http://www.gamert.nl/adve(...)aakfilmpje.html#morequote:Tja ik was gister in de Spac3 (of hoe ze dat ding ook noemen) en verbaasde me eigenlijk ook over het gebrek aan beveiliging, d'r staan daar een stuk of 6-8 ps3's met schermen, geloof alleen dat ze 's avonds de controllers meeneemen (miss naar aanleiding van dit gebeuren?) overigens leuk ding die ps3:) resistance was leuk, vooral online, motorstorm reageert wat matig, maar is zeker ook de moeite waard, f1 moeje leuk vinden, maar voor de fans zeker de moeite
quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
het is allemaal leuk geweest, maar idd geen deel 2 waard, deze gaat dicht.
Of je houdt gewoon je bek.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:00 schreef peristilius het volgende:
Of verander de TT in Armageddon heeft de afgelopen maanden onder een steen gezeten.
Broelie broelie.quote:
Haha, leuk geprobeerd, jaloers ventje.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:09 schreef smash789 het volgende:
Man... Als je alleen al durft te menen dat het jaloezie betreft, ben je al een erg zielig mannetje
Sure...quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:15 schreef smash789 het volgende:
Gast, als je denkt dat ik jaloers ben op een 'vent' van bijna 40 met een ICT baan, die per se moet INBREKEN ergens om effe enkele minuutjes een racespelletje te spellen, EN hij is er nog trots op ook, EN hij is zo stom om het filmpje online te zetten, schijnbaar hopend dat dat hem enige status zal opleveren...
Dan heb je het echt ontzettend goed mis
Kan je wel stellen ja.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:08 schreef Jarno het volgende:
Wat een jaloerse homo's hier, Arma!
Ben je nou aan het praten tegen je kloon?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:38 schreef Armageddon het volgende:
Ik zit nog steeds op die aangifte te wachte trouwens. Zou die nog komen Jarno?
Goed dat je het ff zegt!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:40 schreef Fliepke het volgende:
Wil het flauw flamende klapvolk eens even kappen. Ik heb net deel 1 gelezen en ik kwam er bijna niet doorheen door al die debielen die in herhaling bleven vallen.
Zullen we dat hier niet doen.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:40 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ben je nou aan het praten tegen je kloon?
sssssst, laat hem in zn waan dat hij de eerste was (ook al staat de ps3 in vrijwel elke mediamarkt in nederland, heeft iedereen die ook maar op de een of andere manier zichzelf pers noemt er op gespeeld en was hij op de gameplay vorig jaar november....)quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:48 schreef Smots het volgende:
Waar slaat de topictitel trouwens op?
Arma is toch helemaal niet als eerst in NL met PS3? (Ja, ik hou expres de gebrekkige schrijfwijze aan)
Redelijk goed verwoord. Net Deel1 gelezen en damn hoe triest kan je zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:15 schreef smash789 het volgende:
Gast, als je denkt dat ik jaloers ben op een 'vent' van dik in de 30 met een ICT baan, die per se moet INBREKEN ergens om effe enkele minuutjes een racespelletje te spellen, EN hij is er nog trots op ook, EN hij is zo stom om het filmpje online te zetten, schijnbaar hopend dat dat hem enige status zal opleveren...
Dan heb je het echt ontzettend goed mis
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:39 schreef LENUS het volgende:
OT: Waarom heb je die PS3 niet meegenomen?
Je moet wat in je vrije tijd hè.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:48 schreef Havoc het volgende:
Strakke actie Arma.
Waarom heb je die PS3 niet meegenomen? Je had je immers toch al schuldig gemaakt aan een strafbaar feit.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je moet wat in je vrije tijd hè.![]()
Achteraf had ik dat beter wel kunnen doen inderdaad. Ennuh als ze me nog op willen pakken moeten ze snel zijn want zondag vlieg ik naar de dominicaanse.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:44 schreef LENUS het volgende:
[..]
Waarom heb je die PS3 niet meegenomen? Je had je immers toch al schuldig gemaakt aan een strafbaar feit.
edt: het is wachten op de inrekening van Arma, Sony had immers aangifte gedaan![]()
Nou heel internettend Nederland heeft hem voorbij zien komen, dus als dat zijn doelstelling was, is het hem zeker geluktquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:26 schreef smash789 het volgende:
Heb je er al spijt van, armageddon? Ik bedoel... het is duidelijk dat je niet de reacties krijgt die je verwachtte. Iedereen ziet jou als een ontzettende loser, behalve je kloontjes.
Dat was de doelstelling inderdaad.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:35 schreef LENUS het volgende:
[..]
Nou heel internettend Nederland heeft hem voorbij zien komen, dus als dat zijn doelstelling was, is het hem zeker gelukt![]()
Wat wordt je volgende stap? Bekendheid in heel Nederland net als je grote voorbeeld Oversight?quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat was de doelstelling inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |