hoe verassend....quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:31 schreef Sethje het volgende:
ik leef weer en nu kan ik vanavond niet gaan omdat ik tijdens het bierdrinken mijn lenzen verloren ben dus ik zie geen kk in die kutarena
dat is een eind fietsen hoor van Bremen naar Amsterdamquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Sla een mof neer in de stad, jat zn fiets terug en maak daar een bril van.
Het is dat ik vanochtend om 11:45 al in de kapperstoel zat, anders had ik deze foto zeker meegenomen.quote:Ajax heeft het Belgische talent Toby Alderweireld weten te contracteren. De centrale verdediger heeft een contract getekend bij de Amsterdammers wat zal lopen tot en met 30 Juni 2010.
De zeventienjarige Alderweireld kwam via Germinal Beerschot in Augustus 2004 bij de jeugdopleiding van Ajax terecht en is ook Belgisch jeugdinternational.
Speelt ie bij Barca, gaat ie nog bijschnabbelen in de lenzen wereldquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:35 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
hahahaha. een bolle met bril![]()
daglezen heb je voor paar euro bij eto's enzo. Moet je geen cilinder of andere gekke afwijking hebben geloof ik.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Speelt ie bij Barca, gaat ie nog bijschnabbelen in de lenzen wereld.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Speelt ie bij Barca, gaat ie nog bijschnabbelen in de lenzen wereld.
quote:'Haarlem laat oog vallen op Van den Brom'
Haarlem zou volgens voetbalmaandblad 'Elf' John van den Brom als de geschikte man zien die volgend seizoen de naar Sparta vertrekkende Gert Aandewiel op zal moeten volgen. Van den Brom zou al gepolst zijn voor het trainersschap en er over aan het nadenken zijn. Zoals bekend werkt Van den Brom nu als hoofd opleidingen bij Ajax.
Ja.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:52 schreef Riro het volgende:
Is het home nou zeker dicht trouwens?
Ah oke, dankjequote:Op donderdag 22 februari 2007 15:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee onzeker dicht.
Wonderen komen altijd onverwachtsquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:56 schreef jna het volgende:
Ik heb nou niet het gevoel dat er een wonder gaat gebeuren vanavond.
Hoezo 'prutser'?quote:
Overkomt de besten, ik heb er een keer één ingeslikt toen ik bezopen was.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:31 schreef Sethje het volgende:
ik leef weer en nu kan ik vanavond niet gaan omdat ik tijdens het bierdrinken mijn lenzen verloren ben dus ik zie geen kk in die kutarena
quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Overkomt de besten, ik heb er een keer één ingeslikt toen ik bezopen was.
* S-Two gaat ook naar Amsterdam (wel 2,5 uur in de treinquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:23 schreef Ordinair het volgende:
* Ordinair gaat eindelijk naar Amsterdam!
Ahmed Ammi ook nog van VVV naar NAC Bredaquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Veel meer.
Michel Vorm heeft vorig jaar bij ons gekeept, doet het nu super bij FC Utrecht.
Paul Verhaegh van FC Den Bosch naar Vitesse, doet het daar ook prima.
En van dit seizoen:
Lopes van Dordrecht naar Heerenveen (verhuurt aan Sparta)
Loohuis van cambuur naar Heerenveen (aan het eind van het seizoen)
Marnix Kolder naar Groningen
Janssen en van kouwen van vvv naar Roda
Slory en Bruins zijn in principe gewoon eerste divisie spelers naar Feyenoord.
Macdonald van AGOVV naar West Bromwich Albion
etc...
Marcel Meeuwis (sterkhouder bij Roda, 24 wedstrijden tot nu toe dit seizoen), Michel Vorm ( topkeeper bij Utrecht, 20 wedstrijden tot nu toe dit seizoen) en Paul Verhaegh (prima rechtsback bij Vitesse, 24 wedstrijden tot nu toe dit seizoen)quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:37 schreef twi het volgende:
Ik kan die jongens allemaal nog lang niet serieus nemen. Natuurlijk gaan er spelers van de eerste naar de ere, maar het overgrote deel voegt gewoon zeer weinig toe in die ere. Aanklampen of bankzitten, veel meer is het 9 van de 10 keer niet.
Vorm toch ook al gewoon 24 keer gekeept in de competitie?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Marcel Meeuwis (sterkhouder bij Roda, 24 wedstrijden tot nu toe dit seizoen), Michel Vorm ( topkeeper bij Utrecht, 20 wedstrijden tot nu toe dit seizoen) en Paul Verhaegh (prima rechtsback bij Vitesse, 24 wedstrijden tot nu toe dit seizoen)
Allemaal spelers die vorig jaar over zijn gegaan van de eerste naar de eredivisie.
Nee? wel een tof idee trouwens.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:34 schreef jna het volgende:
Was hier al gemeld dat Ajax bezig met de knvb om Ajax 2 in de jupiler league te krijgen?
Beetje het Real Madrid idee met Castilla.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee? wel een tof idee trouwens.![]()
A.u.b nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:34 schreef jna het volgende:
Was hier al gemeld dat Ajax bezig met de knvb om Ajax 2 in de jupiler league te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |