Lol dat zei ik van de week ook...quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:47 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze zei afgelopen week ook dat haar borsten groeiden. Dus dat!
Precies, dat kleinzerige dat heeft ie van z'n moeder geleerd. Hier het bewijs:quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:39 schreef tipsch het volgende:
ik ben verbijsterd na het zien vn het filmpjje met de touché/veeg (raakt hem helemaal niet volgens mij) van Eric als reactie op de debiel plotselinge fysieke benadering van de rat - die gozer zit kennelijk zo vol van fysiek geweld dat hij het er zelf allemaal wel bijhallucineert
My assquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:50 schreef Black_king het volgende:
Herma was in de buurt.....
En ze neukt altijd zonder condoom, Pil of geen pil.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:47 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze zei afgelopen week ook dat haar borsten groeiden. Dus dat!
ik (her)ken vrij veel dj's maar bij deze 2 gaat me echt geen enkel belletje rinkelen.quote:
Hahaha LOL!quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Precies, dat kleinzerige dat heeft ie van z'n moeder geleerd. Hier het bewijs:
http://www.flabber.nl/archief/019386.php
Lesley woont practisch om de hoek, maar die moet uitgenodigd worden...quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:50 schreef Black_king het volgende:
Herma was in de buurt.....
2 DJ's die er geen probleem mee hebben om in het dagelijkse leven geweld te gebruiken? Heerlijk toch, al die stereo-types die je in DGK ziet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Weet jij wel wie die DJ's zijn..![]()
Maar goed ook, hele goede film vanavond om 20:50 op Canvasquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:00 schreef FSR het volgende:
wat me wel opvalt is idat de Redactie er zoveel mogelijk aan doet om de streams zo oninterssant mogelijk te maken....
- veel dubbele beelden
- waar wat gebeurd niet in beeld
- precies bij spannende momenten / praten overschakelen
- verkeerd geluid bij een beeld
Zouden we teveel invloed hebben ?
Op deze manier blijven we ook kijken naar de tv uitzendingen!quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:00 schreef FSR het volgende:
wat me wel opvalt is idat de Redactie er zoveel mogelijk aan doet om de streams zo oninterssant mogelijk te maken....
- veel dubbele beelden
- waar wat gebeurd niet in beeld
- precies bij spannende momenten / praten overschakelen
- verkeerd geluid bij een beeld
Zouden we teveel invloed hebben ?
heb hem op dvd liggen en toevallig vorige week nog gekeken,.. goeie film iddquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:01 schreef Wireless het volgende:
[..]
Maar goed ook, hele goede film vanavond om 20:50 op Canvas![]()
hermafrodietquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:06 schreef Suikeroom het volgende:
wie is die vrouw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |