Ik doe later vandaag een bod op je bij je Poolse knakker! We zien wel hoe t gaat aflopen..quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:12 schreef Lennox het volgende:
[..]
De Poolse aspergestekert heeft gereageerd![]()
[..]
Waarde van mn speler is 150k geloof ik, maar je kan allicht minder bieden. Als ik gewoon doordram dat ik toch weg wil![]()

Ik zit in het team!!! Nou nog even uitzoeken hoe alles werktquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:22 schreef nicomart het volgende:
voorlopig nog geen vast fok team volgens mij.. kom anders in mijn team erbij lardyy.. ik zit nog in een botteam, maar dan kunnen we misschien wat ervaringen uitwisselen daarzo..
edit: ik speel bij SV Amsterdam in divisie C2 trouwens.. Ook wel makkelijk om te weten natuurlijk. Je zou de 3e speler zijn in het botteam met verder alleen maar botspelers..

hehe.. geinig.. Ik zag dat er al een paar bij gekomen waren. Hoe heet je?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:00 schreef Lardyy het volgende:
[..]
Ik zit in het team!!! Nou nog even uitzoeken hoe alles werkt![]()

Je bent ook pas 17 jaar he.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:01 schreef DeHovenier het volgende:
Op vrijdag train ik m'n fitheid, die staat nu op 70%. Dan ga ik per week 1 skill trainen, volgende week train ik Handling, de week daarna Uitkomen, de week daarna Reflexen en ga zo maar door. Dus over 5 weken heb ik alle keeperstats getraind, en dan begin ik weer overnieuw. Duurt wel lang dan zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |