Toch staat het 3-1.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Ook maar bij vlagen eerste kwartier na rust en laatste half uur....
Vertrouwen voor wat? De play-offs?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:52 schreef BadRabbit het volgende:
Goed gedaan, dit geeft vertrouwen en dat is belangrijker dan die hele kut uefa cup.. Ik kan er niet om malen dat we er uit liggen![]()
Ze zijn de tweede helft aardig weggespeeld, toch knap van Ajax na zo'n eerste wedstrijd en toch ook wel eerste helftquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:53 schreef Mr.Mills het volgende:
Zegt genoeg dat de spelers van Werder dik zitten te balen
Hoe fuckin' snel kan het omslaan hierquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:54 schreef koningdavid het volgende:
Geef die Wiges een nieuw contract jongens...![]()
Kampioenschap kan ook nog steeds hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:54 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Vertrouwen voor wat? De play-offs?![]()
Na 1 redelijke wedstrijd?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:54 schreef koningdavid het volgende:
Verkeerd gekokt in Bremen, daardoor verloren.
Maar dat gelul over dat Bremen een maatje te groot is voor Ajax hebben we ook weer even uit de wereld geholpen. We tikten ze weg vandaag.
Lichtpuntjes:
Japie Stam![]()
Sneijder![]()
Babel & Huntelaar in de spits![]()
Geef die Wiges een nieuw contract jongens...![]()
Kan samen met die voorzitter van AZ door een bus gepakt wordenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:54 schreef VoreG het volgende:
Als die grensrechter van Bremen-uit nou z'n bril op had gedaan...
Idd, hij moet eerst maar meer van dit soort wedstrijden spelen en eigenlijk nog een paar niveaus hoger, dan pas kunnen ze er over nadenken om z'n contract te verlengen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:55 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe fuckin' snel kan het omslaan hierTopoppertunisme
Ik ontdekte pas na 15 minuten dat hij speeldequote:
Ik heb hem nooit afgeschreven hoor. Maar mijn opmerking was niet helemaal serieus. Laten we eerst maar de rest van dit seizoen afwachten. Maar Maduro speelde aardig tegen Frings en de zijnen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:55 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe fuckin' snel kan het omslaan hierTopoppertunisme
Ach, hij heeft vanavond gewoon weer laten zien wat 'ie kan als 'ie wel in vorm is. Als 'ie de rest van het seizoen wat wedstrijden goed speelt, is dan de tegenargumentatie "na 5 redelijke wedstrijden"?quote:
Ik vond Maduro de eerste helft matig, zoals de rest van het seizoen. Tweede helft herpakte hij zich echter goed en laatste kwartier/10 minuten was hij zelfs goed bezig. Maar dat lig meer aan heel Ajax dan aan Hedwiges zelfquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit afgeschreven hoor. Maar mijn opmerking was niet helemaal serieus. Laten we eerst maar de rest van dit seizoen afmaken. Maar Maduro speelde aardig tegen Frings en de zijnen.
Ach, echt dichtbij zijn we natuurlijk nooit geweest. Die 2 kansen hadden erin gemogen, maar werden fenomenaal gered. Net zoals Stekelenburg die die kans van Klose fenomenaal redde. Twee goals tekort komen is nog altijd gewoon een ruime marge, maar als je 5-1 moet maken is dat echt geen schande tegen Werder Bremen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:56 schreef VoreG het volgende:
Die kans van Sneijder toen de Mul voortrok. Pfff ik telde em al...
Eigenlijk baal ik er wel behoorlijk van.
En zo is het.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:52 schreef VoreG het volgende:
Heel goed gespeeld.
3 ballen zijn gewoon van de lijn geplukt, tjah.. Die mazzel moet je dan weer net wel hebben.
Ik heb me alleen kapot geergerd aan Roger en Ogararu, wat speelde die matig zeg.
precies, tis balen maar zeker laatste kwartier liet ajax wel goed voetbal zienquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:59 schreef koningdavid het volgende:
We waren dichtbij een gigantische stunt. Aan de ene kant ben ik trots, aan de andere kant teleurgesteld omdat ik weet dat we niks onder doen voor Bremen en gewoon door hadden kunnen gaan.
Deze nonsens kan trouwens ook weer regelrecht de prullenbak inquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:04 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Precies, als als....zo gaat het nu al jaren, als we blijkbaar niet in staat zijn om fatsoenlijke spelers in te kopen voor ons systeem, moet je het misschien maar eens iets anders proberen..
Ik wil niet zeggen dat we nu PSV catenaccio moeten gaan spelen maar uit een meer zeker middenveld en defensie aanvallen.
Ach Werder heeft ook een aantal zeer aardige kansen gehad. Ook vorige week. Vandaag vooral in naam van Almeida.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:02 schreef VoreG het volgende:
Schot Sneijder goed gepakt
Kopbal Leo van de lijn gehaald
Omhaal Leo
1 op 1 van Babel ook gepakt
Sneijder van 3 meter ook gepakt
Perez met die kopbal ook al gepakt
We hadden net dat beetje geluk nodig.
Argentijnse vlag voorquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:03 schreef Roi het volgende:
Wat was de actie van 410 trouwens ? Blauwe hesjes over de witte shirts !??
Inderdaadquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:03 schreef DeeBee het volgende:
Geen geluk, goed gespeeld, klote Duitsers...tsja, dat was wel de samenvatting ongeveer...
En die onzin met 'uit'-doelpunten moet echt zo snel mogelijk dood, wat een gelul![]()
Ik heb het altijd onzin gevonden. Uitdoelpunten tellen dubbel, volgende regel wordt uit de lucht scoren is een 3 punter.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:04 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Inderdaad
Maarja, het zal ook wel eens in ons voordeel werken.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb het altijd onzin gevonden. Uitdoelpunten tellen dubbel, volgende regel wordt uit de lucht scoren is een 3 punter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |