abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:20:23 #131
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46727801
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:48 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ik heb niks ovcer 3 uur gezegd flapdrol
uit je posts op te maken, ben je bang. vooral als je 's avonds naar je bedje moet.

begin dan ook niet aan dit soort dingen
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:18:29 #132
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46729703
QB, als dit allemaal serieus is raad ik je aan om meteen het betreffende glas te nemen het weer op het bord te zetten, vervolgens een karton eronder te leggen en vervolgens de geest uitbannen, naar de kraan te lopen snel het kopje vullen met water , hoe grappig dit ook kan klinken, ik heb het een arubaan eens zien doen en toen waren wij ook van een nachtmerrie aan naar beneden vallende luiken die een aantal jongeren net misten (ik zag het ding zelf vallen, een luik dat jaren roestvast zat en nog op slot ook) en harde kloppen en gegil dat nergens weg leek te komen af, dat was destijds in een internaat trouwens, met een hele groep laconiek geglaasjedraait, want het was toch onzin.
nou dus mooi niet.

Persoonlijk geloof ik dat je net als iemand al eerder zei het verleden ontgrendeld daar in de tijd nooit iets verloren gaat.
Dit kan soms gevaarlijk zijn, als je serieus bent krijg ik het idee dat je er ook niet echt goed van word wat er op je afkomt.

Hoe je die geest kunt uitbannen weet ik niet, die arubaan sprak allemaal dingen in een of andere eilandentaal terwijl hij het glas met karton filtertje eronder oppakte, daarna snel met water uitgespoeld.

Zonodig moet je zelf iemand zoeken die er 'serieus' ervaring mee heeft (geen kwakzalvers met hoge prijzen, iemand die het gratis wil doen is vaak iemand die het ook kan)
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
pi_46730484
quote:
Op maandag 26 februari 2007 23:32 schreef Tyler..Durden het volgende:

[..]

Niet op mij afreageren omdat je casper in huis hebt.
Casper is een erg vriendelijk spookje.

en verder... naar mijn idee de volgende dingen;

@QB, als er niets meer aan de hand is, is er niets meer aan de hand.
Gebeuren er nog wel dingen, sluit het dan af voor jezelf.

Schrijf een ritueel op waarmee het jouw bedoeling is dat wt er is te verdrijven of te stoppen.
Ja... schrijf er zelf 1 ! Het is namelijk niet het ritueel dat iets oproept, verdrijft of in gang zet. Het is de intentie, de wil, de bedoeling..... een ritueel is voornamelijk om dat wat je in gedachten hebt tastbaarder/visueler voor jezelf te maken, zodat je gedachten meer kracht krijgen.

In het midden gelagen of de gebeurtenissen te wijten zijn aan een extern iets of aan een deel van jezelf. (jijzelf kan, onbewust, ook van alles in gang zetten en vooral in stand houden), maak een afsluiting voor jezelf)

En nogmaals.. wat het glaasje draaien betreft.
het is niet het glas, het zijn niet de letters.... het zijn niet de "regels" die het "werkend" maken...
ook deze atributen zijn niets meer dan atributen om iets dat zowieso al kan tastbaar te maken waardoor het voor sommige mensen makkelijker/bereikbaarder wordt.

3 mensen willen bijvoorbeeld een appel visualiseren, echt "zien", zonder daadwerkelijk een appel te zien.
De 1 kan het zo zonder hulp of stimulans.
De ander krijgt het in het begin nog niet voor elkaar... hij krijgt het echter wel voor elkaar als hij in bijvoorbeeld in een groene ruimte gaat zitten.
De derde krijgt het ook dan niet voor elkaar, maar bij hem lukt het wel als hij zijn ogen dicht heeft en iets mag voelen wat de vorm van een appel heeft... of wanneer hij een appelgeur ruikt.

Het glas en de "regels", de letters of een bord.... het zijn niets meer dan hulpmiddelen in dezelfde zin als dat persoon 2 en 3 hulpmiddelen gebruiken.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 27 februari 2007 @ 14:18:50 #134
8372 Bastard
Persona non grata
pi_46731754
Dat heb je er nou van he
De energie is blijven hangen en vind het prachtig om jouw bang te maken...
Nu wil je natuurlijk ook een reinigingsritueel hebben, waar je niet in gelooft..

Enfin, probeer de ruimte te zuiveren door wierook en (witte) kaarsen te branden, Visualiseer dan een helder wit licht in de kamer, dat de hele kamer verlicht word. Denk aan iets met heel veel liefde (je kind, vriend, moeder.. ) vervul de kamer met het witte licht en het gevoel.
Vraag en eis aan degene die aanwezig is om weg te gaan, laat hem (haar) je met rust laten.

Dit is een manier om de kamer te neutralizeren... succes.
The truth was in here.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 14:28:58 #135
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_46732090
Je kan natuurlijk ook ff exorcist Joost bellen. Die stuurt dan een smsje naar die entiteit dat ie op moet bokken...
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
  donderdag 1 maart 2007 @ 14:52:11 #136
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_46807876
Update time!!
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
  donderdag 1 maart 2007 @ 15:08:15 #137
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_46808388
Ik ben ook benieuwd of Queen_bee nog wel in staat is tot posten.

Wie weet hebben de geesten haar vrije wil over genomen.

Boewhahahahahhahahahah
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 18:33:24 #139
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46883565
Ja inderdaad QB vertel eens wat.
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
  zondag 4 maart 2007 @ 21:51:14 #140
166300 InProduction
zulks een groot ding!
pi_46921031
quote:
Op maandag 26 februari 2007 21:37 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik praat mezelf juist niets aan mens.

Vanaf het begin hier zeg ik al dat ik er juist laks over doe, omdat ik mezelf niet gek wil maken.

Op een gegeven moment gaat dat averechts werken, je denkt dat het toeval is, maar opeens is er wel heel veel toeval. Oei, ik heb problemen.
joyridin' with police cars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')