Okeej Agentjuh327m......
Je link werkt voor geen meter, maar ik heb je krante-artikeltje op je web-site gevonden hoor
Inderdaad heel erg aso allemaal !
Verantwoording ? Kenne ze dat dragen? Horu ze dat te dragen?
Volgens USA
weten die leiers wat ze doen, dus 100% straf = levenslang
Volgens Holland zijn ze "verminderd toerekeningsvatbaar omdat ze nog geen 16 zijn"
dus in Holland inderdaad zoals jij zegt: 80% schuld = 80% straf...
Maar volgens mij heb je het oordeel van Goldfishie nog niet gelezen:
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:57 schreef Kiteless het volgende:[..]
Ja, want jij wist op je 15e niet dat het niet normaal was om bepaalde dingen te doen met een vent van 36
![]()
Hou toch op met huilen, je wist waar je mee bezig was.
Dat je er later spijt van hebt gekregen wil niet zeggen dat je zelf geen verantwoordelijkheid draagt.
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 18:03 schreef Goldfishie het volgende:[..]
WTF ik hoop dat je een geintje maakt anders ben je echt zo dom als het achtereind van een varken. Ben jij er ook zo een dat je vind dat een vrouw in een kort rokje het zelf uitlokt om verkracht te worden?
Hou op met huilen. Ik vind dat jij een dusdanig oerlompe opmerking maakt dat ik hier nieteens op inga. Echt... En ik hoop dat ze die tering lijer een keertje gaan opsluiten. Wat hij mij allemaal heeft aangedaan heeft zulke diepe sporen achtergelaten... ik pluk er nog steeds de vruchten van zullen we maar zeggen.
Tuurlijk kan je op je 15e experimenteren. Op basis van gelijkwaardigheid. Iemand die 36 is en een (toen) onzeker meisje gaat versieren door precies te zeggen wat ze wil horen en de hele tyfus zooi bij elkaar te manipuleren verdient gewoon een kogel door zn strot. Als je een kleuter gaat kriebelen vind ze dat misschien ook fijn. Moet je die dan ook maar neuken want ze vind het leuk? Dacht het niet. Ik vind dat oude kerels gewoon eens na moeten denken. Als ik zo n zelfde type nu op mn 23e tegen zou komen zou ik zoiets hebben van ga jij eens effe lekker n eindje fietsen fucking pervert. Opzouten. En dat is het, een 15 jarige is daar stukke minder weerbaar in. En dat ruiken ze, de schoften.
MET ANDERE WOORDEN: GOLDFISHIE ONKENT DAT IEMAND ONDER DE 16 OOK MAAR ENIGE VERANTWOORDING HOEFT TE DRAGEN !
DUS VERANTWOORDING MINDERJARIGE IS 0% = TOTAAL GEEN STRAF
Het maakt dus niet uit wat je doet: zolang je onder 16 bent hoef je geen enkele verantwoording te dragen voor je daden/keuzes!
En dan nog zo grof tekeer gaan tegen Kiteless: Wat een taal zeg !
En om toch maar ff in te gaan op je quote, Goldfishie:
- Agent327m heeft jou niet versierd: JIJ hebt HEM versierd !
- Agent327m heeft jou NOOIT om sex gevraagd !
(Daar ken ik die sukkel te goed voor inmiddels - vraag ook maar aan zijn vriendinnen !)
- In feite heb JIJ dan Agent327m gemanipuleerd !
- Verder vergelijk je jezelf ineens met een KLEUTER ?!
(mot ik daar nog op in gaan dan? Ik verwijs je naar het verhaal van Strawberry)
Agent327m heeft nog nooit achter zijn lul aan gelopen, en hij had zat vriendinnen, dus denk je nu werkelijk nog steeds dat hij alleen op je doosje uit was?! En dat hij jou daar ook nog eens apart voor gaat "manipuleren" ? Die sukkel kent dat woord niet eens ! (Maar je ouders wel !)