Geweldige hobbie, ga ik doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:41 schreef DemonRage het volgende:
Mijn hobbies:
• In een lingeriewinkel allemaal jeukpoeder in de strings en de BH's doen.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:20 schreef remlof het volgende:
Soms als mijn bierfles leeg is hang ik hem aan m'n lul en dan probeer ik hem zonder mijn handen te gebruiken over de rand van mijn balkon heen te slingeren.
Dat is eigenlijk meer homoseksueel dan grappig.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:11 schreef 2cv het volgende:
Ik heb een hekel aan homo's, dus soms laat ik op de dam mijn broek staan en buk ik diep. Naast mij staat dan een bord 'pak mij' met een pijl die naar b'n ster wijst. Wanneer ik dan zo'n homo tegen m'n poepgaatje voel drukken met z'n dikke erectie draai ik me om en knip ik z'n pik af. Die pik bak ik dan weer en voer ik aan een stel genetisch gemanipuleerde cavia's die carnivoor zijn en 88 poten hebben. Die 88 poten zijn zodat ze over hun 88 poten struikelen en niet weg kunnen lopen.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:01 schreef cerror het volgende:
Op zaterdag avond drink ik 1 liter stierensperma en spuug dan in het gezicht van 14 jarigen om ze vervolgens wijs te maken dat ze zwanger zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |