Wil ik ook wel wetenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:00 schreef Michellee het volgende:
Komt het ook hier op tv?
Die vind ik zelf ook het mooiste, maar ik geef Melissa S. een betere kans.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:44 schreef Chryzis het volgende:
Geef mij maar die onderste, Kirsten Dunst look-a-like![]()
Als 't niet snel komt, dan zal het wel helemaal niet komen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zover ik weet komt het nog niet in Nederland op TV.
Dan blijft het nog wel leuke TVquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:07 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als 't niet snel komt, dan zal het wel helemaal niet komen.
Dan zouden we immers al weten wie de nieuwe is. En dan is de lol er ook af.
Inderdaad ik herken dat gezicht ook ergens van.. Maar best apart dat ze er nog iemand bijzoeken omdat die Nicole de populairste is van allemaal en de rest hangt er maar een beetje bij?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:24 schreef superhero87 het volgende:
Volgens mij zat Melissa S. ook in Making the band...
ze lijkt er wel erg op.. maar zij heette toch geen melissa?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:24 schreef superhero87 het volgende:
Volgens mij zat Melissa S. ook in Making the band...
Ze zoeken ook niet echt iemand. Ze maken gewoon een programma. Dat programma brengt het geld in het laadje. De echte Idols, Next Top Models enz zijn de programma's, niet de winnaars/winnaressen van die programma's.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:14 schreef Hypnose het volgende:
[..]
Inderdaad ik herken dat gezicht ook ergens van.. Maar best apart dat ze er nog iemand bijzoeken omdat die Nicole de populairste is van allemaal en de rest hangt er maar een beetje bij?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:38 schreef fi0re het volgende:
maar volgens mij komt de winaar er wel echt in anders beloof je dat toch niet
Ja, ze willen vast een Nederlandse muts in The Pussycat Dollsquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:11 schreef Viswijfje het volgende:
Komt er ook een nedelandse versie want dan ga ik meedoen hoor!!
Asia heeft vorige week gewonnen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:04 schreef Jm4nski het volgende:
wie zitten er nu nog in in de .us afleveringen cdp ?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:55 schreef Lollifant het volgende:
Maar het kan toch niet waar zijn dat Asia wint?!![]()
Halloooo! Ik heb de show gewoon week na week gevolgd in Amerika, ik weet heus wel wie er wint!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:58 schreef Greys het volgende:Ik kan het eerlijk gezegd ook niet geloven?
Is CDP niet in de war met AnaStacIA? En dat hij die naam gewoon verkeerd verstaan heeft?
Rustig, rustig, het was maar een grapjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Halloooo! Ik heb de show gewoon week na week gevolgd in Amerika, ik weet heus wel wie er wint!
ja dat las ik ook!! Hoe kan dat dan, die groep kan toch niet zo groot worden? Er zitten nu al zoveel meiden in, dat ik behalve de leadzangeres geeneens weet wie er verder in zitquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:06 schreef Soofie het volgende:
Ik was voor Chelsea, maar dan meer omdat zij een soort "underdog" was en ik vond haar wel cute![]()
Maar goed, de jury zal het wel beter weten.. alleen wat ik raar vind is dat er een 2de seizoen komt? Hoeveel meiden willen ze in die groep plaatsen??
zit net ff op wikipedia te kijken en er staat dus dat ze in seizoen 2 een hele nieuwe groep zoeken (making the band)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:06 schreef Soofie het volgende:
Ik was voor Chelsea, maar dan meer omdat zij een soort "underdog" was en ik vond haar wel cute![]()
Maar goed, de jury zal het wel beter weten.. alleen wat ik raar vind is dat er een 2de seizoen komt? Hoeveel meiden willen ze in die groep plaatsen??
Klopt niets van, da's een gerucht wat fans hebben verzonnen.. Zoals ik gister postte is het nog niet zeker dat er een 2e seizoen komt. Ze zijn nog aan het kijken namelijk of het wel kan weer een doll erbij of dat ze een groep gaan zoekenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:48 schreef Ja-Ik het volgende:
[..]
zit net ff op wikipedia te kijken en er staat dus dat ze in seizoen 2 een hele nieuwe groep zoeken (making the band)
oh denk ik een keer slim te zijnquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Klopt niets van, da's een gerucht wat fans hebben verzonnen.. Zoals ik gister postte is het nog niet zeker dat er een 2e seizoen komt. Ze zijn nog aan het kijken namelijk of het wel kan weer een doll erbij of dat ze een groep gaan zoeken
quote:Want to apply for the next season of The Pussycat Dolls Present?
This time, we're forming a whole new group!
sommige van die wijven van de audities waren gewoon 10 jaar jonger dan die graftak. dan ben je al snel een concurrent.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:57 schreef female81 het volgende:
Melissa R was duidelijk de beste, maar een te grote concurrent voor Nicole Scherzinger. Die haar plekje in de spotlights nu gewoon behoudt.
ik weet niet wat je bedoelt met finalistes, maar er zaten er een aantal bij van 24. ik snap sowieso niet wat dat er toe doet. ik zei alleen maar dat een wijf dat 10 jaar jonger is dan die graftak al snel concurrentie is.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:11 schreef female81 het volgende:
ALLE finalistes waren niet ouder dan begin 20.
Maar goed, Melissa R. (volgens de openingspost 18 jaar oud) had gewoon teveel uiterlijke gelijkenissen met Nicole.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:43 schreef female81 het volgende:
*kick*
Zojuist las ik dat Asia alweer uit de groep ligt. Reden: diva-gedrag.
*kick*
*kick*
Niet zo'n betrouwbare bron dusquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:52 schreef female81 het volgende:
Iemand vermeldde het op het The Fashion Spot-forum.
quote:The CW reveals that last year's Pussycat Dolls winner, Asia, has opted to embark on a solo career, which, as one reporter points out, completely defeated the purpose of the show.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |