Jij bent toch ook een negerette? Sorry hoor, ik dacht echt dat je het was. Ik was al helemaal trots dat ik een celebrity kende in het echt, nou ja in het echt op internet dan. Had ik al m'n vriendinnen kunnen bellen en zeggen "ik ken iemand die in X6 zat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:43 schreef PeRi het volgende:
Nouja zeg, daar lijk ik toch niet op.
*heartattack*quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:49 schreef Iliares het volgende:
Er is ook een 6e lid van de Jackson Five...Das dan Jermaine (randy had hem vervangen toen hij bij motown bleef). Late rbij de Triumph tour stonden z emet zijn zessne op het podium. Ze heetten toen wel al The Jacksons, maar je snapt mijn punt.
Zij is echt kankergeilquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:48 schreef Amber_Forrester het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een negerette? Sorry hoor, ik dacht echt dat je het was. Ik was al helemaal trots dat ik een celebrity kende in het echt, nou ja in het echt op internet dan. Had ik al m'n vriendinnen kunnen bellen en zeggen "ik ken iemand die in X6 zat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Zucht, ik wou dat ik ook een negerette was. Die zijn altijd zo sexy, van nature al. Zo eentje als dokteres C. Torres in Grey's Anatomy, zoeentje zou ik wel willen zijn. Echt zo voloptueus. Van nature, niet van Bonduell.
Maar goed, het gaat hier dus om X-Factor. Vonden jullie haar ook niet heel mooi zingen? Zo in de zin van, "als PeRi nog maar in X6 had gezeten, dan hadden ze gewonnen en had Marianne van Wijnkoop nu niet suicidaal geweest!"
Nou ja, was. In Amerika is ze alweer een paar afleveringen zo dood als een pier.quote:
OFFTOPIC!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:03 schreef hierissiedan het volgende:
mensen die teveel tv kijken, waar halen jullie de tijd vandaan???
Maar ff wat anders, tijdens flitsen zie ik wel wat van dat gray's anatomy, is het leuk/grappig/dramatisch/ally macbeel stijl/ er stijl? het leek me nog wel leuk om eventueel tussendoor te gaan volgen, want Will and grace is van de buis sinds vandaag en de wereld draaitdoor word alleen herhaald wanneer ik het net niet door heb. en dan zit je om half 1 snachts naar blote tieten te kijken....
leg me eerst eens uit wat die x6 is en de 7de deelnemer en wie peri is? en ik wil roddels!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:05 schreef Amber_Forrester het volgende:
[..]
OFFTOPIC!,
,
,
,
..
Het gaat hier over onze heldin PeRi en vooral haar secret identity als X-Factor deelneemster en protégé van Marianne van Wijnkoop!
Ja hallo ik ben Peri en ik ben uw XFactor forummod en ik was het niet, dus dit kan eigenlijk ook allemaal in het X6 topic.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:08 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
leg me eerst eens uit wat die x6 is en de 7de deelnemer en wie peri is? en ik wil roddels!!
En ze is oud.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet dat ik Peri de hemel in wil prijzen hoor. Gatverdamme, ze is en blijft niet mijn smaak.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:48 schreef Amber_Forrester het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een negerette? Sorry hoor, ik dacht echt dat je het was. Ik was al helemaal trots dat ik een celebrity kende in het echt, nou ja in het echt op internet dan. Had ik al m'n vriendinnen kunnen bellen en zeggen "ik ken iemand die in X6 zat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Zucht, ik wou dat ik ook een negerette was. Die zijn altijd zo sexy, van nature al. Zo eentje als dokteres C. Torres in Grey's Anatomy, zoeentje zou ik wel willen zijn. Echt zo voloptueus. Van nature, niet van Bonduell.
Maar goed, het gaat hier dus om X-Factor. Vonden jullie haar ook niet heel mooi zingen? Zo in de zin van, "als PeRi nog maar in X6 had gezeten, dan hadden ze gewonnen en had Marianne van Wijnkoop nu niet suicidaal geweest!"
Er staat geen meisje in de OPquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:48 schreef BVO het volgende:
Topic niet gelezen, maar meisje uit OP lijkt op PeRi viel me op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |