4-0 voor ons, ik heb er 2 gemaaktquote:86': Juul Kruger probeert een lange bal te versturen op de stropdas van Frans Niesters.
86': Frans Niesters schiet...
87': GOOOOOAL voor PVV Utrecht!! Een laag schot in de hoek.
Hehe, dat kan ik nog niet zeggen na mn eerste wedstrijdquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:34 schreef Suijk het volgende:
1-1 tegen de kampioen van de eredivisie van vorig jaar, we staan nog steed bovenaan en ik ben beste keeper van het seizoen van de eredivisie (tot nu toe).
Kwestie van trainen twi. Het teambelang is even het belangrijkste.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:23 schreef twi het volgende:
Wel 5-1 gewonnen, maar ik kom zelf 0,0 in het verhaal voor
Inderdaad, komt wel. Waarom zit er trouwens 1 in 't team met 11% fitness ofzo? Schop die eens even snel richting de sportschool ;Pquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:59 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Kwestie van trainen twi. Het teambelang is even het belangrijkste.
Ik scoorde dan wel, maar kwam ook amper in t stuk voor.
Ik heb hem al 2x berichten gestuurd dat ie flink op fitness moet gaan trainen..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:03 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, komt wel. Waarom zit er trouwens 1 in 't team met 11% fitness ofzo? Schop die eens even snel richting de sportschool ;P
Je kunt een advertentie plaatsen in een van de fora daar.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:03 schreef Lardyy het volgende:
En zijn hier dan mensen die mij in z'n team wil ?!?!
2 minuten voor tijd nog bijna de goal gemaaktquote:Op zondag 4 maart 2007 14:11 schreef Zwoerd het volgende:
0-0 gespeeld in mn eerste wedstrijd
Gestegen naar 9 op tackelenquote:Tackelen 9
Positiespel 5
Koppen 4
Korte Passes 1
Snelheid 2
Kracht 1
Geinig, iedere week wat plekjes stijgen.quote:Nationale Ranking: #209
Jeps dat had ik hier al gelezen, dus wachten is de beste optiequote:Op maandag 5 maart 2007 17:55 schreef nicomart het volgende:
Geduld Lardyy.. duurde bij mij ook eventjes.
Je traint wel 1 soort training op 1 dag he?
Schiet niet op. Hoeveel keeps hebben we nu op Fok!? 3?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bij mij duurde het bijna een week voordat ik een skill steeg. Keeper zijnde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |