Flikker eens een end op.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:04 schreef NordicBlue het volgende:
fipo
Ja ze zitten altijd helemaal vol, als je hem iets te hard open doet. (de zakken zijn heel dun) valt er altijd wat uitquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:07 schreef Syb-rund. het volgende:
=o Pombar! Das echt gruwelijk lekker joh=)
Zit meer zooi in dan in de gemiddelde dorritos zak enzo
Doe maar niet, voor er zo een FA aan het werk gaat.quote:
Ja, laatst lag de helft hier op de grond, what a wastequote:Op woensdag 21 februari 2007 21:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja ze zitten altijd helemaal vol, als je hem iets te hard open doet. (de zakken zijn heel dun) valt er altijd wat uit
dat heb ik nu ook, maar gelukkig had ik nog een plastic kom over,en nu zit er een Bugles (quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ja, laatst lag de helft op de grond, what a waste![]()
ik heb zoeen zonnebloempit latne groeien en elk jaar voer ik ze aan mijn konijn behalve 1tje,want die laat ik weer groeienquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:10 schreef Syb-rund. het volgende:
Je kreeg er op een gegeven moment ook van die leipe zaadjes bij die je kon planten ofzo, heb ik allemaal heel trouw aan men ma gegeven enzo
je krijgt er anders wel een droge bek vanquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:14 schreef Roltrapfee het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Pombär![]()
![]()
Nee heus, het smaakt nergens naar, volgens mij doen ze er niet eens zout op!
Van pombär bedoel je? En dat vind jij goed? Iew man!quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
je krijgt er anders wel een droge bek van![]()
dan meot je er wat drinken bij doenquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:16 schreef Syb-rund. het volgende:
Liever geen zout, dan een hele bus zout( zie ah chips)
Bugles vind ik na een tijd echt vies worden overigens
van de zak pombär diek nu vreet heb ik nu anders heul een droge bek van boh gek jewaidsquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:17 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Van pombär bedoel je? En dat vind jij goed? Iew man!
Ik ga wel weer in het buglestopic posten
Je kan bij onze ah altijd gratis koffie bietsen!quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dan meot je er wat drinken bij doen
bij uitstek kies ik sisi no bubbles, maar niet sinaasappel maar dat oranje/rood spul![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |