ik moest lachenquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:25 schreef jakees het volgende:
Amandel En dat kan iedereen zien op you tube???????????????// (Helder licht)
Ja slet je staat er zelf op.
Sterker nog je komt zo neukend op tv!
blijf je hangen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:40 schreef tipsch het volgende:
<snip>
Tanja kon nog rellen, dat doet Amanda niet echt, die loopt alleen maar sexy te zijn en dat gaat zwaar tegenvallen met zo'n buik -dan komen die truitjes tot haarnavel ipv net onder haar billen en kan ze ook niet meer zoveel alcohol drinken (ja ik hoop dat ze zo verstandig is dat dan niet meer te doen) dus een hoop minder vertier rondom Amanda. Dan komt toch al snel de toneelhaak.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Of niet! Herinner je je BB-Tanja nog?![]()
Ben jij verbaasd dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:40 schreef n1ek het volgende:
er komen 2 DJs helemaal uit lubberkutjeveen om wat les te geven en dan wordt Natasia constant gevolgd op de streams. Vanmiddag werd die typleraar toch ook gevolgd en mocht 10x zn bedrijf noemen.
Dit gaat goedkomen tipsch.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:39 schreef tipsch het volgende:
ik ben verbijsterd na het zien vn het filmpjje met de touché van Eric als reactie op de debiel plotselinge fysieke toenadering van de rat - die gozer zit kennelijk zo vol van fysiek geweld dat hij het er zelf allemaal wel bijhallucineert
niet erg, maar vandaag is het wel erg overdreven. Volgens mij is ze nog geen minuut uit beeld geweest.quote:
die komen misschien nog wel in een terugblikmomentje zometeen!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:45 schreef BwennieBren het volgende:
De wipscene van Amanda en Braaaaaajen niet op TV dus omdat er nog kleine kijkbuiskindertjes aanwezig zijn wellicht
Weet jij wel wie die DJ's zijn..quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:45 schreef RSie het volgende:
wat een debielen die DJ's
Kan de redactie Duncan niet weer uitnodigen?
Het is toch ook een dom tijdstip van uitzenden. Het is toch anders dan BB, en kids willen toch meekijken. Dat kan dus echt niet bij DGK.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:45 schreef BwennieBren het volgende:
De wipscene van Amanda en Braaaaaajen niet op TV dus omdat er nog kleine kijkbuiskindertjes aanwezig zijn wellicht
Ik herken ze niet,... sorry!quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Weet jij wel wie die DJ's zijn..![]()
Stelletje mongeaulen>?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Weet jij wel wie die DJ's zijn..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |