abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 maart 2007 @ 12:08:50 #101
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47429810
quote:
Op maandag 19 maart 2007 11:57 schreef Ardenlyn het volgende:
13 mules?

Bestaat er ook een pagina waar je kan zien wat je voor wapens kan krijgen?
Zie vaak genoeg mensen schreeuwen dat ze een bepaald bedrag voor iets vragen maar zelf heb ik echt geen idee wat ik nou hiervoor moet vragen.
Edit: je had je post aangepast Ik zal even kijken daar.

In ieder geval alvast bedankt! (als ik vanavond kan )
Een mule is een character waar je nauwelijks mee speelt maar die je gebruikt als storage

Prijzen zijn over het algemeen gebaseerd op het volgende:
* max damage/energy/health
* lage reqs (req. 8)
* perfecte mods zoals zealous 1/-1, 5/-1 vampiric, 20% sundering, 20% faster recharge/cast, +1 20% attribute
* skins, celestial, shadow en gothic items zijn wel gewild

Daarna telt ook nog of het een green of gold is. Greens zijn gewilder, maar niet per definitie het beste.

Soms loont het meer om een mod te salvagen en die te verkopen dan het hele wapen zelf. En soms zijn er ook bijzonder vreemde combinaties. Wel eens een Insightfull fiery staff of watermagic gezien? Ik heb er één in mijn storage
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_47429962
quote:
Op maandag 19 maart 2007 12:08 schreef Elegy het volgende:

[..]

Een mule is een character waar je nauwelijks mee speelt maar die je gebruikt als storage

Prijzen zijn over het algemeen gebaseerd op het volgende:
* max damage/energy/health
* lage reqs (req. 8)
* perfecte mods zoals zealous 1/-1, 5/-1 vampiric, 20% sundering, 20% faster recharge/cast, +1 20% attribute
* skins, celestial, shadow en gothic items zijn wel gewild

Daarna telt ook nog of het een green of gold is. Greens zijn gewilder, maar niet per definitie het beste.

Soms loont het meer om een mod te salvagen en die te verkopen dan het hele wapen zelf. En soms zijn er ook bijzonder vreemde combinaties. Wel eens een Insightfull fiery staff of watermagic gezien? Ik heb er één in mijn storage
Nog nooit aan gedacht!
Goeie tip!

Zo'n staff heb ik nog nooit gezien
pi_47430231
quote:
Op maandag 19 maart 2007 11:45 schreef Ardenlyn het volgende:

Heb nog 2 gouden wapens. Zijn deze 2 iets waard?
[afbeelding]

[afbeelding]
Ongeveer wat de merchant er voor geeft schat ik zo .

Die staf is nog de beste, alleen jammer dat de mods dus niet "perfect' zijn en dat de dmg upgrade nogal lame is.

Staffs zijn sowieso niet erg veel waard over het algemeen, er is gewoon minder vraag naar.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 19 maart 2007 @ 12:53:56 #104
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_47431151
ik heb me kuuna eindelijk.

Nu even wat geld sparen voor een gemstone set te kopen (zo'n 70-80k nodig) om de RT hero te unlocken...
Ruzbeh man, nooit weer je chars delete he als je bday present etc etc...
  maandag 19 maart 2007 @ 12:57:50 #105
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_47431290
De laatste tijd weer vaker actief online, was even toe aan een break ofzo denk ik .
Heb nu ook mijn videokaart weer terug, wat het spelen stukken aantrekkelijker maakt...

De Guild wordt ook weer actiever, daar ben ik ook blij mee . Ben druk bezig de server weer op te bouwen, dus wellicht binnenkort ook weer TS. .

We moeten echt weer wat meer actieve members aantrekken, er zijn een boel die het spel al maanden niet hebben opgestart .
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  maandag 19 maart 2007 @ 13:23:51 #106
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47432237
Dan kick je ze toch vanwege inactiviteit?

Wat staffs betreft, mijn Yakslapper vind ik toch best praktisch ^_^
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_47434365
quote:
Op maandag 19 maart 2007 13:23 schreef Elegy het volgende:
Dan kick je ze toch vanwege inactiviteit?
Ze mogen mij niet kicken.
Ben ik een keer 's avonds online wil er niemand praten of gaan ze een serie kijken.

Zal proberen of ik ook weer eens vaker inlog ook al is het alleen om een praatje te maken.
  maandag 19 maart 2007 @ 14:45:22 #108
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_47435208
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:23 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Ze mogen mij niet kicken.
Ben ik een keer 's avonds online wil er niemand praten of gaan ze een serie kijken.

Zal proberen of ik ook weer eens vaker inlog ook al is het alleen om een praatje te maken.
Is wel zo gezellig idd .
En ja, ik had het al afgesproken met het dinnetje .

zoiets mag je niet verwaarlozen hè .
pi_47437034
Cursus Engels voor haar zodat ze ook zonder ondertiteling kan kijken.
  maandag 19 maart 2007 @ 15:37:53 #110
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_47437320
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:30 schreef torn_Machina het volgende:
Cursus Engels voor haar zodat ze ook zonder ondertiteling kan kijken.
Dat ook ja .
Zou wel handig zijn opzich, ook voor als we een aflevering missen, of zoals bij CSI: Miami, zowat een heel seizoen .
  maandag 19 maart 2007 @ 16:20:32 #111
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_47439136
inmiddels hebben we leden die al 6 , ja ZES of SIX maanden niet online zijn geweest....
pi_47439997
Bijna tijd om naar huis te gaan.
pi_47458474
Elegy nogmaals bedankt!
Heb de test gedaan met dyes en het werkt!!!! VOOR GEEN METER!!
2 theetantes bij elkaar

Heb de silver dye gekocht en het is erg mooi. Dat goudachtige gaat dus weg!
pi_47459283
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 11:16 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik hou van nutteloos en dingen die nut hebben
Ik heb dus ook nog steeds het capje, broken flute en flute van Gwen.
Ik ook!
Heb je Gwen ooit teruggevonden? Of moeten we aannemen dat ze dood is?
  dinsdag 20 maart 2007 @ 01:45:27 #115
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_47459798
Guild Wars is echt een fantastisch spel. Ik geniet er de laatste tijd enorm veel van.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  dinsdag 20 maart 2007 @ 07:21:48 #116
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47460692
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 00:13 schreef Ardenlyn het volgende:
Elegy nogmaals bedankt!
Heb de test gedaan met dyes en het werkt!!!! VOOR GEEN METER!!
2 theetantes bij elkaar
[afbeelding]

Heb de silver dye gekocht en het is erg mooi. Dat goudachtige gaat dus weg!
Nogmaals alsje
Dyes moet je wel mixen in je inventory hè, dus niet op je armor En de droprate is nog steeds een mythe, tijd voor mythbusters daar. We zaten daar gezellig bij elkaar zo, af en toe een ander persoon die er even bij kwam zitten en ook wat beestjes loslieten
  dinsdag 20 maart 2007 @ 08:42:38 #117
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_47461394
je kunt nu toch een preview krijgen, lijkt me dus handiger om juist niet in je inventory te mixen.
pi_47463453
Gwen heb ik nooit meer gezien
Anderen zeggen dat de geest van haar moeder te vinden is in The Underworld?
Maar daar ben ik nog niet dus geen idee.

Dyes mix ik op de armor. Zoals DarkY.NL zei..het is nu te zien wat voor kleur her wordt en je kan altijd cancelen.
En die myth is BUSTED! Want het werkt echt niet maar ach was wel leuk om gebieden uit te moorden

Ik ben echt jaloers op al jouw pets
Eind mei is de birthday van mijn 1ste char die je gisteren zag en iets daarna is nog een 2de jarig als het goed is. De rest weet ik niet m,eer.
Dit jaar dus een aantal birthdays en ik hoop op hele leuke pets.
Die Grey Giant is ook leuk maar vind het jammer dat hij totaal geen geluid maakt.
Maar ik ben al blij dat ik er 1tje heb
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:33:59 #119
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47464325
Minipets ftw

Tja, ik denk dat het gewoon een variabele is hoe dyes gedropt worden, net als wapens en items. Invloed kan je er niet op uitoefenen me dunkt.

De ouders van Gwen lopen rond in de Underworld, dat klopt. Die geven je ook een quest. Er zijn al pagina's volgeschreven over mogelijkheden met de tapestry shred, flowers, broken flute en dergelijke maar tot nu toe blijft dat een mysterie. Net als dat superwapen in de woestijn.
pi_47465224
het topic is in 1 keer weer wel erg actief
Every war is different, every war is the same.
pi_47470474
Superwapen? Das weer neiuw voor mij.

Ik dacht van laat ik eens met een andere char verder gaan.
Zit nu met een necro in oude Ascalon en moord de hele buurt uit.
Wel erg lief dat ze mij ook white dye geven daarna
Heb in de paar uurtjes dat ik daar speel al 5 potjes verf waaronder 1x white dye

Heb ook een pic van Gwen genomen Waar is ze nu toch?

En agossie ! Kwam weer dat lief klein konijntje tegen
  dinsdag 20 maart 2007 @ 13:54:17 #122
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47470674
In de Crystal Dessert heb je vlakbij de 15 attribute points knakker ook een npc die wat zegt over een ancient weapon. Dat ding kan je vinden bij de enchanted armors, wat verderop maar als je er mee aankomt lopen wordt er niet op gereageerd.

Ik wil een konijntje als minipet

Heb nog wel ergens een plaatje met twee Gwens, was een tijd terug een bug. Of de 2,5 miljoen Storm Beacons die ik moet aansteken
pi_47472393
Ik start Guild Wars zo ook even op, zal wl eerst heel lang staan te downloaden
  dinsdag 20 maart 2007 @ 14:51:05 #124
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47472698
Moet je met de -image command erachter doen. Zet je het aan, ga je even koffie maken en als je klaar bent is het binnen.

Ik heb twee snelkoppelingen, één om te spelen en één om te updaten
pi_47473587
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 14:51 schreef Elegy het volgende:
Moet je met de -image command erachter doen. Zet je het aan, ga je even koffie maken en als je klaar bent is het binnen.

Ik heb twee snelkoppelingen, één om te spelen en één om te updaten
Bedankt voor de tip
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')