Wie weet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat wordt je volgende stap? Bekendheid in heel Nederland net als je grote voorbeeld Oversight?.
Hoezo? Het staat toch op video?quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:07 schreef _GdR_ het volgende:
dat er nog mensen zijn die geloven dat dit echt is.
Beweer je nu dat Arma liegt?quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:13 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
jij denkt dat alles wat op video staat echt is?
Z'n lippestift was op, dus even langs het kruidvat denk ik.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wie weet.![]()
Waar is die eigenlijk?
ik vind het een beetje vreemd dat die dingen daar zo onbeveiligd staan en dat er nog niks tegen Armageddon is gedaan, ik bedoel zo moeilijk zal het niet moeten zijn om hem op te sporen..quote:
Hoezo, ben jij homo en zoek je er 1?quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Z'n lippestift was op, dus even langs het kruidvat denk ik.
Het schijnt dat er net een agent aan de deur was volgens Merel. Ze heeft niet open gedaan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:35 schreef Jarno het volgende:
Nog wat gehoord van de politie, Arma?
Die had vast alleen een stapel illegale PS3 games in zijn achterbak, wetende dat hij ze bij jou kwijt kanquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het schijnt dat er net een agent aan de deur was volgens Merel. Ze heeft niet open gedaan.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het schijnt dat er net een agent aan de deur was volgens Merel. Ze heeft niet open gedaan.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
iemand wees me op dit topic.. bedankt hè armaquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jaloerse homo's hou je altijd,Swets.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is dat toch met de huidige generatie n00bs dat ze alleen maar elk potentieel leuk topic om zeep willen helpen?
Nu ken ik Arma, dus ik gok dat het waar is.... Maar als het niet waar is.... boeiuh.. Hadden we een leuk topic gehad. Tenminste, als die klikridder klootzakjes van 16 hun muil eens konden houden.
Maar ze zijn zo jong al homo Jarno.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jaloerse homo's hou je altijd,Swets.
Als je maar wel bier mee neemt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:03 schreef SoupNazi het volgende:
Ik ga overmorgen naar het huis van Armageddon om daar op zijn PC te gaan gamen, wie gaat er mee? Het is midden in de nacht en hij weet er niets van.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:57 schreef just me het volgende:
[..]
iemand wees me op dit topic.. bedankt hè arma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |