4 mannen.Maar volgens hem spuit ie er niet minder om. Waarop Daphne besmuikt moest lachen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:47 schreef BVO het volgende:
Hij had toch ook al een half elftal thuis zitten?
Hallo, hij moet wel kunnen blijven plassen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:52 schreef cultheld het volgende:
Nu nog van de buis af bitte.
Inderdaad. Laat hem zich maar op het schrijven werpen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:52 schreef cultheld het volgende:
Nu nog van de buis af bitte.
Komt ie lekker op tijd mee, overbevolking. Denk daar dan aan voordat je er vier bijneuktquote:een kleine bijdrage in de strijd tegen de overbevolking.
„Ik heb vier zoons."
Ik dacht dat er voor jullie zoiets als een ankertje was uitgevonden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kan dit dus niet uitstaan! Van de 20 sterilisaties is er misschien eentje bij van een man. En dat gaat gepaard met veel geklaag en gejank. En nadien kloppen ze zich op de borst, 'kijk mij eens mijn steentje bij te hebben gedragen'.
Hoor je wat van de vrouwen die het hebben laten doen? Nopes.
Wat een prestatie. Ik heb tot nu toe een stuk vaker raak geschoten; ik hou er alleen geen kinderen aan overquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:41 schreef borisz het volgende:
tja hij heeft 4 keer raak geschoten prima toch
Bedoel je het spiraaltje? Dat is niet hetzelfde als sterilisatie hoor. Bovendien is het ontzettend pijnlijk om in te laten brengen, komen er toch ongewenste zwangerschappen bij voor en moet het er elke 5 jaar weer opnieuw worden ingebracht, om van de bijwerkingen (pijn, krampen, zware menstruaties) maar niet te spreken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:34 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er voor jullie zoiets als een ankertje was uitgevonden.
Willen alle mannen die onbewust hun benen tegen elkaar drukten nu hun hand opsteken?quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Willen alle mannen die onbewust hun benen tegen elkaar drukten nu hun hand opsteken?
dsyhdsfyewfweioquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Willen alle mannen die onbewust hun benen tegen elkaar drukten nu hun hand opsteken?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan had je het beter na of liever nog voor de eerste zwangerschap kunnen doenquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:19 schreef Suko het volgende:
De 36-jarige presentator is erg openhartig over zijn ingreep en noemt het een kleine bijdrage in de strijd tegen de overbevolking.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:31 schreef static het volgende:
Fijn dat jullie allemaal quoten, wilde eroverheen lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |