Misschien nog amsterdamse Fokkers die een cameo kunnen regelen ?
links:
http://www.corona.bc.ca/films/details/mindhunters.html
http://upcomingmovies.com/mindhunters.html
quote:Als Duitser?
Op woensdag 23 januari 2002 16:39 schreef Skull-splitter het volgende:
ik zat ook bijna in Enigma, als figurant...
quote:Nee, eerst als Engels soldaat, maar dat werd al snel conducteur.
Op woensdag 23 januari 2002 21:48 schreef SunChaser het volgende:[..]
Als Duitser?
quote:Van die sites: "Filming will start on Mindhunters on January 30 in Amsterdam". Dat van dat eiland was ik me ook aan het afvragen, maarja ze hebben het niet over een tropisch eiland, misschien op de schiermonnikoog ??
Op woensdag 23 januari 2002 21:48 schreef Cambridge het volgende:
Als ik dit zo lees, gaan we weinig van Nederland zien. Het wordt gefilmd op een 'isolated island'. Hoe kom je er eigenlijk bij dat dat in Amsterdam is?
quote:Titel: Who am I
Op woensdag 23 januari 2002 16:26 schreef Tyler_Durden het volgende:Best wel kickeh vinnik dat zo'n dure film eindelijk eens in Nederland opgenomen wordt!
quote:Een Duitse?
Op woensdag 23 januari 2002 22:42 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Nee, eerst als Engels soldaat, maar dat werd al snel conducteur.
quote:En Dordrecht.
Op donderdag 24 januari 2002 09:33 schreef raampie1 het volgende:[..]
Titel: Who am I
Jaar: 1996
Hoofdrol: Jacky Chan
Budget: 25 miljoen dollar
Vonden em best goed, leuk verhaal. Alleen geen antonie gezien
quote:Weet je zeker dat het die film was? En zo ja, waar heb je hem dan gezien
Op zondag 12 oktober 2003 13:14 schreef neggix het volgende:
Gisterenavond gezien die filmVonden em best goed, leuk verhaal. Alleen geen antonie gezien
Hij komt pas in januari uit in Amerika namelijk
quote:Hij zal wel een online variant gezien hebben
Op zondag 12 oktober 2003 13:17 schreef Gorro het volgende:[..]
Weet je zeker dat het die film was? En zo ja, waar heb je hem dan gezien
edit--------------------------
Er spookt een soort van pre-release versie rond, zie ik net
[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 12-10-2003 13:32]
quote:Ja, weet het helemaal zeker
Op zondag 12 oktober 2003 13:17 schreef Gorro het volgende:[..]
Weet je zeker dat het die film was? En zo ja, waar heb je hem dan gezien
quote:ah ik zie het al het is een geripte screening dvd
Release dates for
Mindhunters (2004)
Country Date
Canada 9 January 2004
USA 9 January 2004
Australia 16 March 2004
Argentina 18 March 2004
France 21 April 2004
Netherlands 2 June 2004
quote:Het was idd geen super kwaliteit. Maar goed genoeg om goed te kunnen kijken.
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:49 schreef Duiveltja het volgende:
Ik snap niet dat er nu al een i-net versie van is
Hij komt overal pas in 2004 uit.
Maarja ik ben benieuwd, de film is bijna in zijn geheel opgenomen in een gebouw dat bij de Veluwe staat.
Het zal wel geen boxofficehit worden
[..]ah ik zie het al het is een geripte screening dvd
Aardig filmpje wel standaard.
Acteerwerk is niet erg hoog maar is niet echt storend slecht. Wel jammer voor ons dat er weinig herkenbaars inzit van ons klein kikkerlandje
Als ze op het FBI Headquarters (Haagse Hogeschool) zitten, zie je op de achtergrond gewoon leerlingen lopen/staan.
Verder is er qua Nederlandse trekjes weinig te zien, behalve het weggetje als ze aankomen op het eiland.
Ze hebben de hele set ook omgetoverd om het zoveel als mogelijk Amerikaans te lijken.
LL Cool J, is geen briljante acteur maar in dit soort flicks is hij goed op zijn plaats.
Ik heb Daniel Bossevain niet gezien? Zat hij ook die cafe s
quote:Hij was die gozert (die bij de bar stond) waarover ze in het cafe aan het praten waren. En die daarna Daniel Bossevain een pakkert gaf
Op zondag 12 oktober 2003 13:14 schreef neggix het volgende:
Gisterenavond gezien die filmVonden em best goed, leuk verhaal. Alleen geen antonie gezien
http://us.imdb.com/title/tt0297284/releaseinfoquote:Op maandag 5 april 2004 01:24 schreef CybErik het volgende:
wanneer komt 'ie uit?
quote:Don't get yourself worked up over Mindhunters being delayed. I promise you, once you've seen it, you'll wish Dimension pushed it back until June, 2075 after you're dead so you could have avoided being exposed to this dull, pathetic movie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze film is echt geen hoogvlieger, maar keek wel lekker weg
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door Gorro op 03-07-2004 09:08:09 ]
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:48 schreef Sappa het volgende:
Ik heb die film net gezien. Vond het eigenlijk wel een origineel verhaal.foutje, ging er vanuit dat de meesten hem al gezien hadden (niet erg handig)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Want dat is logisch als de film nog niet eens in de premiere is gegaan?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:19 schreef Sappa het volgende:
[..]
foutje, ging er vanuit dat de meesten hem al gezien hadden (niet erg handig)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt geen slechte film in mijn ogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 04:24 schreef Hellrazor het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond hem heel slecht. Irritante jongeren die slim aan het doen zijn in een bar (mensen 'profilen': tot in de details zeggen wat voor mensen het zijn). Vervolgens een verhaal waarvan (lees dit niet alsje de film nog moet zien) achteraf blijkt dat de moordenar de volgorde van de moorden had gepland. Volgens is het niet plausibel dat de moordenaar die volgorde kon bepalen, want een aantal keren ging er bijna iemand anders dood en dat had de moordenaar niet in de hand.quote:Op zondag 12 oktober 2003 13:14 schreef neggix het volgende:
Gisterenavond gezien die film
Vonden em best goed, leuk verhaal. Alleen geen antonie gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehequote:Op maandag 12 juli 2004 08:35 schreef RATMEN het volgende:
Ik heb erg genoten van de opnames en de uiteindelijke film ...
RATMEN baalde er wel van dat hij niet op de aftiteling stond ...
[afbeelding]
RATMEN op de stoel van Christian Slater tussen de stoelen van andere acteurs ...
was onderdeel van de Location Department op de locatie Haagse Hogeschool en ik heb een bezoek gebracht aan een tweetal shoots op de hoofdlocatie in kootwijk:quote:Op maandag 12 juli 2004 12:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Whehe.
Wat heb jij daar dan gedaan??
quote:Op maandag 12 juli 2004 11:52 schreef SunChaser het volgende:
Ik herkende Kamerling ook niet, en de Sophisticaded Guy was nog wel zo goe in beeld
Het was een leuke film, alleen erg over de top.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
Ah, cool! Ik heb de boel lopen beveiligen in Noordwijk, Zandvoort, Almere en Den Haag. Ik ben 1x snel bij Radio Kootwijk geweest, dus heb het niet van dichtbij gezien. Toen waren ze trouwens toch al klaar met schieten daar.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:57 schreef RATMEN het volgende:
[..]
was onderdeel van de Location Department op de locatie Haagse Hogeschool en ik heb een bezoek gebracht aan een tweetal shoots op de hoofdlocatie in kootwijk:
[afbeelding]
als je de film gezien hebt, herken je de locatie. Ow behalve dat er voor de film even drie verdiepingen in waren gebouwd, IRL is het 1 grote lege hal ..![]()
waar in Den Haag heb je beveiligd ... zeg niet Haagse Hogeschool ... want dan heb ik je gewoon gezien en dat kan niet want dan had ik je wel onthouden (zie ander topicquote:Op maandag 12 juli 2004 16:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ah, cool! Ik heb de boel lopen beveiligen in Noordwijk, Zandvoort, Almere en Den Haag. Ik ben 1x snel bij Radio Kootwijk geweest, dus heb het niet van dichtbij gezien. Toen waren ze trouwens toch al klaar met schieten daar.
Die ontploffing was dus in het echt veel cooler dan op de film.
Jaja. Ik stond de weg af te zetten toen de helicopter op het schoolplein moest landenquote:Op maandag 12 juli 2004 16:56 schreef RATMEN het volgende:
[..]
waar in Den Haag heb je beveiligd ... zeg niet Haagse Hogeschool ... want dan heb ik je gewoon gezien en dat kan niet want dan had ik je wel onthouden (zie ander topic)
HAHAHAHA NIET WAAR ! Wat een actie ...quote:Op maandag 12 juli 2004 17:05 schreef k_i_m het volgende:
En je hebt me ook gewoon op de foto gezet.
.
[afbeelding]
Da's bin ich.
daar zijn er meer van als ik zo mijn fotows doorbladeren ...quote:Op maandag 12 juli 2004 17:18 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben te herkennen aan het lilleke gele jasje.
Mooi gebouw. Waar/wat is het?quote:Op maandag 12 juli 2004 15:57 schreef RATMEN het volgende:
[..]
was onderdeel van de Location Department op de locatie Haagse Hogeschool en ik heb een bezoek gebracht aan een tweetal shoots op de hoofdlocatie in kootwijk:
[afbeelding]
als je de film gezien hebt, herken je de locatie. Ow behalve dat er voor de film even drie verdiepingen in waren gebouwd, IRL is het 1 grote lege hal ..![]()
Het oude RadioZend Station in Kootwijk. Oude locatie van de KPNquote:Op maandag 12 juli 2004 17:32 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Mooi gebouw. Waar/wat is het?
Correctiequote:Op maandag 12 juli 2004 18:14 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Het oude RadioZend Station in Kootwijk. Oude locatie van de KPN
welke winkels ?quote:Op maandag 12 juli 2004 21:40 schreef SunChaser het volgende:
Die winkels enzo, zijn die gebouwd of stonden die er ook al?
You're absolutely right ! Ligt het niet naast Kootwijkerbroek ?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 04:17 schreef dolfijn999 het volgende:
[..]
Correctie
Het is een officieel dorp, Radio Kootwijk (onderdeel van gemeente Apeldoorn)
website dorpsraad: http://radiokootwijk.free.fr
(was getekend, voormalig medewerker KPN, locatie Radio Kootwijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand hoe dit zit?
[ Bericht 15% gewijzigd door Gorro op 18-07-2004 21:36:01 (spoilertags) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet echt super, maar toch best leuke film
[ Bericht 10% gewijzigd door Gorro op 18-07-2004 21:36:27 (spoilertags) ]
[ Bericht 23% gewijzigd door Gorro op 18-07-2004 22:09:04 ]
Dat vroeg je 2 posts geleden ook alquote:Op zondag 18 juli 2004 21:54 schreef Butterfly19 het volgende:
...
Die waar de simulatie wordt gehouden.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 07:57 schreef RATMEN het volgende:
[..]
welke winkels ?
De "winkel" waar JD (Slater) dood gaat is in het echt een "loods" tegenover het hoofdgebouw. In deze loods wordt door de vrouw van de huidige beheerder van het oude Zendstation wekelijks allerlei knutselactiviteiten voor kinderen gehouden. Ik heb deze locatie bezocht, en dat zag er wel grappig uit "dode vrouw" tussen de knutselspullen. De overige winkels in "Crimetown" staan in het echt in Utrecht op een trainingsgebied van de ME. Ze hebben dit alleen helemaal ver-amerikaniseerd, maar die winkels zijn dus echt en staan in Utrecht.quote:Op zondag 18 juli 2004 22:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die waar de simulatie wordt gehouden.
Volgens mij zijn alleen de studio zaken in USA opgenomen, dus voornamelijk de onderwater shots, das allemaal studiowerk. Vrijwel het grootste deel is in Kootwijk opgenomen. Alles wat je in het pand ziet is ook echt in Kootwijk (op de gang die onderwater gezet wordt na, die is weer elders)quote:Op maandag 19 juli 2004 09:36 schreef RedGuy het volgende:
Welk stukje hebben ze wel in Amerika opgenomen?
Ik vond het trouwens een hele gave film, met die moord van die koffie-junk als hoogtepunt..
klopt, de ontploffing van de boot was Circuit Zandvoort dacht ik, maar daar moet k_i_m maar van zeggen of het klopt.quote:Op maandag 19 juli 2004 10:03 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond het shot op het strand zo overduidelijk ZandvoortEn ook de gele bladeren was oerhollands
Op de Haagse Hogeschool ?quote:Op maandag 19 juli 2004 13:08 schreef Duiveltja het volgende:
Je kon ook nog leerlingen zien.
Check! Op de achtergrond waren ze zelfs nog aan het racenquote:Op maandag 19 juli 2004 10:08 schreef RATMEN het volgende:
[..]
klopt, de ontploffing van de boot was Circuit Zandvoort dacht ik, maar daar moet k_i_m maar van zeggen of het klopt.
Dat was allemaal in de studio's in Almere.quote:Op maandag 19 juli 2004 09:59 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alleen de studio zaken in USA opgenomen, dus voornamelijk de onderwater shots, das allemaal studiowerk. Vrijwel het grootste deel is in Kootwijk opgenomen. Alles wat je in het pand ziet is ook echt in Kootwijk (op de gang die onderwater gezet wordt na, die is weer elders)
das niet mogelijk. Opnames waren bij de Haagse Hogeschool op zaterdag en zondag en het gebouw was afgesloten voor studenten. Wel liepen er zo'n 80 extra;s rond, helemaal in FBI Academy kleren en een aantal in SWAT outfit. Ook de "studenten" in de loopbruggen waren geregiseerde extra;squote:Op maandag 19 juli 2004 14:10 schreef Duiveltja het volgende:
Op de screeningrip die ik heb gezien zag je op de achtergrond duidelijk leerlingen met rugzakken
ok dan ... er waren dus toch helemaal geen opnames in de States ?!quote:Op maandag 19 juli 2004 14:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat was allemaal in de studio's in Almere.
Jaaa, die had weer een prachtige rol!quote:Op zondag 5 december 2004 23:40 schreef shredder het volgende:
Enne ik heb Antonie Kamerling wel geherkend!
Proest!quote:Op zondag 12 december 2004 16:33 schreef BDisOKE het volgende:
[..]
Jaaa, die had weer een prachtige rol!
Die gast komt er wel!![]()
![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 16:33 schreef BDisOKE het volgende:
[..]
Jaaa, die had weer een prachtige rol!
Die gast komt er wel!![]()
![]()
misschien allemaal toen ze op de grond lagen na die koffiequote:Op woensdag 4 januari 2006 17:20 schreef amaranta het volgende:
En wanneer heeft de moordenaar die 'baas' opgehangen en hem gefilmd?
daar zit een punt inquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
misschien allemaal toen ze op de grond lagen na die koffie
Eens. Het is geen super film, maar wel een leuke film voor als je je verveelt en toch niks te doen hebtquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:27 schreef wolfrolf het volgende:
Jaja, vandaag eindelijk eens deze film bekeken
Ik vond hem lekker beklemmend en spannend. Goeie actie scenes, en geen onnodig dramatisch geneuzel. Uitstekende popcornvreet film
want toen heeft die ook veel andere valstrikken opgezet.quote:
Ah ja nu je het zegt. Ik ging er in eerste instantie vanuit dat die ingestapt was. En toen die daar dood ophong dacht ik dat hij omgebracht is geworden door die gast toen de rest bewusteloos op de grond lag van de koffiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:29 schreef amaranta het volgende:
Je hebt die baas nooit zien instappen.
Je zag alleen de heli wegvliegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |