Sorrie, ik bedoelde penn en tellerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:13 schreef Angeliquetje het volgende:
Neu met camera`s , geluidsrecorders etc...
Leuke URL om aan te tonen dat skepsis het paranormale met enig respect behandelt trouwens. Wat raar dat niemand die wat dan ook heeft meegemaakt wat niet in de algemeen geaccepteerde werkelijkheid past ze nog serieus neemtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:28 schreef jogy het volgende:
http://www.skepsis.nl/bullshit.html Artikel.
Wat vind je partner hiervan ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:05 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik wordt nooit 's nachts wakker van ze, als ik wakker ben wil er weleens eentje komen waar ik dan ook geen moeite mee heb.
Misschien moet je jezelf er eens in verdiepen voordat je onzin praat.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:09 schreef Angeliquetje het volgende:
Nogmaals dit is een HOAX.
Als dit zo was dan was zoiets al lang es uitgetest door wetenschappers. Huur jij voor de grap es van die lui in queen. Wedden dat de geluiden dan opeens stoppen! je hoort ze gewoon zelf. Je psycho trigger is overgehaalt onbewust
nogmaals: Als dit zo was dan was zoiets al lang es uitgetest door wetenschappers
Heb je stiekum toch een entiteitengevoel, zuiver dan je huis...quote:Op maandag 26 februari 2007 20:42 schreef Queen_Bee het volgende:
Okay, iedereen kwam dus hier. 1 persoon kon niet, de rest wel.
Niemand heeft wat meegemaakt, alleen ik ben de gelukkige
Wel worden 3 ineens 's nachts soms wakker met een heel angstig gevoel, dat heb ik dus ook. De rest maakt helemaal niets mee.
Alleen vertelde een ook dat toen die naar mn deur liep het voelde alsof iemand hem van voren terug duwdeMaar ik weer niet wat ik daar van moet denken
Overigens heeft F. nergens last van
En ik begin het beu te wordenIk wil niet elke nacht bang zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |