abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 7 april 2007 @ 22:34:06 #201
121310 venomsnake
El Saltador
pi_48123991
Trek jij maar allemaal conclusies..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48130912
Net de samenvatting gekeken en dat was niet best zeg. Wat een ongelofelijke kutgoal kregen ze tegen...
  vrijdag 13 april 2007 @ 13:31:05 #203
121310 venomsnake
El Saltador
pi_48290754
quote:
Barça geeft Ronaldinho rust


Ronaldinho zal de komende twee wedstrijden van Barcelona, tegen Real Mallorca en het bekerduel met Getafe, aan de kant blijven. Dit maakte de medische staf van Barcelona vanochtend bekend.

De Braziliaanse spelmaker kampte de afgelopen dagen met een amandelontsteking en ontbrak daardoor op de trainingen van de regerend landskampioen. Om zijn conditie weer op peil te brengen, en rekening houdend met de vele wedstrijden die hij dit seizoen afwerkte, heeft de club een speciaal trainingsprogramma bedacht.

Tot donderdag aan zal Ronaldinho, dit seizoen goed voor zeventien treffers, twee speciale trainingen per dag afwerken en zich volgende week donderdag weer bij de selectie voegen. Het competitieduel tegen Real Mallorca en het bekerduel met Getafe zal hij aan zich voorbij laten gaan.
Tja, das minder..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48295915
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 13:31 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Tja, das minder..
Zeker weten, laten we hopen dat het alleen maar om deze twee wedstrijden gaat en dat het programma effect heeft.
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
  zondag 15 april 2007 @ 21:03:15 #205
121310 venomsnake
El Saltador
pi_48360216
Waardeloze saaie wedstrijd met een Mallorca dat met ze allen rond de 16 staat te verdedigen..
Maaarrrr, door een mazzel/frummel/prutsdoelpunt in de 44ste m van de 2e helft wel met 1-0 gewonnen..

En die 3 punten zij o zo welkom..

Pingel mallorca

kans Saviola

1-0 Barca
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Trouwste user 2022 zondag 15 april 2007 @ 23:12:19 #206
7889 tong80
Spleenheup
pi_48365543
Geweldig vlak voor tijd


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_48366296
Ja dat beetje geluk konden we wel gebruiken ja..
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
pi_48366647
Mooi flipperkastgoal
  zondag 15 april 2007 @ 23:43:50 #209
121310 venomsnake
El Saltador
pi_48366870
quote:
Barcelona maand zonder Belletti


Barcelona zal het in de beslissende fase van de competitie moeten stellen zonder Juliano Belletti. De Braziliaan hield aan het competitietreffen van vanavond tegen Real Mallorca (1-0 winst) een spierscheuring over.

De medische staf van de Catalanen lieten ongeveer een half uur geleden weten dat de Braziliaan een spierscheuring in zijn rechterbeen heeft opgelopen. Belletti mocht negen minuten voor tijd zijn ploeggenoot Gianluca Zambrotta aflossen.

De kwetsuur is voor Belletti ook een zware domper, aangezien hij net hersteld was van een blessure aan zijn schaambeen. De Braziliaans international, bezig aan zijn derde jaar, verscheen dit seizoen slechts elf maal binnen de krijtlijnen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48370989
Saviola, held
  dinsdag 17 april 2007 @ 15:47:58 #211
121310 venomsnake
El Saltador
pi_48421986
quote:
Barcelona nu ook zonder Edmílson


Barcelona zal de komende wedstrijden naast Juliano Belletti ook geen beroep doen op José Edmílson Gomes de Moraes, oftewel Edmílson. De Braziliaan kampt namelijk met een spierblessure in zijn rechterbeen.

De 30-jarige middenvelder had de voorbije dagen al last van de kwetsuur en was vanochtend afwezig op de training van de Catalanen. Door de blessure zal hij het bekerduel tegen Getafe en de competitietreffens tegen Villarreal en Levante aan zich voorbij moeten laten gaan.

Trainer Frank Rijkaard deed dit seizoen 23 maal beroep op de oud-speler van Olympique Lyon en Sao Paulo. Zondagavond werd al bekend dat Belletti met een spierblessure vier weken aan de kant zal staan.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Trouwste user 2022 woensdag 18 april 2007 @ 00:38:07 #212
7889 tong80
Spleenheup
pi_48444178
Zonde tijdens de mooiste fase van het seizoen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_48453975
Barca zal wel kampioen worden maar het spel valt dit seizoen erg tegen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48484775
Net 5-2 thuis gewonnen van Getafe in een mooie wedstrijd.

Maar messi stal de show, de 2-0 scoorde hij met een GEWELDIG doelpunt!!!
Ook de 3-0 kwam op zijn naam.

Vanavond past maar één ding,

Messi

WAT EEN GOAL!!

[ Bericht 14% gewijzigd door venomsnake op 18-04-2007 23:29:09 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 18 april 2007 @ 23:09:27 #215
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_48484952
Tjah, dan wil ie wel niet met Diego vergeleken worden misschien, maar JEEEEEEEEEEEEEEEZUS.

Dat is nu toch lastig
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_48485339
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 19 april 2007 @ 00:46:40 #217
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48488220
mooie goal. spelers moeten dat gewoon veel vaker proberen, maar de meesten zijn mietjes die de bal al snel afgeven.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_48497125
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:05 schreef venomsnake het volgende:
Net 5-2 thuis gewonnen van Getafe in een mooie wedstrijd.

Maar messi stal de show, de 2-0 scoorde hij met een GEWELDIG doelpunt!!!
Ook de 3-0 kwam op zijn naam.

Vanavond past maar één ding,

Messi

WAT EEN GOAL!!
Messi doet het op zijn 19e en Diego op zijn 26e

Messi is natuurlijk veel beter dan Diego op de zelfde leeftijd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48497566
Messi

Wat een geweldige actie. Prachtig dat hij ook de keeper nog uitspeelt. Schieten had eenvoudiger geweest, maar doordat hij de keeper ook nog voorbij gaat, is de goal wel net nog een stukje mooier.
pi_48497619
quote:
'Misschien dat deze goal Diego beter maakt'

Barcelona mocht dan met 5-2 hebben gewonnen van Getafe en met één been in de finale van het toernooi om de Copa Del Rey staan, na afloop ging het maar over één ding: de eerste goal van Lionel Messi.
Leo dribbelde vanaf de middellijn langs vijf tegenstanders en schoof de bal in het inmiddels verlaten doel: 2-0. Het waren tien fantastische seconden, die deden denken aan de tweede goal van Diego Maradona tegen Engeland tijdens het WK van 1986, oordeelde alles en iedereen die erbij was.

'Het is een kunstwerk', omschreef coach Frank Rijkaard het doelpunt van het negentienjarige troetelkind. 'We kunnen zijn goal vergelijken met die van Maradona. Ik denk alleen dat Messi iets meer versnelde.'

'Messi is een speler met heel veel talent en we hoeven de vergelijkingen met Maradona niet uit de weg te gaan. Maar het enige dat Messi interesseert is het veld opstappen en zijn wedstrijden spelen.'

De Argentijn zelf klonk opvallend laconiek over zijn eerste treffer tegen Getafe (hij maakte ook de 3-0). 'Ik ben heel blij met hoe mijn doelpunt tot stand kwam, maar ik ben nu ook kalm. Wat ik heb gedaan lijkt misschien wel op de goal van Diego, maar het is gebeurd en nu moet ik denken aan wat nog komen gaat.'

Messi, door dagblad Marca al omgedoopt in Messidona, had overwogen een voortijdig einde te maken aan zijn fraaie solo. 'Ik wilde schieten, maar toen een verdediger ging liggen, besloot ik door te gaan.' Bovendien dacht hij erover de bal te spelen naar de vrijstaande Samuel Eto'o. 'Ik keek naar Samu maar zag ook nóg een gaatje. Toen besloot ik zelf te scoren.'

'Ik draag mijn doelpunt op aan Diego Armando Maradona; misschien dat hij er sneller door geneest', verwees Messi naar de met een slechte gezondheid kampende El Diego.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48497699
Zo jong en toch al zo volwassen. Klasbak!
pi_48497936
Getafe, de minst gepasseerde verdediging van de PD
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48498134
quote:
Op donderdag 19 april 2007 12:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Getafe, de minst gepasseerde verdediging van de PD
Ja dat ook nog, je had die zure kop van Schuster moeten zien, priceless.

Maar wat HeinekenAFCA zegt, hij is nog zo jong en nu al geweldig.
Hij kan nog zoveel leren, nog zoveel ervaring op doen. Waar gaat dat eindigen.?
Hij is nu soms nog wat wisselvallig, maar de klasse druipt ervan af.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48509107
quote:
Messi - the day after

Barça’s man-of-the-match against Getafe, Messi, spoke to reporters in the Camp Nou on Thursday and relived what, for many football pundits around the world, is the best goal since Maradona’s famous solo effort against England in the 1986 World Cup.

Lionel Messi reported for training today as if nothing had happened. But the fact is that the images of his amazing goal have appeared on television and in the newspapers of the entire world. The consensus is clear – it is one of the best goals ever seen in the history of football and of FC Barcelona. Today, despite the huge buzz of media excitement in the Camp Nou, Messi was, as usual, calm and extremely modest.

Comparisons with Maradona

Inevitably, many comparisons have been drawn between Messi’s goal and Maradona’s spectacular effort against England in the 1986 World Cup . According to Messi: “I wasn’t thinking about scoring the same goal as Maradona. At that moment I didn’t think. It was afterwards that we spoke about it in the dressing room. They started to compare it with Maradona’s goal and Deco even told me it was better. I only thought about celebrating it with the delight of having scored a goal”. However, this wasn’t just a goal. As Frank Rijkaard said after the match, this was “a work of art”.

Words of encouragement for Maradona

Messi sent a message via the assembled reporters to Diego Armando Maradona: “I’m sending him all my strength and best wishes. He knows how much I care for him and I hope he gets better soon”.

Messi himself has received an avalanche of messages of congratulations. He told reporters that the ones he valued most of all were those received from members of his family.

Total modesty

In spite of the tremendous excitement created by his spectacular goal, Lionel Messi revealed: “I didn’t stop to think about the goal and what it meant. I stay out of all that and what I want to do is to keep playing and learning. For me it’s already in the past and we must now think about the next match against Villarreal”.

Asked if he believed that his goal is the best in the history of FC Barcelona, Messi insisted: “There have been many good and important goals. I’ve got team-mates who have scored great goals, such as Ronaldinho and Eto'o”.

Bron: fcbarcelona


Download hier de samenvatting van Barca-Getafe (65 MB)

Of kijk hier de samenvatting op youtube

Engels commentaar..

[ Bericht 5% gewijzigd door venomsnake op 19-04-2007 18:49:27 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 19 april 2007 @ 19:49:51 #225
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_48512245
Mooie goal van Messi ja Al vind ik dat dit nooit (en niet nu omdat het Barca is) mag gebeuren, er moet toch wel 1 speler zijn die bereid is een gele te pakken en die kerel gewoon ff op z'n knieen trapt. Slapjes verdedigd dus ook.

Verder vond ik die aanname van Xavi ook wel geil.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_48512356
You can't kick what you can't catch
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 19 april 2007 @ 23:20:52 #227
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_48522755
quote:
Op donderdag 19 april 2007 19:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
You can't kick what you can't catch
Heeft Speedy Gonzales je dat in je oren gefluisterd?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_48525068
Nee, ik heb verstand van voetbal
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 20 april 2007 @ 00:38:47 #229
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_48525281
quote:
Op donderdag 19 april 2007 12:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zo jong en toch al zo volwassen. Klasbak!
Herbert Dijkstra is ook op het forum

Ben nog steeds 'stunned' door de goal
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  vrijdag 20 april 2007 @ 00:40:36 #230
121310 venomsnake
El Saltador
pi_48525334
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 00:38 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Ben nog steeds 'stunned' door de goal
Ik heb het doelpunt minstens 100x bekeken vandaag

Zat trouwens net wat filmpjes te bekijken op youtube van Barca momenten met commentaar van RAC1
Kwam de goal van Belleti weer tegen, heeeeeerlijk dat commentaar en de emotie die daar in zit.
KLIK!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48528245
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 00:38 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Herbert Dijkstra is ook op het forum
Ga weg man.
pi_48528276
Ik moest lachen, het klasbakwoord doet het hem.
That's all folks!
  vrijdag 20 april 2007 @ 16:55:50 #233
121310 venomsnake
El Saltador
pi_48545674
quote:
Saviola aanvaardt vertrek Barcelona

Javier Saviola houdt al rekening met het feit dat hij volgend seizoen niet meer de kleuren van Barcelona zal verdedigen. De aanvaller beschikt over een aflopend contract en heeft door het uitblijven van een contractverlenging besloten om te onderhandelen met geïnteresseerde clubs.

Dit liet de Argentijnse goaltjesdief vanmiddag op een persconferentie weten. Zo gaf hij toe dat hij zeer interessante aanbiedingen heeft ontvangen, maar dat hij uit respect voor zowel Barça als voor de geïnteresseerde clubs geen namen zal noemen. “Ik ben zeer vereerd met de aanbiedingen die ik tot nu heb ontvangen. Het is strelend dat een club er alles aan wil doen om mij te contracteren, maar totdat ik bij Barça onder contract sta zal ik geen namen van clubs of landen noemen.”

“Ik denk nu gewoon aan mijzelf, niet aan datgene wat mogelijk komen gaat. Ik kan niet langer wachten op een aanbieding van Barcelona. Ik moet ook aan mijn toekomst denken. Mijn toekomst zal wellicht morgen, maar misschien ook wel overmorgen of volgende maand duidelijk worden. Ik heb nog geen enkel voorcontract ergens getekend.”

Trainer Frank Rijkaard zag het tot deze zomer nooit in El Conejo zitten, maar gaf dit seizoen toe dat de aanvaller met zijn inzet en houding absoluut zijn respect had teruggewonnen. Hierdoor, én door de blessure van Samuel Eto’o, mocht hij dit seizoen regelmatig opdraven in het hoogste keurkorps van de Amsterdammer.

Saviola prees de eerlijke houding van zijn coach, maar hekelde tevens het beleid van technisch directeur Txiki Begiristain. “Ik zeg alleen wat velen denken. Aan de ene kant kan ik vertrouwen op de steun van mijn trainer, maar aan de andere kant geeft niemand mij duidelijkheid over mijn toekomst. Het is sowieso moeilijk om met elkaar te praten als hij in geen velden en wegen te bekennen is.”
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:41:03 #234
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_48548497
Eeuwig zonde. Er gaat zo veel dreiging van de man uit...

Ben trouwens bij Barca-Mallorca geweest. Spannende wedstrijd, met een enerverend slot. De blijdschap na die 1-0, ongelofelijk. Prachtig. Ik wil terug.
pi_48568247
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:41 schreef Omnifacer het volgende:
Eeuwig zonde. Er gaat zo veel dreiging van de man uit...
Ach ik weet niet, ook triest om hem op de bank te zien verpieteren.
Ik heb een enorm dubbel gevoel, aan de ene kant is het doodzonde als hij vertrekt, aan de andere kant hoort die jongen gewoon elke week te spelen.
quote:
Ben trouwens bij Barca-Mallorca geweest. Spannende wedstrijd, met een enerverend slot. De blijdschap na die 1-0, ongelofelijk. Prachtig. Ik wil terug.
Wat een ontlading, dat doelpunt was ook zo enorm belangrijk. In het stadion is dat natuurlijk helemaal voelbaar.
* venomsnake is wel een beetje jaloers op Omnifacer..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 21 april 2007 @ 15:28:30 #236
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_48572456
quote:
Ach ik weet niet, ook triest om hem op de bank te zien verpieteren.
Ik heb een enorm dubbel gevoel, aan de ene kant is het doodzonde als hij vertrekt, aan de andere kant hoort die jongen gewoon elke week te spelen.
Ach, Barca speelt zo veel wedstrijden in een seizoen, iedereen komt aan de bak. Alleen Ezquerro valt er steeds buiten. Saviola als tweede spits achter Eto'o, daar is niks mis mee. Hij kan eventueel ook vanaf rechts spelen. Hij kreeg op het WK ook niet voor niks vaak de voorkeur boven Messi.
quote:
Wat een ontlading, dat doelpunt was ook zo enorm belangrijk. In het stadion is dat natuurlijk helemaal voelbaar.
* venomsnake is wel een beetje jaloers op Omnifacer..
Ja, fantastisch. Ik wil terug. Ik heb heimwee. Godverdomme, echt.
pi_48573328
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 16:55 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Dit is gewoon belachelijk. Geef mij maar Saviola voor Gudjohnsen
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
pi_48614012
Koeman zal zn ontslag wel nemen en Rijkaard gaat weg.
De angst komt wel heel dichtbij dan...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_48691181
quote:
Barcelona wint 'omstreden' oefenduel


Barcelona heeft dinsdagavond in Cairo de vriendschappelijke ontmoeting tegen Al-Ahly winnend afgesloten (0-4). De Catalanen kregen voor het oefenduel tegen de Egyptenaren, die hun honderdjarig bestaan vierden, een bedrag van 1,5 miljoen euro op de bankrekening gestort.

Trainer Frank Rijkaard had al zijn manschappen mee naar Egypte genomen, al dan niet contractueel verplicht, en gaf aan iedereen speelminuten. Zo was de 16-jarige Bojan Krkic met een treffer tijdens zijn debuut de gevierde man bij de Catalanen en werd het publiek in de tweede helft getrakteerd op de inbreng van Ronaldinho, Deco, Samuel Eto’o en Lionel Messi.

Na een kwartier spelen had Javier Saviola al de score geopend. Uit een corner van Rafael Márquez wist de Argentijn het vijandelijke doel te vinden. Op aangeven van Saviola verdubbelde Krkic, zoon van een Servische vader en Spaanse moeder, de score. De veelbelovende aanvaller is de op vier na jongste speler uit de geschiedenis die debuteert in het hoogste keurkorps van de Azulgrana.

In de tweede helft hadden de Spanjaarden met name door de inbreng van het sterrenensemble een groot overwicht en was de winnaar van de laatste twee edities van de Afrikaanse Champions League nauwelijks in staat om tegenstand te bieden. Eto’o besliste de wedstrijd in het laatste kwartier. Eerst veroverde hij de bal op het middenrif en rondde hij na een solo van enkele tientallen meters knap af om vervolgens in de slotminuut uit een voorzet van Messi voor het slotakkoord te zorgen.

De oefenwedstrijd had in Spanje voor de nodige ophef gezorgd. Vele media en persoonlijkheden uit de voetbalwereld vroegen zich af of, los van de inkomsten, een dergelijke ontmoeting de voorbereiding op het volgende competitieduel niet in de war zou sturen.
Van mij had het niet gehoeven deze wedstrijd, maar goed..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48696652
Het is ook best vreemd, oke 1,5 miljoen binnen, maar worden ze geen kampioen dan is die 1,5 miljoen een flinke troosprijs.
That's all folks!
pi_48697489
Leuk, 1,5 miljoen betalen en dan 0-4 verliezen tijdens je 100jarig bestaan. Na ja, dan hadden ze maar de Graafschap ofzo moeten kiezen als sparringspartner. Alle spelers iig 1 miljoen extra gemotiveerd om het kampioenschap binnen te halen. Ook wel leuk voor die 16jarige Bojan en natuurlijk voor de Barca fans dat er weer een zeer getalenteerde speler aan zit te komen.

De doelpunten voor de geinteresseerde.
http://rapidshare.com/files/27759725/04_25_2007_00_14_18.avi.html
pi_48731633
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 16:01 schreef pinkplatinum het volgende:

[..]

Dit is gewoon belachelijk. Geef mij maar Saviola voor Gudjohnsen
Het kan nog erger, las net op marca dat Madrid achter Saviola aanzit.
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:45 schreef Smeich het volgende:


De doelpunten voor de geinteresseerde.
http://rapidshare.com/files/27759725/04_25_2007_00_14_18.avi.html
Dank u, het stukje na de wedstrijd is wel grappig..
quote:
Ook wel leuk voor die 16jarige Bojan en natuurlijk voor de Barca fans dat er weer een zeer getalenteerde speler aan zit te komen.
Niet alleen Bojan Krkic, ook Dos Santos
Klik!

[ Bericht 8% gewijzigd door venomsnake op 26-04-2007 11:21:44 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 26 april 2007 @ 11:47:16 #243
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48733361
'Saviola mondeling akkoord met Real Madrid'

Javier Saviola lijkt volgend seizoen zijn kunsten te vertonen bij Real Madrid. De Argentijnse aanvaller van FC Barcelona heeft een mondeling akkoord bereikt met de aartsrivaal van Barça.

Dit meldt de doorgaans betrouwbare Spaanse sportkrant Marca. De blaugrana verbintenis van Saviola loopt medio 2008 af. Toch zou hij transfervrij mogen vertrekken uit Catalonië.

Barça contracteerde Saviola vijf jaar geleden. Toen kwam de 24-jarige Argentijn nog uit voor River Plate. In Camp Nou kon hij zijn grote belofte echter nimmer inlossen en houdt hij vooral de bank warm. Vorig seizoen werd hij verhuurd aan AS Monaco en Sevilla.
pi_48734064
Jammer dat hij weggaat, en dan vooral naar de rivaal
pi_48734407
Mijn god, Saviola .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 26 april 2007 @ 12:35:41 #246
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_48735068
Klote,ik had de hoop dat hij naar Juve ging
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_48742395
Hopen dat het onzin is.. Bah, wat een kutbericht.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48754580
In de VI staat een bericht dat Barca Zigic gaat aantrekken om de aanval wat meer body te geven
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_48757584
Denk eens na, wat moet Madrid met Saviola? Ok, hij is gratis maar vraagt ook wel wat loon. En als Saviola wilt spelen gaat hij niet naar die gasten toe.
pi_48758264
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:59 schreef dndiek het volgende:
In de VI staat een bericht dat Barca Zigic gaat aantrekken om de aanval wat meer body te geven
Das ook meteen het enige dat hij toevoegt

Gabrich 2
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48759671
quote:
Op donderdag 26 april 2007 11:02 schreef venomsnake het volgende:

Niet alleen Bojan Krkic, ook Dos Santos
Lijkt er alle schijn naar te hebben dat als Barca B degradeert, Bojan op huurbasis naar Ajax gaat (of Depor).
Ze zijn wel sportief trouwens, die gastjes van Barcelona
http://www.as.com/videos/?xref=20070410dasdasftb_1.Ves&pagina=1
Check dat Barca "ventje" dat scoort (Mamadou Tounkara Tounkara van 11 jaar oud!! ).. he's huge!

Zoals ik ook al in het Chelsea topic meldde:
Chelsea zit (na Arsenal) achter Gai Assulin (net 16 geworden) aan die aan het eind van het seizoen wellicht met een free transfer zo de poort van La Masia uitloopt.
bron (in t spaans)
http://www.elmundodeportivo.es/20070426/NOTICIA280365816.html

[ Bericht 8% gewijzigd door Smeich op 27-04-2007 00:14:10 ]
pi_48804526
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:06 schreef Smeich het volgende:

[..]


Zoals ik ook al in het Chelsea topic meldde:
Chelsea zit (na Arsenal) achter Gai Assulin (net 16 geworden) aan die aan het eind van het seizoen wellicht met een free transfer zo de poort van La Masia uitloopt.
bron (in t spaans)
http://www.elmundodeportivo.es/20070426/NOTICIA280365816.html
walgelijk..

Anyway, de finale van de Copa zal worden gespeeld in Bernabéu..
Lijkt me eigenlijk wel heel lekker om daar die cup te pakken.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 28 april 2007 @ 13:24:01 #253
159022 AminBen
El Maestro
pi_48804648
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 13:19 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Anyway, de finale van de Copa zal worden gespeeld in Bernabéu..
Lijkt me eigenlijk wel heel lekker om daar die cup te pakken.


Getafe wint nog 3-0
pi_48805097
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 13:24 schreef AminBen het volgende:

Getafe wint nog 3-0
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 29 april 2007 @ 21:01:56 #255
121310 venomsnake
El Saltador
pi_48848767
Dik verdiende overwinning alleen had de score veel hoger moeten zijn..
3 punten in de tas.
Bij vlagen erg goed gespeeld maar af en toe ook weer enorm knullig.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 30 april 2007 @ 11:52:21 #256
121310 venomsnake
El Saltador
pi_48860871
quote:
Barcelona twee weken zonder Márquez

Rafael Márquez zal de komende twee weken niet kunnen uitkomen voor Barcelona. De polyvalente verdediger kampt namelijk met een spierblessure in zijn rechterbeen.

De Mexicaan onderging zondagochtend enkele medische onderzoeken, waar een lichte spierblessure aan het licht kwam. Trainer Frank Rijkaard voegde vervolgens Santiago Ezquerro aan de selectie voor het duel met Real Mallorca (1-0) toe.

Márquez, die bezig is aan zijn vierde seizoen in het Camp Nou, kwam dit seizoen 21 maal in actie voor de koploper van de Primera División. Daarvoor stond hij op de loonlijst bij AS Monaco (Fra) en Atlas (Mex).
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48860900
Ook geen Edmilson?

Als Motta maar niet speelt, dan is het goed
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 30 april 2007 @ 13:49:57 #258
121310 venomsnake
El Saltador
pi_48863129
quote:
Op maandag 30 april 2007 11:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ook geen Edmilson?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48863138
Is die nog geblesseerd?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 30 april 2007 @ 14:03:32 #260
121310 venomsnake
El Saltador
pi_48863330
quote:
Op maandag 30 april 2007 13:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is die nog geblesseerd?
Ow, dacht dat je niet wou dat hij speelde.
Hij is idd geblesseerd.
edit,
Lees net op elmundo dat hij hersteld is van zijn blessure en vandaag weer mee traint met de groep.

Motta ben ik ook niet zo'n grote fan van, beetje nonchalant af en toe..
Al heeft hij ook zeker wel goede wedstrijden gespeeld.

[ Bericht 9% gewijzigd door venomsnake op 30-04-2007 14:10:03 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48863541
Motta is een anti-voetballer, die valt nog meer uit de toon dan Giuly
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 30 april 2007 @ 14:40:47 #262
113682 WeebI
Wee Bull
pi_48863899
quote:
Op maandag 30 april 2007 11:52 schreef venomsnake het volgende:

[.....Trainer Frank Rijkaard voegde vervolgens Santiago Ezquerro aan de selectie voor het duel met Real Mallorca (1-0) toe......]
Wat gek. Getafe moest ook al tegen Mallorca
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  maandag 30 april 2007 @ 14:42:30 #263
121310 venomsnake
El Saltador
pi_48863922
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 4 mei 2007 @ 11:12:28 #264
121310 venomsnake
El Saltador
pi_48996657
Deco is trouwens weer geblesseerd
Een enkelblessure op de training opgelopen, minstens twee week aan de kant.



"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 4 mei 2007 @ 13:36:24 #265
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_49002333
Abidal naar Barca misschien ?

Dan mag Gio wel naar huis toe komen
  vrijdag 4 mei 2007 @ 14:54:05 #266
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49005351
Het stikt mometeel van de geruchten, als je die allemaal moet geloven hebben we volgend jaar een compleet nieuw elftal icl half chelsea en Ajax..

Laten we eerst maar rustig afwachten, 99% van die geruchten kunnen zo de prullebak in.

[ Bericht 0% gewijzigd door venomsnake op 04-05-2007 15:04:28 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Trouwste user 2022 vrijdag 4 mei 2007 @ 15:02:00 #267
7889 tong80
Spleenheup
pi_49005648
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 11:12 schreef venomsnake het volgende:
Deco is trouwens weer geblesseerd
Een enkelblessure op de training opgelopen, minstens twee week aan de kant.

[afbeelding]

[afbeelding]
Klote

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 4 mei 2007 @ 15:47:38 #268
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_49007172
Guily heeft hem die blessure gegeven. Zal wel goed voor de stemming binnen het elftal zijn.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_49007195
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 15:47 schreef jojomen4 het volgende:
Guily heeft hem die blessure gegeven. Zal wel goed voor de stemming binnen het elftal zijn.
heb je "het" weer
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_49007276
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 13:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Abidal naar Barca misschien ?

Dan mag Gio wel naar huis toe komen
Abidal en Zambrotta op de back posities..pure klasse

Abidal kan uitgroeien tot een wereldtopper, zit veel potentie in. Was ook gewoon basisspeler op het WK
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:25:39 #271
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_49008604
Abidal is welkom wat mij betreft
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:40:17 #272
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_49015559
Een na beste linksback ter wereld
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 4 mei 2007 @ 21:44:22 #273
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49020471
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 5 mei 2007 @ 21:53:26 #274
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49047603
0-2 gewonnen uit bij Sociedad..

Matige eerste helft maar de 2e helft was uitstekend. Score had eigenlijk nog hoger moeten uitvallen.
2 goede doelpunten van Iniesta en Eto'o met uitstekende assists van Ronaldinho.
Haast geen kans weggegeven.

3 punten in de tas, en lekker kijken wat ze in Madrid gaan doen morgen...

De 0-1 van Iniesta
http://www.d1g.com/video/show/972752

De 0-2 van Eto'o
http://www.d1g.com/video/show/972917
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 5 mei 2007 @ 22:00:58 #275
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_49047821
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 21:44 schreef venomsnake het volgende:
Check hier de nieuwe Messi.


Flikkert ie over z'n eigen poten voor een leeg doel .
pi_49048390
Drie punten, en morgen een gelijkspelletje .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 6 mei 2007 @ 00:32:58 #277
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_49051805
Goede overwinning dus
  zondag 6 mei 2007 @ 10:45:43 #278
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49056507
Die geruchten allemaal..

Zelfs Henry zou weer in de belangstelling staan, evenals half chelsea..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 7 mei 2007 @ 14:26:11 #279
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49100331
quote:
AC Milan heeft zijn interesse naar Barcelona-spits Samuel Eto’o verlegd. De Italianen waren in eerste instantie van plan een megabod Ronaldinho te doen, maar lijken op het binnenhalen van de Braziliaan weinig kans van slagen te hebben. Eto’o is voor de Rossoneri hierdoor een belangrijk transferobject voor komende zomer geworden. Ook Arsenal en Liverpool blijven een vinger aan de pols houden voor de Kameroener. (La Gazzetta dello Sport)
!
Ze willen sowieso een Barca speler binnenhalen lijkt het wel
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_49101391
Altijd mooi die geruchten waarvan 95% nooit uitkomt...
  maandag 7 mei 2007 @ 14:55:00 #281
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_49101461
quote:
Op zondag 6 mei 2007 10:45 schreef venomsnake het volgende:
Die geruchten allemaal..

Zelfs Henry zou weer in de belangstelling staan, evenals half chelsea..
henry, eto, messi, ronaldinho het zou een droom zijn
pi_49155544
quote:
Op maandag 7 mei 2007 14:55 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

henry, eto, messi, ronaldinho het zou een droom zijn
Het is idd een droom
  dinsdag 8 mei 2007 @ 19:28:20 #283
113682 WeebI
Wee Bull
pi_49155683
quote:
Op maandag 7 mei 2007 14:55 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

henry, eto, messi, ronaldinho het zou een droom zijn
Nee, dat worden Barça-galacticos, waar ik een groot voorstander van ben.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_49157248
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 19:28 schreef WeebI het volgende:

[..]

Nee, dat worden Barça-galacticos, waar ik een groot voorstander van ben.
Dat zijn het nu al in zekere mate, wat is je punt?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_49159633
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 20:06 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Dat zijn het nu al in zekere mate, wat is je punt?
Eto'o en Ronaldinho kwamen niet binnen als sterren. Henry is wel een ster.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:56:07 #286
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_49167608
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 20:06 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Dat zijn het nu al in zekere mate, wat is je punt?
Dat Weebl, ik en nog 1000000 Madrilenen zien dat Barca dezelfde weg inslaat die wij enkele jaren geleden insloegen. En die we Barca graag zien inslaan.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_49167840
quote:
Op maandag 7 mei 2007 14:55 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

henry, eto, messi, ronaldinho het zou een droom zijn
Voor de tegenstander dan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:37:18 #288
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49220971
geruchten blijven aanhouden over Henry,
quote:
FC Barcelona lijkt serieuze pogingen te ondernemen om Thierry Henry over te nemen van Arsenal. Waar de pogingen van de Catalaanse club vorig seizoen nog faalden, lijkt er nu wel een akkoord in zich te zijn. Voorzitter Joan Laporta claimt zelfs openlijk dat hij Henry naar het Nou Camp gaat halen. Met de transfer zou een bedrag van ongeveer 22 miljoen euro gemoeid zijn. (Diverse media)
Over Eto'o,
quote:
United must offer £40m to secure Eto'o, say Barcelona

After four months out, Eto'o has returned to score 10 goals in his last 14 appearances for Barca Manchester United have inquired about the availability of Barcelona's Samuel Eto'o - but have been put off by the £40m transfer fee they were quoted.

The approach was made last month by United's chief executive David Gill and although the newly crowned Premiership champions have not given up hope of landing the Cameroonian striker, they have made clear they will not pay what Barcelona want.

Any deal would be fraught with difficulties not least because Eto'o is unsure whether he really wants to leave Barça and come to the Premiership. An added complication is that the 26-year-old is understood to have recently sacked his long-standing lawyer, Jose Maria Mesalles, who also acts as his agent, and is himself conducting negotiations over his future.

Eto'o is also a headstrong character who can quickly change his mind. Last February he fell out with Barça coach Frank Rijkaard - and with Ronaldinho - after he was accused of not wanting to play. It was assumed that the latter two would leave the Nou Camp before him but Eto'o made clear he wanted to go. A problem for Barça is that they don't want to lose both him and Ronaldinho - who has been attracting interest from Milan and is expected to leave Spain after a disappointing season.

However, Milan are also interested in Eto'o with sources claiming they would prefer to sign the three-time African Player of the Year if he was available. Again, however, they would not want to pay the price Barça are currently demanding even if, as the Catalan club have pointed out in negotiations, they are already asking for much less than the £75m buy-out clause in his contract. However, Barça are also aware that with just two years left on that contract, and no sign that Eto'o wants to agree a new deal - although that can change from day to day - they are in danger of losing a lot of money if he stays.

United manager Sir Alex Ferguson has made an imposing striker a priority in the transfer market. The club has explored the possibility of signing Dimitar Berbatov from Tottenham, and they are also eager to take advantage of the clause in Michael Owen's contract that means he can leave Newcastle United for just £9m - far less than the £16m it cost to take him to St James' Park two years ago.

Ferguson has been interested in Eto'o for some time and it would be a real coup if he could land the player especially as he was, last summer, Chelsea's main transfer target before they decided to sign Andrei Shevchenko. Eto'o has also interested Arsenal, who are desperate to acquire a leading striker, although manager Arsène Wenger is aware that he may not have the funds to compete.

Eto'o has missed four months of what has been a topsy-turvy season for Barça, although they still head La Liga, but has returned to score 10 goals in his last 14 appearances to confirm his return to fitness. United have also made clear that they are only interested in a cash deal and will not include Cristiano Ronaldo in any move.
bron

[ Bericht 38% gewijzigd door venomsnake op 10-05-2007 12:42:47 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_49221080
Geloof er weinig van..... en dan is 22 miljoen natuurlijk een lachertje.... 22 miljoen pond op zijn minst!
pi_49226529
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:56 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Dat Weebl, ik en nog 1000000 Madrilenen zien dat Barca dezelfde weg inslaat die wij enkele jaren geleden insloegen. En die we Barca graag zien inslaan.
Als je echt dacht dat het probleem van madrid zo simpel ligt, wees liever helemaal stil want dan zul je het nooit snappen.

Het probleem van real madrid is dat die hele club ziek is. tot aan de supporters toe
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  donderdag 10 mei 2007 @ 15:20:39 #291
113682 WeebI
Wee Bull
pi_49227985
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 14:49 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Het probleem van real madrid is dat die hele club ziek is. tot aan de supporters toe
En dan hoop je serieus genomen te worden
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  donderdag 10 mei 2007 @ 16:53:03 #292
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_49232146
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 14:49 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Als je echt dacht dat het probleem van madrid zo simpel ligt, wees liever helemaal stil want dan zul je het nooit snappen.

Het probleem van real madrid is dat die hele club ziek is. tot aan de supporters toe
UHm, wat ben jij dan voor een raar figuur? Ben je scheel ofzo. Ik noem nergens iets over een probleem van Real Madrid, begrijp dan ook helemaal niet waar je dat vandaan haalt.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 10 mei 2007 @ 22:57:23 #293
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49248593
4-0 verloren.. wtf..
Klootzakken

Geen woorden voor.

Dan verdien je het dus ook niet he..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_49248844
En opeens heeft het doelpunt van Messi toch wat minder glans . Maar wat speelt dit Barca erg wisselvallig dit seizoen zeg . Van goed spelende wedstrijden naar zeer teleurstellende wedstrijden.

Mijn complimenten aan Getafe overigens, grote klasse .
pi_49248959
dit is dus ook echt gewoon een soort, az'ertje. Vind ik eigenlijk wel een mooi nieuw woord voor clubs die het in eigen hand hebben maar het toch verpesten!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  donderdag 10 mei 2007 @ 23:08:53 #296
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_49249284
Was toch Copa del Rey? Jammer, maar wees blij dat het niet voor de competitie was .
  donderdag 10 mei 2007 @ 23:10:38 #297
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49249376
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 23:08 schreef Mr.Mills het volgende:
Was toch Copa del Rey? Jammer, maar wees blij dat het niet voor de competitie was .
Mou, die verspelen ze ook nog wel als ze zo door gaan.

Ongelooflijk dit. Gatver.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 10 mei 2007 @ 23:12:54 #298
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_49249516
De laatste wedstrijden worden zwaar voor Barca. Kijk, als je wekelijks de sterren speelt en veel inzet toont zul je mij niet horen. Maar als je nu nog niet wilt zien dat het gewoon op kraken staat, dat het niet lekker zit in de kleedkamer en dat de motivatie bij bepaalde spelers zoek is dan wil je het gewoon niet zien.

De grote boys moeten nu toch opstaan en iedereen een tik op de bek geven en vertellen dat ze er vol voor moeten gaan. Maar nee hoor, bij Barca geven ze elkaar schouderklopjes en zeggen ze hoe goed alles wel niet is. Zelfs Rijkaard zou uit z'n slof moeten schieten om het zooitje op scherp te zetten.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 10 mei 2007 @ 23:19:58 #299
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_49249965
Ik denk dat dat zeker gebeurt in de kleedkamer, door types als Puyol, Marquez en Eto'o. We zullen zien hoe we dit gaan managen

Tis natuurlijk wel diep triest, maar ja.
  donderdag 10 mei 2007 @ 23:25:57 #300
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_49250271
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 23:10 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Mou, die verspelen ze ook nog wel als ze zo door gaan.

Ongelooflijk dit. Gatver.
Jup, hopelijk zien ze het als een waarschuwing!

En geloof me, ik weet hoe je je voelt. Onbegrijpelijk dat zulke spelers het niet eens kunnen opbrengen om te bikkelen tijdens zo'n belangrijke wedstrijd .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')