. Daarnaast heb ik aangegeven dat ik haar ouders prima begrijp hoe zij een en ander gedaan hebben, verschillende malen. En dat hij daar als 36 jarige helemaal niets te zoeken had, ook verschillende malen. Dat ik dat niet begrijp. En die andere voorbeelden van andere stelletjes waar het wel mee is gelukt,kunnen me gestolen worden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:11 schreef milagro het volgende:
[..]
en dan komt er een JoeDank die je verhaal voor zoete koek slikt, en met je mee lult in je slachtofferrol en benje weer helemaal in je element.
Die gemeenschappelijke banden van TS na acht jaar snap ik ook niet helemaal. Of hij zoekt ze op.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:41 schreef Angst het volgende:
Want jongen je zegt dat ze nog laster over je versrpeiden en dat kan alleen als je gemeenschappelijke banden hebt, probeer daar dus zomin mogelijk van te hebben zou ik zeggen.
ik had dit ook allemaal bedacht met inspiratie uit jouw postsquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:02 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Die gemeenschappelijke banden van TS na acht jaar snap ik ook niet helemaal. Of hij zoekt ze op.
Maar goed, allemaal giswerk. Direct contact of in de buurt komen van contact (dus ook op Fok) zou ik gewoon geheel vermijden.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:19 schreef Angst het volgende:
[..]
ik had dit ook allemaal bedacht met inspiratie uit jouw posts![]()
Het zal je maar dwars zitten, als iemand die ik heb gekend na 8 jaar nog steeds leugens over mijquote:Tally(Moderator) - dinsdag 27 februari 2007 @ 11:14
Dat laatste is waar ik me over verbaasd..
Dat hij er na al die jaren nog steeds boos over kan worden en zich er boos over kan maken..
Lijkt wel alsof hij het niet kan en wil loslaten..
quote:Angst - dinsdag 27 februari 2007 @ 17:41
nou ik zou als ik jou was zo ver mogelijk van die geschiedenis weg gaan. Indien mogelijk weg verhuizen, een andere account op fok etc.
Je hebt alle schijn tegen, als je je niet met haar nooit meer ziet kunnen ze je nergens van beschuldigen.
Dodo 2 is waarschijnlijk TS, dat is een Andorian, die zijn zeer achterdochtigquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haehehhehe
[afbeelding]
Dodo 1, 2, (ex)-vriendin en chaperonne?
Jij spreekt hele wijze woordenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:41 schreef Angst het volgende:
nou ik zou als ik jou was zo ver mogelijk van die geschiedenis weg gaan. Indien mogelijk weg verhuizen, een andere account op fok etc.
Je hebt alle schijn tegen, als je je niet met haar nooit meer ziet kunnen ze je nergens van beschuldigen. Geef haar je e-mail adres en zeg: als je d'r ooit klaar voor bent wil ik best met je bellen. (dan nog niet gelijk irl afspreken dus).
Want jongen je zegt dat ze nog laster over je versrpeiden en dat kan alleen als je gemeenschappelijke banden hebt, probeer daar dus zomin mogelijk van te hebben zou ik zeggen.
Er is overigens min of meer bewezen te lang bezig zijn met een trauma verergert de zaak, omdat je dan alleen nog maar daar bezig bent. En ik denk dat dat bij jou het geval is, je d'r over heen moet zetten en je hoeft niet gelijk te stoppen met je psycholoog maar je langzaam over heen moet stappen, ookal voel je d'r nog niet goed over. Sommige dingen zullen nou eenmaal nooit goed komen.
Ze denken kwaad over je, volgens jou ten onrechte, maar ik denk dat alles wat je doet om hun kwade gedachtes weg te nemen averechts werken.
Zo gaat het hier ook op fok, des te meer je uitlegt des te meer mensen je eng en raar vinden.
Als ik jou was zou ik nix meer met die mensen te maken willen hebben, en dan ook niet met goldfishie ookal geef je om haar!
voor de mensen die je een pervert vinden, die zullen het hopelijk ook met me eens zijn dat je je gewoon niet meer met haar moet bemoeien, dus zo zie je iedereen blij![]()
Natuurlijk ben ik geen stalkerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het lijkt er anders wel op. Zij is hier al sinds zaterdag 21 mei 2005 geregistreerd, hij komt op woensdag 21 februari 2007 aankakken en weet haar meteen te vinden.
Dat is vast toeval.![]()
Raar he dat iemand dezelfde mening kan hebben, komt bij jouw nooit voor zeker!!quote:milagro - dinsdag 27 februari 2007 @ 22:39
ga je nu kloons aanmaken om jezelf te steunen?
IK heb geen lichtzwaard, en ook geen hoogslaperquote:Op dinsdag 27 februari 2007 05:44 schreef Pinball het volgende:
En als jullie nooit sex gehad hebben, wat is dit dan:
[..]
Of heeft ze toevallig vaker van die SF freaks gehad?
jawel, hoor, maar die registreren zich niet een dag eerder en vallen dan meteen als eerste en enige het topic binnen waar de TS veel tegengas krijgtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:38 schreef Manne03 het volgende:
[..]
Raar he dat iemand dezelfde mening kan hebben, komt bij jouw nooit voor zeker!!
Moet ik soms de complete chat-logs met haar hier op het forum gaan zetten !?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:31 schreef milagro het volgende:
jij kan hier van alles beweren, meneer, we kunnen het niet controleren.
als jij zegt dat zij kontakt met jou opnam, recentelijk, dan twijfel ik daar aan, gezien alle toevalligheden genoemd al.
je gaat maar door met zogenaamde feiten noemen die ons zouden moeten overtuigen, waarom wil je ons overtuigen, wat bied het jou nou, behalve je gelijk halen "zie je wel, die mensen op het forum zijn het met me eens"
flikker toch op, jij komt hier omdat ZIJ hier komt, en jij weet dat ze dit allemaal kan lezen, en hoopt gewoon dat ze tot inkeer komt.
dat is ze al gekomen, toen ze besloot, ja, ZIJ besloot dat ze niets meer met jou te maken wilde hebben.
Inderdaad. Belachelijk. Je hebt helemaal gelijk. Idioot van mij dat ik (bijna) op je uitlokkertjes in ga.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:02 schreef milagro het volgende:
wie wil je bereiken hier dan , man?????
we zijn wildvreemden? waarom ons overtuigen van je slachtofferschap.
wij kunnen niets controleren, alleen maar aannemen en verrassing , dat doen er een aantal hier niet, niet alleen ik niet.
je kunt overal je verhaal kwijt, maar hey oh toeval, je kiest uitgerekend het forum waar zij ook post.
en ik zou me maar niet gaan mailen, als ik jou was.
chatlogs plaatsen om je gelijk te halen bij een wildvreemde.... zielig, echt.
je bent niet naief, integendeel, je bent heel geslepen en een aantal trappen erin, maar hey, pech voor jou, ik ben geslepener dan jij, en gelukkig een aantal anderen ook.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:09 schreef Agent327m het volgende:
[..]
Inderdaad. Belachelijk. Je hebt helemaal gelijk. Idioot van mij dat ik (bijna) op je uitlokkertjes in ga.
Zie je alweer hoe naief ik ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |