http://www.gamert.nl/adve(...)aakfilmpje.html#morequote:Tja ik was gister in de Spac3 (of hoe ze dat ding ook noemen) en verbaasde me eigenlijk ook over het gebrek aan beveiliging, d'r staan daar een stuk of 6-8 ps3's met schermen, geloof alleen dat ze 's avonds de controllers meeneemen (miss naar aanleiding van dit gebeuren?) overigens leuk ding die ps3:) resistance was leuk, vooral online, motorstorm reageert wat matig, maar is zeker ook de moeite waard, f1 moeje leuk vinden, maar voor de fans zeker de moeite
quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
het is allemaal leuk geweest, maar idd geen deel 2 waard, deze gaat dicht.
Of je houdt gewoon je bek.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:00 schreef peristilius het volgende:
Of verander de TT in Armageddon heeft de afgelopen maanden onder een steen gezeten.
Broelie broelie.quote:
Haha, leuk geprobeerd, jaloers ventje.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:09 schreef smash789 het volgende:
Man... Als je alleen al durft te menen dat het jaloezie betreft, ben je al een erg zielig mannetje
Sure...quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:15 schreef smash789 het volgende:
Gast, als je denkt dat ik jaloers ben op een 'vent' van bijna 40 met een ICT baan, die per se moet INBREKEN ergens om effe enkele minuutjes een racespelletje te spellen, EN hij is er nog trots op ook, EN hij is zo stom om het filmpje online te zetten, schijnbaar hopend dat dat hem enige status zal opleveren...
Dan heb je het echt ontzettend goed mis
Kan je wel stellen ja.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:08 schreef Jarno het volgende:
Wat een jaloerse homo's hier, Arma!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |