wanneer kom je weer een keer dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:31 schreef Stefan740 het volgende:
Ik begin echt flink achter te lopen zeg, puni en c7 al major
net een overhemd van 90 euri gekocht lol
In "roze" wel, in roze nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:34 schreef EvilDucky het volgende:
Nope.. ik wil een Wii
Zijn die er ook al in het roze?
dan moet je wel melden dat fieldfuck mijn idee isquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:59 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Sound uit het fieldfuck filmpje rippen.. Met zijn allen een fieldfuck houden (op elkaars kont kruipen, in cocksuck pose poseren e.d.) En dan een player die een zwarte skin heeft als instructor..
Hilarisch filmpje zal dat worden en met de juiste reclame wereldwijd bekend, jammer dat je geen kleren uit kan trekken in bf2![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:50 schreef Viro het volgende:
[..]
dan moet je wel melden dat fieldfuck mijn idee is![]()
baus ze waren toch wel aan het stats padden vanochtendquote:
Jo, ik heb nog 2 plekkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
heb net besloten, ik ga mee, neem ook nog wat vrienden mee denk ik![]()
zal ff het topic doorlezen.
rudy, kan ik nog wat mensen meenemen, voordat ik ga bellen??
ja dat wist ik maar waar is die? anders knal ik hem van de lijst, en is er plek voor een mattie van muts!quote:
JE Vraag zijn naamquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:32 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ja dat wist ik maar waar is die? anders knal ik hem van de lijst, en is er plek voor een mattie van muts!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |