Nee, ik eigenlijk ook nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:15 schreef lachebekje het volgende:
Had nooit gedacht dat Peter R zo'n versierder was. Ik begrijp sowieso niet hoe mensen een open huwelijk kunnen hebben. Wat heeft het dan voor zin om te trouwen, het woord zegt het al TROUW(en). Dat z'n vrouw er geen moeite mee heeft dat haar man het heksje in alle standjes neemt![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:50 schreef Suko het volgende:
Ohw, ik vind hem wel goed als misdaadverslaggever, nog op geen foutje kunnen betrappen, een gedegen journalist, vastbijten in een zaak totdat de onderste steen boven komt. < dat leest nu heel anders!Daarom vind ik deze kwestie ook zo ordinair zoals Claudia_x al beschrijft. Hij is voor mij op punten vet gedaald in waardering en twijfel of ik nog wel naar z'n programma's ga kijken wetend dat hij met die 'zweefteef' ligt te dollen. Dat beeld wat ik van hem had is veranderd, en wat ik al eerder beschreef, wat een rel was dit geworden als hij nu in de politiek had gezeten...tjonge wat een blamage.
[..]
!
Ja dat snap ik, maar dat doe je dan met een Brad Pitt look-a-like, NIET met Peter R. de Vries. Of ben ik nu gek?quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:31 schreef sanni het volgende:
Ik betwijfel of dit wat wordt tussen die 2. Ik denk van niet.
Ik denk dat het gewoon de afterperiode is van Susan
na haar verbroken relatie met die goser van Ajax/Volksrant
Menno Pot. Je weetwel, mensen wiens relatie uit is gegaan, gaan
dan plotseling flink flirten en daten met anderen..![]()
In dit geval gaat het om z'n reputatie, van een persoon die achter waarheden wil komen. Situatie: Peter heeft een interviewtje met een 'verdacht' persoon die beweerd eerlijk te zijn. Peter confronteert hem met een minnares en concludeert dat zoiets toch niet echt eerlijk is. 'Verdacht' persoon zou kunnen zeggen, ho ff, kijk naar je eigen, moet jij nodig zeggen! Ook zou hij kunnen zeggen dat zoiets privé is, iets wat Peter ook stellig over z'n eigen situatie beweerd. En zo kan ik nog wel wat dingetjes verzinnen die de integriteit van Peter hebben aangetast. Als hij nou entertainer was ligt het ietsje anders (dat snollebolt met Jan en alleman daar in in 't Gooi) maar iemand die tot in den treure zit te wroeten in het privé van een ander (terecht of niet) om waarheden te vinden heeft in mijn ogen z'n geloofwaardigheid verloren door zelf te stellen dat zulke dingen privé zijn.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe erg kan je je een affaire van een tv persoonlijkheid aantrekken
columns toch enkel?quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:55 schreef conleche het volgende:
Jawel hoor ze is wel journaliste, ze schreef en schrijft voor allerlei glossy's
Ze schelen 17 jaar, hij is 49, zij 32.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:01 schreef milagro het volgende:
[..]
columns toch enkel?
nu ja, hoe dan ook, ik zie er niets mis mee, met dit interview.
en Susan S. en Peter R. schelen amper tien jaar toch of zo, dus om nu over oude bok en groen blaadje te spreken
Er zijn wel meer vrouwen die vallen op oude mannen hoor.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze schelen 17 jaar, hij is 49, zij 32.
hoe weet jij nu of die vrouw zich wegcijfert? ms interesseert het haar geen hol, was ze de sex al jaren zat en is ze blij dat haar vent zijn heil ergens anders zoekt wat dat betreft.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:02 schreef BVO het volgende:
Ook treurig voor zijn vrouw. Ze zal er heus wel van weten en het 'accepteren', maar als het dan ook nog eens in de publiciteit komt vind ik dat toch wel sneu. Zo'n vrouw die zich wegcijfert omwille van de sexuele behoeftes van haar man, die niet van de jongere vrouwen af kan blijven.
Tuurlijk, als ze hier allebei oke mee zijn moeten ze het vooral lekker zo doen, hun eigen keuze. Ik krijg zelf bij zoiets altijd een gevoel dat die vrouw 'hem maar zijn zin geeft, omdat ze hem niet kwijt wil raken'. Zoals je vaak vrouwen van alles van hun man ziet pikken, enkel en alleen omdat ze bang zijn om hem te verliezen... waarom blijven vrouwen bij een man die hun mishandelt? Maar idd, als het voor hen allebei oke is zal het me een worst wezen wat ze doen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:05 schreef milagro het volgende:
[..]
hoe weet jij nu of die vrouw zich wegcijfert? ms interesseert het haar geen hol, was ze de sex al jaren zat en is ze blij dat haar vent zijn heil ergens anders zoekt wat dat betreft.
ms heeft ze zelf ook wel vriendjes naast haar relatie met Peter R.
ik snap dat medelijden nooit zo met vrouwen of mannen die vermeend overspelig gedrag tolereren, doen ze zelf toch? dat je de overspelige een egoistische klootzak dan vindt, soit, maar een partner hoeft het niet te pikken, ze kan gewoon weg, scheiden, hem eruit mieteren.
ik neem aan als een vent al jaren er vriendinnen op houdt, zijn vrouw daar weet van heeft, ze het wel prima vindt , er zijn mensen die dat kunnen scheiden, ook vrouwen, liefde en sex.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |