Ik wil niet meer meequote:Op woensdag 21 februari 2007 17:44 schreef postmortum het volgende:
yvonne wordt de nqachtbewaakster en je mag alleeen naar de meisjeszaal als je wilde sex met haar hebt![]()
sst dat mogen de kampleiders niet wetenquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:46 schreef remlof het volgende:
speurtocht? droppings?
alcohol en seks bedoel je
Alsof er tijdens droppings niet gezopen wordtquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:46 schreef remlof het volgende:
speurtocht? droppings?
alcohol en seks bedoel je
Ik zeg niksquote:
Soms plas ik 's nachts in bed. Vinden jullie dat erg?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:50 schreef TwyLight het volgende:
Dan ga ik lekker de vinger van remlof in een warm bakje water doen
pricelessquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:50 schreef TwyLight het volgende:
die vinger zit al ergens andersquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:50 schreef TwyLight het volgende:
In een ander warm....quote:
En de meisjes hebben van de kampleiding allemaal een busje traangas gekregen...quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:41 schreef postmortum het volgende:
En stiekem in de nacht van de jongenszaal naar de meisjeszaal sneaken over de gang![]()
Voor op de lollerBBQquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:55 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Een waakhond zodat niemand onze friteuses kan pikken
jij mag heulemaal niet meequote:Op woensdag 21 februari 2007 17:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
En de meisjes hebben van de kampleiding allemaal een busje traangas gekregen...
Ze is dik genoeg ....quote:
Een kamp waar je heel erg moet opletten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:55 schreef MisterICE het volgende:
Is een concentratie kamp niet een tof idee?
Wat ge emancipaard toch weer... vroegah lieten jullie je gewoon palen snachts maar tegenwoordig mag dat niet meerquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
En de meisjes hebben van de kampleiding allemaal een busje traangas gekregen...
net als fok!quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Een kamp waar je heel erg moet opletten.
quote:
het is janetje maar er komen nog genoeg lekker wijvenquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat ge emancipaard toch weer... vroegah lieten jullie je gewoon palen snachts maar tegenwoordig mag dat niet meer![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:00 schreef postmortum het volgende:
[..]
het is janetje maar er komen nog genoeg lekker wijvenEn anders gaan we naar de dopsdico waar alleen maar boeren komen en waar de plaatselijke breezersletjes nog nooit echte mannen hebben gezien
![]()
Als ik kom kom je dan wel? dan kunnen we neuken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:59 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik zou niet eens wíllen..
Ik zeg alleen dat de meisjes dan traangas horen te hebben..
Hihi.. traangas... concentratiekamp...
... en dan laat jij ze surveillance-fiets zienquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:00 schreef postmortum het volgende:
[..]
...waar de plaatselijke breezersletjes nog nooit echte mannen hebben gezien![]()
Ik zou erover nadenken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als ik kom kom je dan wel? dan kunnen we neuken.
niet dat ik alle andere meisjes niet neuk ofzo maar jij bent speciaal
goede versiertrucquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als ik kom kom je dan wel? dan kunnen we neuken.
niet dat ik alle andere meisjes niet neuk ofzo maar jij bent speciaal
quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
... en dan laat jij ze surveillance-fiets zien![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |