Zeer zeker wel, doe het meestal alleen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Beetje zoeken op internet helpt wel, en glaasje draaien lukt je niet in je eentje
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:45 schreef unkki het volgende:
Haha, geweldig topic dit!
Ik quote Joost, een Exorcist:
[..]
Dit vind ik wel genoeg informatie.
Zie dit dus ook slechts als informatie. Wat je ermee doet interesseerd me vrij weinig. Als jij wilt lachen, dan lach je. Als je er iets mee kan, zeker niet laten!
Gegroet!
Toen stopte ik met lezen.quote:Trouwens ; in het Zuiden van het land zijn 4 vriendinnen die glaasje hebben zitten draaien. Drie van hun zijn al overleden ! Zelfmoord !! Dit zegt toch al genoeg over hoe gevaarlijk het is. Wees wijs en begin er niet aan !!!! Dit is toch niet wat je wilt ??
Vraag eens aan je moeder.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:11 schreef Queen_Bee het volgende:
Omg, ik wilde nog niet updaten want het er waren een paar dingen gebeurd die ik nog even in mijn hoofd moest nagaan, maar nu netMijn moeder kwam 10 minuten geleden langs dat mn muziek zachter moest, en dat had ik gedaan. Hoor ik net mijn deur opengaan ( deur zit achter me, kan ik niet zien) En niemand zei wat, dus ik zeg "Jaja, ik heb het allang zachter gedaan
" Na 10 sec nog geen gehoor dus ik kijk achterom, is er niemand maar mn deur wel open
Ik denk Okay, moet kunnen en doe mn deur weer dicht. 20 sec later ongeveer hetzelfde weer
Is ie nog langsgekomenquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb nog geen eind, wel een Fokker die hier gelogeerd heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |