Oh nee, mijn slagroom mag juist echt lekker stijf geklopt zijnquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik word altijd misselijk van bakkersslagroom. Boterig.Zelfgeklopte (en dan niet te lang doorgeklopt en ook geen klopvast erdoor doen) is het allerlekkerst.
![]()
zoek is een goede banketbakker zou ik zeggen...quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:11 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik vind de slagroom van de bakker ook vaak ranzig. daarnaast vind ik de slagroom voor bijvoorbeeld op mijn ijsje wel erg lekker.
Dat dacht ik nou juist! Ik ben er regelmatig om voor gek verklaard.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:31 schreef mjan het volgende:
Ik dacht altijd dat ik de enige was die daar over zeurde
die vind ik gewoon lekker je weet wel die dingen uit de diepvries volgens mijquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:10 schreef thefunny het volgende:
Laat staan die slagroomstreepjes op de tompoezen...iewl! Je proeft gewoon de chemie![]()
Gatver, slagroom uit een spuitbusquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:59 schreef Spacehamster het volgende:
Ik vind slagroom uit een spuitbus heerlijk en zelfgeklopte is al helemaal niet te versmaden.
Maar die vette zooi op gebakjes van de bakker/supermarkt/warenhuis vind ik niet te vreten! Het is vet en muf en best ranzig.
Nou is smaak natuurlijk persoonlijk.
Maar wat stoppen ze in die gebakjesslagroom waardoor het zo anders smaakt dan verse slagroom?
dan kom je bij de prutsbakker jaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:26 schreef BertV het volgende:
Creme-gebak bah!
Een mix van opgeklopte boter met suiker en dan met de sigaretterook van de bakker erin getrokken.
geen een 'ambachtelijke' bakker heeft spul om de slagroom luchtig te houden... slagroom gaat altijd recht vanuit de fles/doos/tank in het slagroom apparaat.. Dat is dus een fabeltje.. (er zullen misschien wel enkele uitzonderingen zijnquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:00 schreef Ole het volgende:
Daar zit volgens mij een spul door om de slagroom 'luchtig'te houden.
die hebben wij ook 2weken gehad, nooit weer debicquote:Op woensdag 11 april 2007 12:47 schreef Mr-Z het volgende:
Prima Blanca van Debic.... goedkoper en veel witter dan gewone slagroom.. heel verleidelijk voor bakkers om in te kopen dus.. maar deze slagroom loopt na een paar uur al terug en smaakt smerig. Toch jammer dat ook op deze manier het bakkersvak een slecht imago krijgt...
leuk om nog een bakker tegen te komen hierquote:Op woensdag 11 april 2007 13:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
die hebben wij ook 2weken gehad, nooit weer debic![]()
![]()
waar werk jij zo ongeveer danquote:Op woensdag 11 april 2007 17:38 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
leuk om nog een bakker tegen te komen hier![]()
Aha oke danquote:Op donderdag 12 april 2007 12:31 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Nu in een dorpje in de buurt van Tilburg.. Maar misschien komt daar verandering in![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |