Klopt, maar om vanuit Tanzania in Zuid Afrika te komen heb je niets aan Malawi, dat grenst namelijk alleen aan Mozambique, Tanzania en het laatste land dat nog steeds mist en wel nuttig is voor de gevraagd doortocht.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar Malawi is zeker Engels geweest
Owjah, dat zal ik zo ff doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:03 schreef Consigliere het volgende:
Hallo allemaal![]()
PS: waarom is de stand van het vorige topic nog niet bijgewerkt?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:58 schreef erkel het volgende:
Na Roof, (was vragensteller vorige vraag, dacht beantwoorder) peert PR 'm ook![]()
Nou, laat die volgorde maar, het heeft al zoveel moeite gekost.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Egypte, Soedan, Kenia, Tanzania, Malawi, Zambia, Zuid Afrika
Ik welquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:12 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik zal volgende keer gewoon weer naar Diddl vragen, dat weten jullie tenminste
![]()
Jammer dat je er net niet was toen de heren een theekransje haddenquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
bla bla bla
Dank jequote:Op donderdag 22 februari 2007 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Maar het was een welgemeend compliment voor Erkel![]()
Nu zijn de complimenten voor WickedAngel +1quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
Desmond Tutu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |