Ik doe later vandaag een bod op je bij je Poolse knakker! We zien wel hoe t gaat aflopen..quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:12 schreef Lennox het volgende:
[..]
De Poolse aspergestekert heeft gereageerd![]()
[..]
Waarde van mn speler is 150k geloof ik, maar je kan allicht minder bieden. Als ik gewoon doordram dat ik toch weg wil![]()
Ik zit in het team!!! Nou nog even uitzoeken hoe alles werktquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:22 schreef nicomart het volgende:
voorlopig nog geen vast fok team volgens mij.. kom anders in mijn team erbij lardyy.. ik zit nog in een botteam, maar dan kunnen we misschien wat ervaringen uitwisselen daarzo..
edit: ik speel bij SV Amsterdam in divisie C2 trouwens.. Ook wel makkelijk om te weten natuurlijk. Je zou de 3e speler zijn in het botteam met verder alleen maar botspelers..
hehe.. geinig.. Ik zag dat er al een paar bij gekomen waren. Hoe heet je?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:00 schreef Lardyy het volgende:
[..]
Ik zit in het team!!! Nou nog even uitzoeken hoe alles werkt![]()
Je bent ook pas 17 jaar he.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:01 schreef DeHovenier het volgende:
Op vrijdag train ik m'n fitheid, die staat nu op 70%. Dan ga ik per week 1 skill trainen, volgende week train ik Handling, de week daarna Uitkomen, de week daarna Reflexen en ga zo maar door. Dus over 5 weken heb ik alle keeperstats getraind, en dan begin ik weer overnieuw. Duurt wel lang dan zo
We wachten idd wel af. Het komt goed.. Binnen 2 weken heb ik bij ons team de zaakjes beter in orde en de kneepjes nog beter onder de knie, waardoor ik jouw t gewenste salaris kan bieden en dergelijke..quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:41 schreef Lennox het volgende:
Komt goed. In de tussentijd zal ik wel gewoon doortrainen hoor;) . Tackelen ga ik bijna weer op stijgen en binnen 2 weken kan ik een Personal Trainer III aannemen.
Die Pool is niet verkeerd. Hij begon nu dat hij me weer in basis wilde zetten, maar hij geeft ook een godsvermogen uit aan lonen. Dus als hij me voor geld kan lozen zal hij het niet laten (voor 0 daar heen gegaan).
quote:0': De wedstrijd is begonnen!
2': Joram Bleeker begint een dribbel en sprint vooruit.
4': Joris de Kok probeert voorbij Ron Trahar te gaan.
4': Joris de Kok begint een dribbel en sprint vooruit.
4': Christiaan Doornbos begint een dribbel en sprint vooruit.
6': Christiaan Doornbos begint een dribbel en sprint vooruit.
8': Christiaan Doornbos speelt een lage lange bal naar Joram Bleeker.
8': Joram Bleeker met een geplaatst schot vanaf 9 meters...
9': Oliver de Leede vliegt naar de hoek en met een katachtige redding houdt hij zijn doel schoon. Wat een wereldredding!
9': Oliver de Leede verstuurt een pass over een lange afstand door het midden tot Joris de Kok, die de bal makkelijk controleert.
10': Joris de Kok probeert voorbij Jens Visscher te gaan.
10': Joris de Kok verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Jens Visscher.
10': Jan Christiansen probeert voorbij Jens Visscher te gaan.
10': Jan Christiansen verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Jens Visscher.
10': Jens Visscher verstuurt een pass over een lange afstand door het midden tot Bert Dikkerboom, die de bal makkelijk controleert.
11': Bert Dikkerboom probeert voorbij Lance Kitslaar te gaan.
11': Bert Dikkerboom begint een dribbel en sprint vooruit.
11': Bert Dikkerboom schiet...
11': Met een mooie reflex houdt Oliver de Leede de bal uit zijn doel.
11': Oliver de Leede verstuurt een pass over een lange afstand door het midden tot Jan Christiansen, die de bal makkelijk controleert.
12': Jens Visscher speelt een lange bal in naar de rechterkant, waar Christiaan Doornbos de bal makkelijk controleert.
quote:14': Frans Niesters probeert voorbij Aad Boom te gaan.
14': Frans Niesters begint een dribbel en sprint vooruit.
15': Frans Niesters schiet...
15': Jerre Zandvliet vliegt naar de bal en maakt een goede redding.
21': Frans Niesters schiet...
21': GOOOOOAL voor PVV Utrecht!! Wat een doelpunt... de keeper was kansloos!
22': Frans Niesters probeert voorbij Mees Brussee te gaan.
22': Frans Niesters begint een dribbel en sprint vooruit.
23': Frans Niesters schiet...
24': Frans Niesters ziet de bal naast gaan.
47': Frans Niesters probeert voorbij Henny Nihot te gaan.
47': Frans Niesters begint een dribbel en sprint vooruit.
57': Frans Niesters schiet...
57': Frans Niesters probeert voorbij Aad Boom te gaan.
57': Frans Niesters begint een dribbel en sprint vooruit.
57': Met een mooie reflex houdt Jerre Zandvliet de bal uit zijn doel.
Al een paar kansen gehadquote:73': Frans Niesters schiet...
73': Frans Niesters ziet de bal naast gaan.
79': Frans Niesters probeert voorbij Aad Boom te gaan.
79': Frans Niesters begint een dribbel en sprint vooruit.
79': Frans Niesters schiet...
79': Jerre Zandvliet vliegt naar de bal en maakt een goede redding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |