Met wat? Een bloemkolen look-a-like contest?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:32 schreef RijstNatie het volgende:
Mark is een meester op het veld een winnaar en een leider !
Zo'n speler als hem, zal altijd winnen van een speler zoals Wesley snijder...
Absoluut!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:33 schreef Op-zicH het volgende:
Hij was het al en nu maakt hij het weer waar. Mark van Bommel is een echte duitser.
Het was dan ook niet slim van hem.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze willen Mark uitschakelen voor de return, dit soort praktijken zie je vaker.
Tja, vieze spelletjes worden overal gespeeld. Ondanks dat ik het onterecht zou vinden als Van Bommel geschorst wordt zou ik het ook totaal niet erg vinden mocht de UEFA hem straffen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze willen Mark uitschakelen voor de return, dit soort praktijken zie je vaker.
Een voorwaardelijke straf dus, gelukkig.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:25 schreef WeebI het volgende:
[..]
Tja, vieze spelletjes worden overal gespeeld. Ondanks dat ik het onterecht zou vinden als Van Bommel geschorst wordt zou ik het ook totaal niet erg vinden mocht de UEFA hem straffen.
Gelukkig wel. Hopelijk kan hij dan woensdag samen met Bayern Real verslaan.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een voorwaardelijke straf dus, gelukkig.
Ik duim alvastquote:Op zondag 4 maart 2007 17:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Hopelijk kan hij dan woensdag samen met Bayern Real verslaan.
Van mij mag ie. Met 4-3quote:Op zondag 4 maart 2007 17:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Hopelijk kan hij dan woensdag samen met Bayern Real verslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |