omdat je het haar totaal niet gunt (ik ook niet) en mevrouw krijgt wel meer voor elkaar met die grote slabek van drquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:21 schreef Frasier het volgende:
Waarom heb ik 't gevoel dat ze die auto nog gaat krijgen ook.
Ik dacht ook dat Herma het over een brief aan Bart had. Bart was nl. toen ie post kreeg meteen uit beeld.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:20 schreef FSR het volgende:
Wat zei Herma dan wat versprak ze zich in ?
nou dat mocht wel hoor, maar goed zij krijgt al zo veelquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:22 schreef doesss het volgende:
[..]
Goh, staat me iets van bij dat andere bewoners niemand mochten uitnodigen met hun verjaardag![]()
Mooie wagen. Zonde als zo'n walgelijk stuk vlees daarin plaats moet nemen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:25 schreef Wireless het volgende:
Laten we Natasia even een handje helpen en de potentie materialiseren.
De toekomstige auto van Natasia...
[afbeelding]
[afbeelding]
Herma is een heldin..zo lief.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:59 schreef pronkjewail het volgende:
Ik verdenk Herma er nog steeds van om een actrice te zijn die zich eigenlijk rotschaamt voor haar rol in deze soap en daarom alleen maar met een pruik in beeld wil.
DAT HAAR!?! Hoe VERZINT ze het!
Had ze toen ook al dat haar?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Herma is een heldin..zo lief.
Ik ken haar uit Utrecht, daar is ze een 10 jaar geleden bedrijfsleidster geweest van de kledingzaak Lipstick.
Ik moet wel bekennen dat het leven haar wel erg getekend heeft...ik heb haar voor het laatst in 98'gezien, en toen was het een pareltje...ze lijkt nu 20 jaar ouder
niks, is gewoon een uitdrukking voor 'heb je nog iets te vertellen'quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:36 schreef BwennieBren het volgende:
Wat bedoelde ze nou met: heb je nog wat te liegen?
Bedoelt ze mee: Heb je nog wat te vertellen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:36 schreef BwennieBren het volgende:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Herma is een heldin..zo lief.
Ik ken haar uit Utrecht, daar is ze een 10 jaar geleden bedrijfsleidster geweest van de kledingzaak Lipstick.
Ik moet wel bekennen dat het leven haar wel erg getekend heeft...ik heb haar voor het laatst in 98'gezien, en toen was het een pareltje...ze lijkt nu 20 jaar ouder
Brabants gezegde ofzoquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:36 schreef BwennieBren het volgende:
Kan ze niet rekenen, John de Mol is namelijk in 1955 geboren...quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:36 schreef Clank het volgende:
En Natasia heeft het weer over de klusjesman die blijkt 54 te zijn en ze wordt helemaal blij van hem als ze hem ziet.
Ze had toen iets meer krul , maar feitelijk was de coupe hetzelfde .quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:37 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Had ze toen ook al dat haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |