Geen idee, kom binnenkort wel weer langs de AH waar ze lagen, en dan hopen dat het geen mini-zakjes waren, want je weet het maar nooit.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:29 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Megazakken!![]()
Hoe duur ong, en hoeveel gram goddelijk smaakrijke gouden beren zaten erin?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:34 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Eigenlijk is alle merk-chips wel top.
Paars? Godsamme, wat zitten er voor boutwinkels in mijn buurt?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
,maar niet die ranzige paarse zak van Bugles
![]()
Ik bedenk net dat goedkope paprika chips zoals van samo en huismerken meer smaken naar een lading oude boter of een zooi vet (quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
,maar niet die ranzige paarse zak van Bugles
![]()
eenschquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:36 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik bedenk net dat goedkope paprika chips zoals van samo en huismerken meer smaken naar een lading oude boter of een zooi vet () dan naar echte lekkere prapika, zoals van lays. (
)
Het is al weer zo'n 3quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:34 schreef Syb-rund. het volgende:
40!?
Dit is een bevestiging dat de ah een afperser-bijeenkomst is, ze vragen 70 cent voor een zak pombars!
Ik ben echt blij dat ze de smaak hebben vernieuwd, eerst was die paprika echt smerigquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:36 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik bedenk net dat goedkope paprika chips zoals van samo en huismerken meer smaken naar een lading oude boter of een zooi vet () dan naar echte lekkere prapika, zoals van lays. (
)
je zou denken, die supermarktoorlog, die jast de prijzen omlaag enzoquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:37 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het is al weer zo'n 3(school)jaren geleden dat ik het gehad heb, en haalde het altijd bij de LIDL
croky heeft van die lekkere ribbel naturel plakkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:39 schreef TwyLight het volgende:
Weetje wat ook lekker is.
Bolognese chips van CROKY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar haal ik altijd van die gigantische zakken goedkope doritos dingen, smaakt nog best aardig maar door de grootte van die dingen overleeft zon ding een hele pauze, inclusief grijpgrage chipshebberds. (*) Zou op zich goed zijn voor dip.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:37 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het is al weer zo'n 3(school)jaren geleden dat ik het gehad heb, en haalde het altijd bij de LIDL
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:39 schreef TwyLight het volgende:
Weetje wat ook lekker is.
Bolognese chips van CROKY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik maak altijd foto's van supermarkten waar ik kom!quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:28 schreef Syb-rund. het volgende:
Heb je een foto van die Coop?
Dat is een van de verschijnselen die we hier niet zien in Utrecht![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:41 schreef Roltrapfee het volgende:
Maar hier kun je zien hoe de straat waar ie in zit er vroeger uitzag!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:41 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Ja, ik maak altijd foto's van supermarkten waar ik kom!
Nee, sorry, ik doe daar normaal geen boodschappen want ik woon daar niet, ik kwam er toevallig een keertje. Maar hier kun je zien hoe de straat waar ie in zit er vroeger uitzag!![]()
En met jou het hele topic, zo te zienquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
topic kapers
goed topic al zeg ik het zelf, maar ik ga slapen, want me pombär is op, dujs nu kan ik met een gerust hart slapen
houdoe!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |