mijn moeder neemt van die gratis kookboekjes mee uit de supermarkt. Maar dan kom je er ook meteen achter waarom die boekjes gratis zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:28 schreef Concordsky het volgende:
mijn moeder gooit vanalles bijelkaar en meestal smaakt het ook nog eens verdomd goed![]()
Mijn moeder kan opzich wel goed koken;quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:32 schreef Syb-rund. het volgende:
Jij hebt dus ook zon prutser, kan je pa wel koken?
dat ben ik ook wel. Maar dan moet ik t wel weg kunnen krijgen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Wees blij dat je een moeder hebt die voor je kookt
Zak!
Is dit toevallig jouw moederquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:28 schreef Concordsky het volgende:
mijn moeder gooit vanalles bijelkaar en meestal smaakt het ook nog eens verdomd goed![]()
grow up dudequote:Op woensdag 21 februari 2007 18:39 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Is dit toevallig jouw moeder [afbeelding]
![]()
Men! Dat was beter te verorberen dan zuurkool met een bal gehaktquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:36 schreef toma het volgende:
vanavond stond er op t menu
-sperziebonen
-gebakken aardappels (knikkers)
-kip
en dat allemaal door elkaar gegooid overgoten met een verschrikkelijk vieze tomaten saus.
ik vraag me toch af wie deze recepten maakt ?
Hahaha ik heb op google een plaatje gevonden van Ma Flodderquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:39 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Is dit toevallig jouw moeder [afbeelding]
![]()
goeie alternatieven :quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:42 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb net ook iets nieuws geprobeerd te maken. Een dag-schotel van Maggy; met broccoly en kaas. Nog voordat het klaar was lag het al in de vuilnisbak. Wat een kaas lucht. Ben er nog misselijk van.
Oh ja, lang leve de afhaal chinees
Maar ook:quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:44 schreef toma het volgende:
[..]
goeie alternatieven :
- knakworsten
- eieren
- snack-bar
- chinees
- pannekoeken
- pizza
quote:
Je kan het in je mond doen, kauwen, en doorslikken. maar echt smaakvol is het niet al m'n mams het gemaakt heeft.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:58 schreef Isdatzo het volgende:
ja schandalig![]()
kan je weer zelf iets gaan maken wat wél te eten is.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:27 schreef toma het volgende:
elke week doet mijn moeder een poging om weer eens iets nieuws te koken. Leuk geprobeerd maar t smaakt voor geen meter
![]()
![]()
zodat ik elke week 's avonds weer zelf eieren sta te bakken oid.
![]()
als papa kookt is het wel goed hoor. mama kookt ook bijna nooit. waarom zou ze ook met 2 keukenprinsen. (die wel lekker willen eten.)quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:00 schreef Shadowlyse het volgende:
Mensen die zeuren over de kook kunsten van moeders. Jezus leer eens zelf koken en ga het huis uit stelletje kanslozen!![]()
![]()
Dat kan de beste overkomen... Maar verder ben je toch wel lief voor je moeder... Je hebt er maar 1 van...quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:05 schreef GSi het volgende:
Hehehe, laatst had ik wat.
Mijn ma had witlof met ham en kaas gemaakt. En ze had het volgens eigen zeggen "iets anders" bereid.
Dus ik zeg "dus het is gewoon mislukt?"
Fout antwoord dus, ma helemaal boosEn toen ik zo verder van, je moet wel het plastic van de ham afhalen he.
Tja, zo een keer in de zoveel tijd, mag je je moeder best eens afzeiken
Zeg vlegel een beetje respect voor je moeder hequote:Op donderdag 22 februari 2007 00:20 schreef Maikuuul het volgende:
En vooral die smerige nieuwe bami of nassi gerechten
En die vieze sausjes die erbij zitten in zoeen gaar pak
Nou ik heb wel iets uberlekkersquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:26 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Zeg vlegel een beetje respect voor je moeder heWat kook jij dan voor je moeder? En nee frituren is geen koken
![]()
Je was het simpelweg niet waard.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:57 schreef sunshine het volgende:
Mijn moeder ging pas lekker koken toen ik het huis uit was
Daar lijkt het wel heel erg op he?quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:58 schreef Paulusch het volgende:
[..]
Je was het simpelweg niet waard.
Dat was me toch ranzig zegquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik kan me de poging tarly nog goed herinneren ja
Dit bewijst inderdaad maar eens te meer dat de natuurlijke plaats van de vrouw IN GEEN GEVAL het aanrecht kan zijn.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:00 schreef yvonne het volgende:
Face it, een heleboel vrouwen kunnen absoluut niet koken.
Tsja, noem een andere plek waar ze niet in de weg staan bij het uitvoeren van de belangrijke dingen des levens. Misschien kan men ze bevelen te wachten in de slaapkamer, tot de man thuis komt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dit bewijst inderdaad maar eens te meer dat de natuurlijke plaats van de vrouw IN GEEN GEVAL het aanrecht kan zijn.
pff, wat een onzin.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dit bewijst inderdaad maar eens te meer dat de natuurlijke plaats van de vrouw IN GEEN GEVAL het aanrecht kan zijn.
Face it, een heleboel mannen ook niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:00 schreef yvonne het volgende:
Daarom is het juist zo mooi dat we tegenwoordig alles in een pakje kunnen kopen, en alleen naar de magnetrontijd hoeven te kijkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Face it, een heleboel mannen ook niet.
En sinds de vrouwen niet hevig meer naar de huishoudschool gaan wordt het er allemaal niet beter op.
Ja, mooiquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:25 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Daarom is het juist zo mooi dat we tegenwoordig alles in een pakje kunnen kopen, en alleen naar de magnetrontijd hoeven te kijken![]()
![]()
"vroeger" gingen ze ook naar de huishoudschool...quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Verzorging hield bij ons in dat je leerde wat deo was, wat neuken was en dat je naar de winkel moet voor je boodschappen. Meer was het echt nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:05 schreef kless het volgende:
[..]
"vroeger" gingen ze ook naar de huishoudschool...
tegenwoordig gaat met er van uit dat je dat van paps en of mams leert en met die 30 uur verzorging? op de middelbare school?
Wij moesten wel 'koken'. Olie in pan, gehakt erbij, pot itialiaanse pastamix er bij, groente erbij. Ondertussen de pasta gaar koken. En dat met zijn 5-en, wonderwel is dit zeer moeilijke recept ook nog gelukt en hup, weer 5 mensen die kunnen kokenquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verzorging hield bij ons in dat je leerde wat deo was, wat neuken was en dat je naar de winkel moet voor je boodschappen. Meer was het echt niet
Koken? Nooit van gehoord
Koken met Lollerkuuul deel zweiz0rquote:Op donderdag 22 februari 2007 02:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nou ik heb wel iets uberlekkers
Tijdje geleden ook al gepownst maar goed here we go again.
1. Klop een ei
2. Voeg een klein teentje knoflook toe, 1 half lapje kaas, wat paprika of uien en eventueel wat halal droogworst.
3. Gooi het ei in de pan
4. voeg de producten op punt 2 toe
5. Smullen to t3h pwn !
wij hebbe 2 X boodschappen gedaan en eten gekookt.. spagetti en groentensoep.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verzorging hield bij ons in dat je leerde wat deo was, wat neuken was en dat je naar de winkel moet voor je boodschappen. Meer was het echt niet
Koken? Nooit van gehoord
quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:15 schreef Joppy het volgende:
[..]
Wij moesten wel 'koken'. Olie in pan, gehakt erbij, pot itialiaanse pastamix er bij, groente erbij. Ondertussen de pasta gaar koken. En dat met zijn 5-en, wonderwel is dit zeer moeilijke recept ook nog gelukt en hup, weer 5 mensen die kunnen koken
Ik denk dat je onderschat bij hoeveel mensen dit nog fout kan gaanquote:
Nee hoor...quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:22 schreef kless het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat bij hoeveel mensen dit nog fout kan gaan![]()
Jij eet zeker de hele dag pomquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe meer ik over neppe moeders lees, des te blijer ben ik dat m'n moeder van alles erg lekker kan koken.
Nee. Eet jij de hele dag boerenkool met worst?quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:28 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Jij eet zeker de hele dag pom![]()
Ben jij nou een kloon van Dirktator of is het andersom?quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee. Eet jij de hele dag boerenkool met worst?.
Wat denk je zelf:quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben jij nou een kloon van Dirktator of is het andersom?
Ik denk dat jij een homokapper bent...quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:12 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Wat denk je zelf:
- homokapper uit België
- Whopperflipper bij de Burger King, tevens e-thug
Past goed in het rijtje toch?![]()
*meldt*quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:00 schreef yvonne het volgende:
Kzou het eigenlijk moeten laten filmenquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:15 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Koken met Lollerkuuul deel zweiz0r![]()
Er komt weer zoeen YouTube-filmpje aan gek!quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kzou het eigenlijk moeten laten filmen
* Maikuuul gaat het berecht wat hij sjus vertelde ff maken want mijn moeder heeft pwnagelook gekocht
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:02 schreef Jarno het volgende:
Wel leuk, het over 'iets fatsoenlijks' hebben en dan met diepvries pizza's, shoarmalijnen en zakken patat als alternatief aankomen.
Kut-pubers..
Wees GVD blij dat je ma het toestaat dat je iets anders gaat staat kokerellen. Hoefde ik vroeger niet in m'n hoofd te halen, eet maar mee met de pot en kieskeurig zijn doe je maar ergens anders maar niet thuis...quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:08 schreef toma het volgende:
[..]knakworsten
heb jij een beter alternatief dan? Wel iets da je uit een blik trekt of in de magnetron op kunt opwarmen?
precies.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Wees blij dat je een moeder hebt die voor je kookt
Zak!
Idd, 't zou mij ook niet moeten gebeuren hoor. Kijk, als het echt niet te haggelen is, maar het zal wel gaan om iets pietluttigs om rode ui ipv gewone ui en dan lust driekwart van puberend Nederland het opeens niet meer (zonder te proeven dan ook he).quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
precies.
Ik vind het ronduit ombeschoft om iets wat een ander maakt te laten staan en dan eieren te gaan bakken. Doe normaal. Wat zou jij ervan vinden als iemand anders dat deed wanneer jij uren in de keuken hebt gestaan?.
O jee. FOK!s enige echte moraalridder - of is het moraaljonckvrouwhe?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
precies.
Ik vind het ronduit ombeschoft om iets wat een ander maakt te laten staan en dan eieren te gaan bakken. Doe normaal. Wat zou jij ervan vinden als iemand anders dat deed wanneer jij uren in de keuken hebt gestaan?.
jonckvrouwhe jaquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:17 schreef Dirktator het volgende:
[..]
O jee. FOK!s enige echte moraalridder - of is het moraaljonckvrouwhe?- moet weer van zich laten horen. Ga snel aan een koolrabi knagen, muts!
![]()
ja, ok, als je een kéér iets niet lust, niks aan de hand, kan gebeuren.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Idd, 't zou mij ook niet moeten gebeuren hoor. Kijk, als het echt niet te haggelen is, maar het zal wel gaan om iets pietluttigs om rode ui ipv gewone ui en dan lust driekwart van puberend Nederland het opeens niet meer (zonder te proeven dan ook he).
als mn moeder het zelf ook vies vind neemt ze mij niks kwalijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wees GVD blij dat je ma het toestaat dat je iets anders gaat staat kokerellen. Hoefde ik vroeger niet in m'n hoofd te halen, eet maar mee met de pot en kieskeurig zijn doe je maar ergens anders maar niet thuis...
Als er soms goeie dingen tussen zouden zitten dan vind ik t niet erg. Maar mijn moeder probeert elke week iets nieuws en het is nog nooit lekker geweest. Ze vind t zelf niet eens lekker! Maar ze blijft t maar proberenquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:19 schreef Viking84 het volgende:
Trouwens, om erachter te komen of iets lekker is, kun je het alleen maar uitproberen. Trial and error dus. Zo doe ik het ook. Ik pluk recepten van internet die er goed uit zien en maak dat klaar. Tot nu toe kom ik meer niet lekkere dingen tegen dan wel lekkere dingen, maar met alles wat wel goed smaakt wordt mijn kookboek weer een beetje uitgebreid.
maar hoe kan het dan dat het steeds fout gaat? Koken is toch niet zo moeilijk? Of kiest ze steeds de verkeerde recepten uit? Lijkt me sterk dat ze alleen maar recepten uitkiest die smerig zijn, dus ze doet vast wat foutquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:41 schreef toma het volgende:
[..]
Als er soms goeie dingen tussen zouden zitten dan vind ik t niet erg. Maar mijn moeder probeert elke week iets nieuws en het is nog nooit lekker geweest. Ze vind t zelf niet eens lekker! Maar ze blijft t maar proberen
mijn moeder kan echt goed koken, alleen moet ze t dan wel bij de standaard recepten laten.
ze is geen culinair wonder en heeft ook een iets andere smaak dan ik. Ik hou bijvoorbeeld van vlees terwijl mn moeder meer van pasta's en italiaans eten houdt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
maar hoe kan het dan dat het steeds fout gaat? Koken is toch niet zo moeilijk? Of kiest ze steeds de verkeerde recepten uit? Lijkt me sterk dat ze alleen maar recepten uitkiest die smerig zijn, dus ze doet vast wat fout.
omg,.. zo herkenbaar,..quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:27 schreef toma het volgende:
elke week doet mijn moeder een poging om weer eens iets nieuws te koken. Leuk geprobeerd maar t smaakt voor geen meter
![]()
![]()
zodat ik elke week 's avonds weer zelf eieren sta te bakken oid.
![]()
die rare ovengerechten zijn zo vies nog nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:19 schreef Beach het volgende:
Ja zo ken ik er ook een paar van mijn moeders minder geslaagde pogingen
-bietensoep![]()
-witlofsalade
-rare ovengerechten met zuurkool of prei
Zoek nog even op wat 'niet te versmaden' betekent.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:00 schreef vamos1 het volgende:
[..]
omg,.. zo herkenbaar,..
mijn vader heeft elke keer weer één of ander gerecht met draadjesvlees erin wat gewoon (met name door de draadjesvlees) absoluut niet te versmaden is
Ik begrijp dat het dus heel erg lekker is?quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:00 schreef vamos1 het volgende:
[..]
omg,.. zo herkenbaar,..
mijn vader heeft elke keer weer één of ander gerecht met draadjesvlees erin wat gewoon (met name door de draadjesvlees) absoluut niet te versmaden is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |