Welke test dan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:51 schreef shamalarabs het volgende:
[..]
hehe, das een vage test! 148 kwam ik op uitHet sloeg echt nergens op, simpele vragen, gewoon een kwestie van goed opletten en logisch na kunnen denken...
Ah, het waren dus zelf-testjes op internet en dus weinig betrouwbaar.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:56 schreef shamalarabs het volgende:
welke niet bedoel je? ze hebben weinig indruk op me gemaakt, zulke dingen vergeet ik gelijk weer... tegenwoordig vergeet ik zelfs al binnen een uur alles wat op mijn pad komt dat weinig indruk maakt op me..
Is dat je excuus als je je kinderen niet kunt vertellen wie hun vader is?quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:56 schreef shamalarabs het volgende:
tegenwoordig vergeet ik zelfs al binnen een uur alles wat op mijn pad komt dat weinig indruk maakt op me..
Djeez, hoeveel exen heb je wel niet...quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:57 schreef kastanova het volgende:
Oh mên, ik heb zo'n voorgevoel dat ik dat ook nog wel een keer van een vers gedumpte ex te horen krijg...
Kasta: Hé, ik krijg nog geld van je!
Ex: Krijg je niet!
Kasta: Wrom nie?
Ex: OMDAT JIJ ME BORDERLINE HEBT GEGEVEN LUL!
Whehehe heb je je geld nog steeds niet terug?quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:57 schreef kastanova het volgende:
Oh mên, ik heb zo'n voorgevoel dat ik dat ook nog wel een keer van een vers gedumpte ex te horen krijg...
kinderen? nooit van mn leven jochie!quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Is dat je excuus als je je kinderen niet kunt vertellen wie hun vader is?
nee, bij instantiesquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ah, het waren dus zelf-testjes op internet en dus weinig betrouwbaar.
Tevreden toch onder de omstandigheden?quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:57 schreef shamalarabs het volgende:
ik ben 26, gescheiden en gelukkig in mijn vrijgezellen bestaan
Zodra ze beginnen te lullen dat ze ontevreden met hun lichaam/leven/IQ/paard (doorstrepen wat niet van toepassing is) zijn, dump ik ze... En tja, dan kan het hard gaanquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:59 schreef Winkey het volgende:
Kun je geen vrouw houden?
dus van zo dichtbij heb je het niet meegemaakt...quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:57 schreef kastanova het volgende:
typte ze huilend...quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:57 schreef shamalarabs het volgende:
ik ben 26, gescheiden en gelukkig in mijn vrijgezellen bestaan
Ligt er aan over wie je het hebtquote:Op donderdag 22 februari 2007 02:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Whehehe heb je je geld nog steeds niet terug?
![]()
Ik ben gelukkig met al deze dingen tevreden... Maar je kunt iemand niet dumpen die je niet hebt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zodra ze beginnen te lullen dat ze ontevreden met hun lichaam/leven/IQ/paard (doorstrepen wat niet van toepassing is) zijn, dump ik ze... En tja, dan kan het hard gaan.
Gaan we een wedstrijdje borderline-ervaring doen ofzo?quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:02 schreef Winkey het volgende:
dus van zo dichtbij heb je het niet meegemaakt...
Dat ook, maar in mijn vrijgezellenbestaan ben ik gelukkig. Mijn vrijgezellenbestaan bestaat vooral uit feesten in het weekend en flirten waar ik kan zolang het buiten de zaak en zakelijke contacten is. Prive en zaken hou ik hierin gescheiden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
Tevreden toch onder de omstandigheden?
Okiedokie.quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:02 schreef Winkey het volgende:
[..]
dus van zo dichtbij heb je het niet meegemaakt...
Het wordt al gecreeerd in je kinderjaren... Je kunt daar best je steentje aan bijgedragen hebben (wat ik onmiddelijk geloof) maar je bent niet de oorzaker. Zoals ik al zei, zoek maar eens op google
Oh dear.quote:U hebt gezocht op oorzaker:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Jawel hoor... Met een touw om haar polsen en een doorgesneden keel in een greppel...quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:04 schreef Winkey het volgende:
Maar je kunt iemand niet dumpen die je niet hebt.
ze hoeft zich tegenover jullie toch niet te bewijzen? Jullie geloven toch niets, en kraken daarbij alles weer af!quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:02 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nou, zoek eens zo'n verslag op en kijk welke testen het waren
Waarom? je denkt toch alles te weten. Je kunt je beter in de feiten verdiepen...quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gaan we een wedstrijdje borderline-ervaring doen ofzo?.
Zodra ik blijvend verhuisd ben. De komende tijd blijft alles netjes ingepakt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:02 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nou, zoek eens zo'n verslag op en kijk welke testen het waren
Bevriezen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ligt er aan over wie je het hebt.
Misschien moet ik maar eens net zo met m'n geld omgaan als met m'n. hart
.
Ik heb recentelijk behoorlijk diep in een aantal borderliners gezeten en dat vond ik voorlopig wel weer even voldoende...quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:05 schreef Winkey het volgende:
Je kunt je beter in de feiten verdiepen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |