Krijgen we weer een reeksquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Spannend, straks wordt Queen_Bee ontvoerd door spoken en dan moet heel fok! op spoken-jacht
Moeten we allemaal glaasje draaien om de herkomst te achterhalen van het duivelse spook
Dat kan denk ik ook niet anders, dat zou inhouden dat er een universeel 'rechten' systeem staat.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:36 schreef Queen_Bee het volgende:
En trouwens hè, dat hemel en hel.
Mijn moeder, iemand die zich totaal niet met geesten spoken geloof en weet ik het wat bezig houdt, die het maar onzin vindt, vooral om je er mee bezig te houden.
Mijn zus had haar meegenomen naar een of ander medium, zij las foto's. Ik heb nog niet alles gehoord maar ze vroeg voor ze de foto's zag of mijn zus soms een bepaald geluid hoorde. Dit klopte. "Oh, dat is ***" Naam was goed
Zonder dat daar iets over gezegd was
En nog een paar dingen met oa dat er schijnbaar geen hel bestaat
Maar ik zal eens vragen of ik die brieven even mag zien
Grappig om te zien hoe nonchalant je erover probeert te doen, terwijl je duidelijk bang bent.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:12 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb tegen mn "spoken" gepraatGezegd dat ze moesten optieften
Toen ben ik één nacht nergens van wakker geworden en de volgende nacht was het weer hetzelfde alleen ging het langer door
M'n moeder vroeg nog wat ik 's nachts toch in godsnaam aan het doen was
Door hoe ik post weet jij hoe ik dingen die in RL doe? Ga toch weg.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:57 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Grappig om te zien hoe nonchalant je erover probeert te doen, terwijl je duidelijk bang bent.
Als je echt al begint te praten tegen je "spoken", neem het dan ook serieus en kap s met die spottende ondertoon.
Ik heb het toch over de manier waarop je post??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:07 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Door hoe ik post weet jij hoe ik dingen die in RL doe? Ga toch weg.
Ja, ik praat in dit topic met mijn spoken denk. Goedzo kerelquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:39 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Ik heb het toch over de manier waarop je post??
Ga zelf weg!![]()
Mens, je loopt te ijlen, ik reageer op de manier waarop je aan het posten bent, waar heb jij het in godsnaam over.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, ik praat in dit topic met mijn spoken denk. Goedzo kerel
Ja hallo, doe eens niet zo moeilijk over een poststijl? Ze komt misschien laconiek ( met een vleugje stressquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:11 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Mens, je loopt te ijlen, ik reageer op de manier waarop je aan het posten bent, waar heb jij het in godsnaam over.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |