Een explorer vind ik dan wel weer vetquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:23 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik wel![]()
de gitarist van Therion heeft ook een mooie ibanez, met EMG's, houtkleurig
die gothic explorert?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Een explorer vind ik dan wel weer vetDie van epiphone speelt nog best leker ook eigenlijk
![]()
Dacht het wel, ja. Alhoewel mijn smaak dan toch meer naar de G 400 gothic zou gaanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:38 schreef imported_sphinx het volgende:
de enige zwarte die Epi heeft is de goth geloof ik.
psiesquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:40 schreef Dribbel_ het volgende:
zou best kunnen, vond alleen de kop niet zo mooi, leek op een mislukte banaan
Prima gitaar, maar wat is dat voor binding?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:42 schreef Dribbel_ het volgende:
http://media.schecterguitars.com/imgs/hr_c1_hell_bch.jpg
zo'n kwijl slijm![]()
ding
Abalonequote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Prima gitaar, maar wat is dat voor binding?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Die schecters zijn sowieso vetbijna allemaal mooie body en toffe headstock
1 van de mooiere vind ik
Je bedoelt dat ze het laten overtekenen door iemand die bij elke mooie ronding wel een keer een epilepsieaanval kreeg?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:56 schreef imported_sphinx het volgende:
het lijkt wel alsof ESP vanalles kopieert en dan het origineel vet PWNT.![]()
![]()
Mja okee die zou ik idd niet in m'n openhaard durven te proppenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:56 schreef imported_sphinx het volgende:
het lijkt wel alsof ESP vanalles kopieert en dan het origineel vet PWNT.![]()
Toch blijft het waardeloos dat je zo slecht bij de hoogste frets kan komen...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:42 schreef Dribbel_ het volgende:
zo'n kwijl slijm![]()
ding
En wat is precies het verschil tussen die ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:05 schreef NASDAQbastardo het volgende:
EMG kleuren zijn
Zilver/wit = 81
Grijs = 60
Goud = 85
Rood-achtig = 89
Ik heb zelf een epiphone les paul.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Zeker welen hij speelt fantastisch!
Maar volgens mij lopen hier vooral Gibson en Fender mensen rond.
vette gitaren ja,. ik zit aan de schecter exotic te denken,. kwalitatief goed spul ook,.. staat samen met een washburn a20 nog op mijn verlanglijstjequote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:42 schreef Dribbel_ het volgende:
zo'n kwijl slijm![]()
ding
2e hands JS1000quote:Op zondag 25 februari 2007 00:20 schreef NickW het volgende:
[..]
Ik heb zelf een epiphone les paul.
Maar zou graag een ibanez hebben alleen heb weinig geld ik ga er wel voor eentje sparen.
Ik zou er eentje willen voor rond de 1000 euro dan ben ik er denk wel een tijdje zoet mee hehe.
Iemand tips voor een goede ibanez rond die prijs?
Wel leuke kans jaquote:Op zondag 25 februari 2007 01:31 schreef DuranK het volgende:
Vandaag was ik op een verjaardag van mijn oom en mijn neef de gitarist was er ook bij. Hij is 10 jaar ouder dan mij en kan best goed gitaar spelenHij heeft al een paar keer met een fanfare mee mogen spelen waar die dan best veel nummers moest spelen. Nou werd hij weer gevraagd om in oktober te spelen met het oktoberfest in Duitsland. Kreeg hij een lijst van 80 nummers waarvan hij er 40 ofzo moest kennen. Maar, dat kan hij niet voor elkaar krijgen om zoveel liedjes in te studeren voor die tijd omdat hij andere dingen te doen heeft.
Dus heeft hij mij gevraagd of ik het wil doen. Stuk of 40 nummers dus uit mijn kop leren en dan in Duitsland spelen. Ik heb gezegd dat ik er over na zou denken maar het lijkt me in ieder geval super vet!!
Heb wel nog 0,0 ervaring![]()
Maar ik denk dat ik er toch wel voor ga, vet toch
En om alles te onthoudenquote:Op zondag 25 februari 2007 01:55 schreef DuranK het volgende:
Van alles. Hij zei tegen mij dat er dus echt van die simpele feest muziek tussen zit, maar ook Queen nummers enzo en bijv listen to the music enzo. Echt van alles door elkaar. Maar ik vraag me af of ik wel zo goed ben om dat allemaal te kunnen
Precies, gewoon doen!quote:Op zondag 25 februari 2007 09:32 schreef punkjunk het volgende:
Ik heb echt geen probleem met nummers te onthouden. Had ik in me piano tijd () al. Kon geen noot lezen maar speelde alles uit me hoofd. Met gitaar is het het zelfde, ik speel 1x het nummer mee aan de hand van accoorden/tabs en dan ken ik em en kan ik em altijd weer spelen. Is well alleen het enigste in me hele leven wat ik kan onthouden en wat er in 1x in zit
.
Maar echt vet man, zon oktober fest is echt de van het. Misschien kom je dat lekkere wijf van vorig jaar (veelvoudig op het forum geweest) ook nog tegen!
JS Joe Satriani, toevalquote:Op zondag 25 februari 2007 12:03 schreef NickW het volgende:
[quote]Op zondag 25 februari 2007 00:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
2e hands JS1000omg kwijl
![]()
![]()
speelt echt super![]()
[/quote
Hey man bedankt voor de tip. dat is toch zo'n satriani model??]
ik ben verliefd!!!quote:Op zondag 25 februari 2007 10:00 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Precies, gewoon doen!
[afbeelding]
Echt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze het laten overtekenen door iemand die bij elke mooie ronding wel een keer een epilepsieaanval kreeg?
amplitube / guitarrig ?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Wie heeft er zo'n programma"te leen" dat je droog geluid je computer in pompt en dat je het via dat programma en versterker kan kiezen en em daardoor laat gaan ?
Zou je die kunnen msnen ofzoquote:Op zondag 25 februari 2007 14:51 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
amplitube / guitarrig ?
kheb een install van Amplitube 2, 25 mb
GP heeft toonladders..quote:Op zondag 25 februari 2007 15:58 schreef Zyggie het volgende:
Kent iemand een sexy-uitziende site waar sexy-uitziende plaatjes worden vertoond van toonladders over de gehele breedte/lengte van mijn sexy Ibanez-fretjes?
*plaatje opslaat*quote:Op zondag 25 februari 2007 16:41 schreef ibaneX het volgende:
[afbeelding]Deze: , volgende keer wel google hedie gitaristen worden steeds luier
maar daar doen we het voor
![]()
Zelfgemaakt? Is je demo trouwens al binnen?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:11 schreef Dribbel_ het volgende:
deze vind ik iets overzichtelijker
[afbeelding]
Ergens gevonden en zelf ff de puntjes erbij gezetquote:Op zondag 25 februari 2007 17:27 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Zelfgemaakt? Is je demo trouwens al binnen?
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ergens gevonden en zelf ff de puntjes erbij gezet
Hij zou em gister uiterlijk sturen
niet dat ik iets ontvangen heb
En dan is die nog geneens klaar, dat is de eerste opzet pas![]()
dus hopelijk medio 2009 hebben we em af ofzo![]()
Ja dat was eigenlijk ook m'n doel toen ik gitaar ging spelen, in een band gaan spelenquote:Op zondag 25 februari 2007 17:39 schreef NickW het volgende:
Wel vet dat jullie allemaal ook met bandjes bezig zijn.
Ik heb nu zelf ook een band gevormt met vrienden op school. Alleen dingen opnemen is nog een beetje een probleem en creatief zijn met teksten vind ik nog al moeilijk. het gitaar werk gaat wel. Speel nu zelf iets korter dan 2 jaar alleen ben heel veel met gitaar solo's bezig geweest en minder met het Rythm gitaar. Hebben jullie verstand van akkoorden met open noten?
links naar eigen zooi zijn altijd welkom.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef NickW het volgende:
Haha hoe leg ik uit wat voor muziek we maken. Gewoon beetje relaxed rock niet keihard maar ook weer niet te soft hehe.En we jammen veel op rockin in the free world van neil young. Ik heb wel een flimpje van iets dat we hebben gemaakt alleen het is niet zo heel goed als jullie et willen horen zet ik wel een linkje erbij ^^
dat gedoe dat chicks op gitaristen vallen heb ik nog niet veel van gemerkt btwquote:Op zondag 25 februari 2007 19:08 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Leuk dat je dat in je school doet, chicks for free!
Die met die popcorn muts op?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:54 schreef NickW het volgende:
Hier Zijn we gewoon een beetje aan het jammen ik ben die gast die soleert. beetje raar aan het doen toen. hehe, dat wat we daar spelen is wel zelfgeschreven.
Jah haha, Het was btw op school voor de kerst musical alleen van te voren gingen we nog even jammenquote:
Heh lachen, doet me denken aan buckethead maar dat was vast ook de bedoeling.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:13 schreef NickW het volgende:
[..]
Jah haha, Het was btw op school voor de kerst musical alleen van te voren gingen we nog even jammen
Ging je tijdens de musical ook zo op je knieėn soleren?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:13 schreef NickW het volgende:
[..]
Jah haha, Het was btw op school voor de kerst musical alleen van te voren gingen we nog even jammen
Elk voordeel heb z'n nadeel, ik bedoel, je wilt toch ook niet dat er breezahs op je vallen?!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:11 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dat gedoe dat chicks op gitaristen vallen heb ik nog niet veel van gemerkt btw
misschien omdat ik heerschende metal speel, terwijl de meeste wijven dat niet waarderen. lol.
Hij heeft 4 toms hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 19:55 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Te weinig toms! Wel stoer, 2 bassdrums. Onze drummert is daar te arm voor.
Jup op het nummer angels van robbie williamsquote:Op zondag 25 februari 2007 19:16 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ging je tijdens de musical ook zo op je knieėn soleren?![]()
Ja het geeft een minder mooi geluid en het is erg hard. Er is wel een goede oplossing voor namelijk een powersoak.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:42 schreef punkjunk het volgende:
Omdat die dude van die LC amp niks van zich laat horen ben ik op zoek gegaan naar iets anders. Ik kwam een Peavey Deuce 120watt (2x 12" black widdow) met Reverb en Phaser. Gemailt en mailt terug gekregen. Hij deed em weg omdat ie te hard ging voor thuisgebruik. Nu zoek ik dus een buizenversterker voor thuis en repetitie/optrede gebruik. Valt die Deuce helemaal niet te gebruiken voor thuis gebruik of geeft ie dan alleen een minder mooi geluid weer als dat ie snoeihard staat (wat me zowiezo logisch lijkt)?
Het is iig wel een super vet ding om te zien
Valt ene powersoack een beetje te combineren met een combi dan? En hoe hard is erg hard? Te hard wil je vriendelijk met je buren overweg kunnen?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:38 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja het geeft een minder mooi geluid en het is erg hard. Er is wel een goede oplossing voor namelijk een powersoak.
ik geloof niet dat die peavey al die luxe heeftquote:Op zondag 25 februari 2007 23:44 schreef Dribbel_ het volgende:
als je een class A/AB ding hebt of hoe het ook heet
en je zet em op A is die toch ook al zachter of wat ?
jawelquote:Op zondag 25 februari 2007 23:48 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ik geloof niet dat die peavey al die luxe heeft
da's een geweldig ding inderdaad, die switch aan de achterkant.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
jawel
zelfs een switchbare traploze dus geen schakelaar maar draaibaar tussen A en AB
Ik zie em nergens staan?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
da's een geweldig ding inderdaad, die switch aan de achterkant.
"Peavey ValveKing® amps feature a patented, variable Class A-A/B control called Texture™, which allows sweepable selection between Class A and Class A/B power structures, as well as any combination of the two. With this feature, guitarists can coax virtually any tone from this tweaked-out amplifier."quote:Op maandag 26 februari 2007 07:54 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik zie em nergens staan?
Volgens de manual heeft ie allee een power en standby switch.
garritan personal orchestra is veeeeuuuul beter.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:11 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Edirol is koel.
http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=662523
Death Mountain.
Vienna Symphonic Library is veeeeeeel beter!quote:Op maandag 26 februari 2007 12:18 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
garritan personal orchestra is veeeeuuuul beter.![]()
true, truequote:Op maandag 26 februari 2007 14:33 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Vienna Symphonic Library is veeeeeeel beter!
wel weer 4500 euro....
In een sequencer programmeren werkt ook nog wel, zeker omdat er voldoende instrumenten inzitten die toch een andere speelstijl vergen dan je uit een keyboard krijgt (als je al een beetje kan spelen).quote:Op maandag 26 februari 2007 14:44 schreef imported_sphinx het volgende:
mits je een midi-keyboard hebt, anders kun je er lekker geen zak mee.![]()
Het gaat niet om eeen valveking maar een deucequote:Op maandag 26 februari 2007 09:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
"Peavey ValveKing® amps feature a patented, variable Class A-A/B control called Texture™, which allows sweepable selection between Class A and Class A/B power structures, as well as any combination of the two. With this feature, guitarists can coax virtually any tone from this tweaked-out amplifier."
ja hoor eens, moet ik nou ook nog gaan opletten?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:28 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Het gaat niet om eeen valveking maar een deuce![]()
Nee wel neequote:Op maandag 26 februari 2007 16:52 schreef Cynic het volgende:
[..]
ja hoor eens, moet ik nou ook nog gaan opletten?
Inderdaad, het geluid breekt niet echt lekker open, dus eigenlijk niet echt bruikbaar voor thuis. Powersoaks zijn trouwens behoorlijk prijzig (200-400 euro), dus kijk even goed of dit een optie is. Die schakelbare VOX lijkt me veel leuker (ik dacht 0.5, 5, 15, 30 en 60 watt schakelbaar)quote:Op zondag 25 februari 2007 23:38 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja het geeft een minder mooi geluid en het is erg hard. Er is wel een goede oplossing voor namelijk een powersoak.
Man, da's mijn ouwe Peace kit! Heb ik ook gehadquote:
Ik vind vox en spuug en spuug lelijkquote:Op maandag 26 februari 2007 17:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Inderdaad, het geluid breekt niet echt lekker open, dus eigenlijk niet echt bruikbaar voor thuis. Powersoaks zijn trouwens behoorlijk prijzig (200-400 euro), dus kijk even goed of dit een optie is. Die schakelbare VOX lijkt me veel leuker (ik dacht 0.5, 5, 15, 30 en 60 watt schakelbaar)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |