Dubai is zeker capabel.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:16 schreef Bruce117 het volgende:
Zou er ook niet vreemd van opkijken als de een of andere oliesjeik het op een gegeven moment op zijn heupen krijgt en als bijvoorbeeld Dubai zich kandidaat gaat stellen.
Echt waarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:17 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dubai is zeker capabel.
Wat wel een zeer groot nadeel is, is dat Joden kennelijk geweerd worden daar.
Dergelijk discriminerende wetten kun je niet behouden als je een olympische spelen wilt houden. Daar zullen ze dan toch afstand van moeten doen.
Daar weet ik het fijne ook niet van. Ik heb het van meerdere personen gehoord, maar een officiële bron die dat bevestigd heb ik nog niet gevonden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:22 schreef MissX het volgende:
[..]
Echt waarHoe doen ze dat in de praktijk? Iedereen met een joodse naam/uiterlijk bij de grens weigeren?
Voor ons wel, maar de wereld draait natuurlijk niet alleen om Europa.quote:Tja Sochi, qua tijdsverschil is het wel een stuk prettiger dan Korea. Ben benieuwd wat ze ervan maken.
Ben benieuwd of je er nog iets over kunt vinden, had er nog nooit van gehoord. Maar het zou me niets verbazen, Dubai is wel vreemd in meerdere opzichten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:38 schreef Leatherface het volgende:
Daar weet ik het fijne ook niet van. Ik heb het van meerdere personen gehoord, maar een officiële bron die dat bevestigd heb ik nog niet gevonden.
Ik weet trouwens niet eens zeker of het nou nog de realiteit is. Het zou best kunnen dat ze het inmiddels hebben afgeschaft of versoepeld. Kijken of ik daar meer over kan vinden.
Ik bedoelde ook vanuit mijn eigen kijkperspectief. Hij draait idd vaker om Amerikaquote:Voor ons wel, maar de wereld draait natuurlijk niet alleen om Europa.
Een docent van me zei eens dat sommige mensen worden verplicht een niet- Jood verklaring te onderteken, om toegang te krijgen tot de Emiraten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:53 schreef MissX het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je er nog iets over kunt vinden, had er nog nooit van gehoord. Maar het zou me niets verbazen, Dubai is wel vreemd in meerdere opzichten.
[..]
Tsja, niet verbazingwekkend als je je bedenkt dat NBC het meeste uitgeeft aan tv-rechten.quote:Ik bedoelde ook vanuit mijn eigen kijkperspectief. Hij draait idd vaker om AmerikaKijk naar het zwemmen in Beijing
Om daar op terug te komen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:53 schreef MissX het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je er nog iets over kunt vinden, had er nog nooit van gehoord. Maar het zou me niets verbazen, Dubai is wel vreemd in meerdere opzichten.
quote:Salzburg is stand-in voor Winterspelen 2014
De Oostenrijkse stad Salzburg is bereid om de Olympische Winterspelen van 2014 te organiseren als de Russische gaststad Sotchi niet op tijd klaar geraakt met de bouw van de nodige infrastructuur.
Sotchi werd vorig jaar door het Internationaal Olympisch Comité (IOC) nog boven Salzburg verkozen als organisator van de Winterspelen van 2014.
"Het grote voordeel is dat wij al over de nodige infrastructuur beschikken", verduidelijkte Gabi Burgstaller, de gouverneur van de Oostenrijkse stad, in de krant WirtschaftsBlatt. "Als het IOC ons nodig heeft en voor de nodige financiële steun zorgt, staan we klaar", stelde hij.
Volgens de krant zijn er in Sotchi nog maar 20 van de 250 constructies gebouwd en kan de Russische stad maar geen bedrijf vinden om de ijsbaan te bouwen.
De Fransman Jean-Claude Killy, de voorzitter van de coördinatiecommissie van de Winterspelen van 2014, had Sotchi in augustus al gevraagd om geen tijd te verliezen. Volgens hem mochten de Russische organisatoren niet stoppen met werken om binnen vijf en een half jaar klaar te geraken.
Met dat verschil dat die horrorstories over Athene vooral in de laatste maanden voor de Spelen kwamen. Hier komen de verhalen al 6 jaar van tevoren.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:59 schreef Leatherface het volgende:
Zou ik ook zeggen.
Dit soort horrorstories hoorden we ook over Athene.
Sure. Maar ze moeten natuurlijk wel op tijd beginnen met het goed coordineren van de zaken.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Met dat verschil dat die horrorstories over Athene vooral in de laatste maanden voor de Spelen kwamen. Hier komen de verhalen al 6 jaar van tevoren.
Dit zal heus wel goed komen.
quote:Russen bezuinigen op OS Sotsji
Rusland heeft besloten het budget voor de Olympische Winterspelen van 2014 terug te schroeven.
Volgens de Russische vicepremier Dmitri Kozak zijn de geraamde kosten voor de Winterspelen in Sotsji aan de Zwarte Zee met 15 procent verlaagd.
Volgens de Russische media gaat het om een bezuiniging van 300 miljard roebel, omgerekend ongeveer 6,6 miljard euro.
NOS
Shimbulak.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:57 schreef Falco het volgende:
Maar eerlijk gezegd schat ik de kans hoger in dat het ubercoole Almaty uit Kazachstan de Winterspelen ooit mag organiseren.
Is da nu echt zo? Er word echt al jaren over gepraat en elk jaar zegt Herbert weer dat ze nu toch echt gaan beginnen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:57 schreef Falco het volgende:
Zeker nu het echt echt ècht zo is dat eindelijk die nieuwe schaatsbaan gebouwd gaat worden.
Op mijn werk (bouwgerelateerd) is er een order binnengekomen voor die schaatsbaanquote:Op woensdag 2 december 2009 18:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Is da nu echt zo? Er word echt al jaren over gepraat en elk jaar zegt Herbert weer dat ze nu toch echt gaan beginnen.
Weet ik niet. Volgens Herbert en wikipeudia wel toch? Om toch even ontopic te blijven. Wat voor schaatsbaan krijgt Sotsji? Het zal waarschijnlijk wel zeeniveau wordenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:13 schreef Leatherface het volgende:
Die baan bouwen ze gewoon op de huidige locatie van Medeo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |