Als dat boek van Iwasaki toch hebt liggen: vooral lezen. Het is interresant en ook erg onderhoudend, je gaat er ook heel anders van tegen memoires aankijken. Die Karel van Wolferen heb ik al op de plank staan, in de nederlandse vertaling. Maar dat is taaie politieke kost zeg... Ik heb er maar stukken in gelezen. The Japanese Mind is dat wat lichtere literatuur?quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:55 schreef xienix84 het volgende:
Die heb ik ook net binnen. Ik heb em voor mijn vriendin besteld maar ik kan em net zo goed zelf lezen. Memoires of a Geisha heb ik uiteraard al gelezen. En de film gezien.
Ik wil binnenkort ook Murakami gaan lezen. Tot op nu heb ik veel van Kenzaburo Oe gelezen, en the Makioka Sisters van Junichiro Tanizaki, prachtig boek! Kan ik aanraden. Verder heb ik betreffende Japan een aantal leuke boeken.
-Enigma of Japanse power van Karel van Wolferen
-The Japanese Mind van Davies en Ikeno(dit boek is geweldig, als je meer wil weten over Japans denken vind ik dit een must)
en verder nog een zooi cultuur boeken, kookboeken, feitjesboeken en romans die zich in Japan afspelen.
Waar ik nog wel eens naartoe ga is GeraGera. Toch wel 1 van de grotere. Kost Y480 per uur en dan heb je een privebox en ongelimiteerd gratis drinken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:47 schreef donald_dick het volgende:
natuurlijk hebben ze in tokyo internet cafe's maar zijn daar grote ketens in? dat je net zoals bij ons Easy internet cafe's hebt? en hoeveel kost het ongeveer?
das wel chillquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:05 schreef Binsentu het volgende:
[..]
Waar ik nog wel eens naartoe ga is GeraGera. Toch wel 1 van de grotere. Kost Y480 per uur en dan heb je een privebox en ongelimiteerd gratis drinken.![]()
Kotatsuquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:45 schreef xienix84 het volgende:
Dat is een Kotatsu... inderdaad erg lekker en comfortabel!
Dat is inderdaad de autobiografie van Iwasaki Mineko en een aanrader! Bol.com heeft 'm overigens ook in de nederlandse vertaling als je dat liever zou hebben. Die heb ik er zelf ook besteld. Memoirs heb ik alleen de film van gezien, maar het boek niet gelezen. Maar er zitten nogal wat ernstige fouten in de film (ik neem aan dus ook in het boek) Die Iwasaki in haar boek recht zet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:21 schreef SureZal het volgende:
Geisha Of Gion by Mineko Iwasaki & Rande Brown
Is het toevallig dit boek van Iwasaki Mineko? Ik zou em wel willen lezen ^__^
(gezien ik het boek, en de film, van 'Memoirs of a Geisha' heel erg mooi vind)
Dat ligt eraan waar. In Sendai(noord honshu) was er nog zeker Sakura eind april(volgens mij foto'squote:Op zondag 11 maart 2007 19:35 schreef speknek het volgende:
Eind april is het zeker wel voorbij dan?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |