Ben benieuwd of dat gaat lukken, zou wel heel stoer zijnquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:34 schreef jna het volgende:
Was hier al gemeld dat Ajax bezig met de knvb om Ajax 2 in de jupiler league te krijgen?
Dat zou wel leuk zijnquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:34 schreef jna het volgende:
Was hier al gemeld dat Ajax bezig met de knvb om Ajax 2 in de jupiler league te krijgen?
Klopt, wegens ziekte. Stond ineens Grandel weer tussen de palen zeg!quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat klopt foutje. Dus afgelopen zondag er voor het eerst niet bij?
De Ajax lifequote:Op donderdag 22 februari 2007 17:43 schreef TerroRobbie het volgende:
En dan? Een competitie van 30 clubs?
Iemand een bron trouwens?
Met de verplichte buscombi naar een slechtgevulde Arena... Ik kan met leukere wedstrijdjes bedenken.quote:
Ook maar even dat kutblaadje (Ajaxlive) erbij gepakt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:43 schreef TerroRobbie het volgende:
En dan? Een competitie van 30 clubs?
Iemand een bron trouwens?
Maar daar is ook wel een strikte scheiding tussen spelers spelers van bijv. Barcelona A en Barcelona B?quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:07 schreef Sethje het volgende:
In spanje is dit de normaalste zaak van de wereld dus niet vreemd als dat hier ook zou worden geintroduceerd. Al is het alleeen maar ten bate van de grotere clubs in mijn ogen.
ja, hoe of wat precies weet ik niet maar er is een regelgeving, er kan niet zomaar geswitched worden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar daar is ook wel een strikte scheiding tussen spelers spelers van bijv. Barcelona A en Barcelona B?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:43 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Wat is het niveau hier achteruit gegaan zegt. Drama TT's, reacties van 1 of 2 woorden, voortdurende aanwezigheid van calimero's als TerroristRobbie (ofzo?). Eigenlijk niet raar dat de vaste mensen hier niet meer reageren.
De groeten van Ajaxtalk.nl en Ajax.netwerk!
Nee Ajax Netwerk is lekker, wat een stel zwartkijkers bij elkaar daar zeg.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:43 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Wat is het niveau hier achteruit gegaan zegt. Drama TT's, reacties van 1 of 2 woorden, voortdurende aanwezigheid van calimero's als TerroristRobbie (ofzo?). Eigenlijk niet raar dat de vaste mensen hier niet meer reageren.
De groeten van Ajaxtalk.nl en Ajax.netwerk!
Nee maar ik ben wel realistisch. Ajax zal best met 1-0 of heel misschien 2-0 kunnen winnen aangezien Werder in een vormcrisis zit maar 3-0 is gewoon vrijwel onmogelijk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Sukkeltje, geef jij je van te voren al gewonnen?
Niks is onmogelijk maar de kans is wel héél klein.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:52 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Nee maar ik ben wel realistisch. Ajax zal best met 1-0 of heel misschien 2-0 kunnen winnen aangezien Werder in een vormcrisis zit maar 3-0 is gewoon vrijwel onmogelijk.
Had natuurlijk ook net zo goed 1-3 kunnen zijn door die kansen van Almeida. Maargoed, jammer van die goal.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:49 schreef VoreG het volgende:
Pff wat een kansen krijg je.
Bal van de lijn gehaald, Huntelaar die op de 5meter naast schiet en ga maar door.
Blundert Roger ook nog even waardoor je de 1-1 tegenkrijgt.
Het begon zo goed..
Heb hetzelfde moedeloze gevoel. Maar goed, we blijven hopen hè.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:55 schreef Gelderland het volgende:
altijd van die domme persoonlijke fouten waardoor we verliezen.. ook tegen Excelsior.. nu wéer dom in een trucje getuind![]()
pfff wanneer gaat 't ooit eens goedkomen? ik vrees nooit meer
Je kunt zeggen wat je wil, maar we krijgen ook veel kansen. 442 ligt Ajax gewoon niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:53 schreef Mr.Mills het volgende:
Ben nu wel definitief om, 4-3-3 of nog aanvallender werkt gewoon niet meer.
Nee dat klopt, maar verdedigend kan dit gewoon niet meer...we moeten gewoon een dominant middenveld hebben, bij balbezit is dit misschien leuk maar lijdt je een keer balverlies ligt alles open achterin.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wil, maar we krijgen ook veel kansen. 442 ligt Ajax gewoon niet.
Precies, als als....zo gaat het nu al jaren, als we blijkbaar niet in staat zijn om fatsoenlijke spelers in te kopen voor ons systeem, moet je het misschien maar eens iets anders proberen..quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:00 schreef twi het volgende:
Inderdaad, ik vind het gewoon best gaan. Verdedigend was het prut, maar met een linksback die wel functioneert hadden we die wedstrijd al lang en breed onder controle gehad. We veloren even momentum, maar anders had die goal wel gevallen en konden we nu op jacht naar de 3-0.
Als, als...
Ontzettend waarquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:33 schreef MaxC het volgende:
Ongeacht de uitslag ben ik trots
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |