Een mule is een character waar je nauwelijks mee speelt maar die je gebruikt als storagequote:Op maandag 19 maart 2007 11:57 schreef Ardenlyn het volgende:
13 mules?
Bestaat er ook een pagina waar je kan zien wat je voor wapens kan krijgen?
Zie vaak genoeg mensen schreeuwen dat ze een bepaald bedrag voor iets vragen maar zelf heb ik echt geen idee wat ik nou hiervoor moet vragen.
Edit: je had je post aangepastIk zal even kijken daar.
In ieder geval alvast bedankt! (als ik vanavond kan )

Nog nooit aan gedacht!quote:Op maandag 19 maart 2007 12:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
Een mule is een character waar je nauwelijks mee speelt maar die je gebruikt als storage
Prijzen zijn over het algemeen gebaseerd op het volgende:
* max damage/energy/health
* lage reqs (req. 8)
* perfecte mods zoals zealous 1/-1, 5/-1 vampiric, 20% sundering, 20% faster recharge/cast, +1 20% attribute
* skins, celestial, shadow en gothic items zijn wel gewild
Daarna telt ook nog of het een green of gold is. Greens zijn gewilder, maar niet per definitie het beste.
Soms loont het meer om een mod te salvagen en die te verkopen dan het hele wapen zelf. En soms zijn er ook bijzonder vreemde combinaties. Wel eens een Insightfull fiery staff of watermagic gezien? Ik heb er één in mijn storage

Ongeveer wat de merchant er voor geeft schat ik zoquote:Op maandag 19 maart 2007 11:45 schreef Ardenlyn het volgende:
Heb nog 2 gouden wapens. Zijn deze 2 iets waard?
[afbeelding]
[afbeelding]

Ze mogen mij niet kicken.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:23 schreef Elegy het volgende:
Dan kick je ze toch vanwege inactiviteit?

Is wel zo gezellig iddquote:Op maandag 19 maart 2007 14:23 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ze mogen mij niet kicken.![]()
Ben ik een keer 's avonds online wil er niemand praten of gaan ze een serie kijken.
Zal proberen of ik ook weer eens vaker inlog ook al is het alleen om een praatje te maken.![]()

Dat ook jaquote:Op maandag 19 maart 2007 15:30 schreef torn_Machina het volgende:
Cursus Engels voor haar zodat ze ook zonder ondertiteling kan kijken.![]()

Ik ook!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:16 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik hou van nutteloos en dingen die nut hebben
Ik heb dus ook nog steeds het capje, broken flute en flute van Gwen.

Nogmaals alsjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:13 schreef Ardenlyn het volgende:
Elegy nogmaals bedankt!
Heb de test gedaan met dyes en het werkt!!!! VOOR GEEN METER!!
2 theetantes bij elkaar![]()
[afbeelding]
Heb de silver dye gekocht en het is erg mooi. Dat goudachtige gaat dus weg!

Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:51 schreef Elegy het volgende:
Moet je met de -image command erachter doen. Zet je het aan, ga je even koffie maken en als je klaar bent is het binnen.
Ik heb twee snelkoppelingen, één om te spelen en één om te updaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |