quote:
Fijn dat je bijdehand wil zijn maar laat dan niet merken hoe dom je bentquote:Ik ben al bij de Edah, Golff, Spar, Coop geweest
TS is dus overduidelijk pauper en jij al helemaal.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:11 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat je bijdehand wil zijn maar laat dan niet merken hoe dom je bent![]()
Sorry ik zie niet echt het verband tussen pauper zijn en leveranciers van fruitbags vinden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:12 schreef Jett het volgende:
[..]
TS is dus overduidelijk pauper en jij al helemaal.
Ja. spar etc vind jij niet pauper?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:16 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Kun je ook het verband uitleggen tussen een leverancier van fruitbags zoeken en pauper zijn?
Dus, het feit dat hij bij de spar is geweest voor fruitbags zegt over hem dat hij pauper is?quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:19 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Dus, het feit dat hij bij de spar is geweest voor fruitbags zegt over hem dat hij pauper is?
En hoe kom je erbij dat ik dan pauper ben?
Mischien moet je toch eens ophouden met bijdehand zijn als je het niet bent.![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:16 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Sorry ik zie niet echt het verband tussen pauper zijn en leveranciers van fruitbags vinden.
kun je even nader toelichten?
lief zijn,quote:
Jett is onwijs tov, heeft overigens ook mensen kennis.quote:
Liefquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:12 schreef Jett het volgende:
[..]
TS is dus overduidelijk pauper en jij al helemaal.
Serieus....quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:20 schreef Pascal86 het volgende:
Jett klinkt dom en ziet er ook nog is dom uit!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |