Soms noemen ze de aflevering ná de pilot pas aflevering 1, ik was in de veronderstelling dat dat bij deze serie ook het geval was.quote:
Ik vond hem juist geweldig, vooral dat hij steeds in het verhaal opdookquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:28 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik vond de tweede aflevering toch wat minder. Vooral die Icecream mogen ze van mij wel weg laten en gewoon het verhaal vertellen zonder die stukjes verhoor enzo er tussen.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:26 schreef Witchfynder het volgende:
Hoe kom je daar nou bij?
Beide series zijn geniaal, maar niet te vergelijken joh.
Verdorie, ik wil Studio 60 én Black Connellys! Ha!.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vond het maar een matige tweede ep en redelijk langdradig. Kon me niet zo boeien als de eerste. Zal het nog wel blijven volgen maar ben niet meer zo enthousiast als na de eerste.
Waar heb jij aflevering 4 vandaanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:57 schreef Symer het volgende:
Aflevering 3 & 4 waren wel leuk, maar het is nog steeds niet vergelijkbaar met de pilot.
Vond het wel grappig dat die busscène bijna exact gelijk was aan die uit Lost![]()
En Joey Ice Cream blijft een leuk personage![]()
De derde aflevering is niet goedgekeurd voor uitzending door de censor dus die heeft NBC op internet gezet (dat is de aflevering waarin Kevin Jimmy uit de gevangenis haalt).quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waar heb jij aflevering 4 vandaan
Ik vond drie weer okay, ik blijf het zeker wel volgen.
en dan pasquote:Special: God Is a Comedian (Web Only) 3/5/2007
quote:The World Will Break Your Heart 3/12/2007
Op de NBC site, maar alleen mensen uit US mogen dat ding bekijkenquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:07 schreef SnuggLe het volgende:
Vet! Aflevering 3, die blijkbaar 4 is, is wel gaaf!
Die Jimmy moet zijn bek alleen eens houden....
Waar is die webspecial te vinden?
Jenni is ernstig fijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:16 schreef PeRi het volgende:
Wat is Jimmy toch een ontzettende zak hooi, Jenni is ook stom. De ontmoeting in de kelder, retespannend!
.
Ik heb mn vertrouwen in BD teruggevonden, tóffe eps! Hoop dat ze zo door blijven gaan.
Ik vind dat wel realistisch; het is gelukkig niet zo erg als in Trainspotting. Ken wot I mean?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik kan die good guy (Tommy toch?) soms nauwelijks verstaan....
Lees ik daar nou goed dat NBC niet uitgezonden afleveringen op de website heeft gezet?quote:Op maandag 23 april 2007 15:31 schreef EPO het volgende:
Het kan nog misschien gered worden, als de serie gehyped wordt op internet...
http://www.youtube.com/watch?v=2s7XKRqSaPQ
Eh....ze zijn er dus wel?quote:Op zondag 29 april 2007 01:30 schreef bob1234 het volgende:
helemaal met je eens de laatste paar uitzendingen zijn super goed, veel zin in de laatste 4
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |