Dat heb ik dan gemist.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, het zijn van die kleine danoontjes maar dan van een ander merk
Huub zei het net wel maar ik kon het niet verstaan...
Op zondag gaat Wilgo naar zijn bijvrouw.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:23 schreef CHAOS_ het volgende:
Almere is nu juist de plaats, waar het openbaar vervoer uitermate goed geregeld is, wij hebben er zelfs overgedacht, toen wij er voor een jaar woonden, om de auto de deur uit te doen. En wat doet Wilgo dan, leven die thuis langs elkaar heen? Mag toch aannemen, dat ze met hun viertjes op stap gaan en kunnen? Of werkt dat anders bij Surinaamse mensen, gaan die apart alles doen?
Hoe een post een mens gelukkig kan maken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
Rog wordt vader, arme jongen. Ze heeft dit al vanaf het begin, dus de wereld blijft een kloon van Braaaaaajen bespaard.![]()
En de rest van de week is ie bezig met bolletjes te slikkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op zondag gaat Wilgo naar zijn bijvrouw.![]()
dat laatste, en ze gelooft ook alles he volgens mij kun je haar alles wijsmakenquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:26 schreef Black_king het volgende:
hebben Huub en Eric zich gejerked vannacht? Of neemt hij Amanda weer in het ootje...?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:26 schreef Black_king het volgende:
hebben Huub en Eric zich gejerked vannacht? Of neemt hij Amanda weer in het ootje...?
DJ lesquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:26 schreef Black_king het volgende:
Bart is weeer niet te zien....
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:22 schreef Villalux het volgende:
Zwanger van Roger
Fijn he dat bijlezen van de Cossenquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:26 schreef Katewalker het volgende:
Soooo hee, wat kunnen jullie veel lullen ..![]()
Gelukkig maar, want nu weet ik wel wat er allemaal is gebeurd..![]()
Wat zit Huub blijmoedig met Natasia te keuvelen zeg...![]()
Wel ben jij de nieuwe vriendin van Roger ?????quote:
Dat was geen slaan maar een veeg met de achterkant van zn hand....toch?quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:30 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
[[url=http://i18.tinypic.com/2j30gsh.jpg]afbeelding][/url]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |