Kan je diezelfde onbewezen acties ook op een dolgedraaide oppasbullterrier uitvoeren? Hij maakt me dagelijks om 5 uur wakker.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Geloof me nou maar. [afbeelding], [afbeelding], [afbeelding].
Die beesten kunnen zo je gezicht eraf vreten hoor, echt waar!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:53 schreef Ripley het volgende:
Lief zijn voor dieren, schatjes!
[afbeelding]
Hij kijkt ook best hongerig, vind je niet?quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Die beesten kunnen zo je gezicht eraf vreten hoor, echt waar!
Ik zou ook hongerig kijken als jij tegenover me stond!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij kijkt ook best hongerig, vind je niet?
Nee. Heb het hier ook met IE.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:41 schreef n00cL30n het volgende:
gedver... Out of bandwidth????
Ligt toch niet aan dat ik met Firefox browse hè?
Thanks UIO... Nu zit het ook in mijn hoofd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik loop al de hele dag rond met het wijsje 'Hello my baby, hello my darling, hello my ragtime gal.'
Wat wel fijn is.
Ik kreeg ook te horen "Kijk je wel uit? 80% van de koala's heeft chlamydia"quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:33 schreef n00cL30n het volgende:
En toch... als ik weer teruglees over dat koala- verhaal, moet ik hieraan denken.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:05 schreef jogy het volgende:
HEB JE WILDE KOALASEX GEHAD, R????
Hehehehe...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kreeg ook te horen "Kijk je wel uit? 80% van de koala's heeft chlamydia"
IVM beten he, mensen :p Niet ivm wilde koala seks
Uhu, Charlie is een happy koalaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:06 schreef Ripley het volgende:
[..]zie je niet hoe wellustig charlie de koala naar me kijkt op die foto, J?
Ow, en![]()
![]()
. by the way
Ze hadden geen koala die jogy heette. Anders had ik die wel even geknuffeldquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Uhu, Charlie is een happy koala.
Oh en uiteraard![]()
![]()
e.d.
.
Als ik nou haar laat groeien overal op mijn lichaam, krijg ik dan ook een knuffel?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze hadden geen koala die jogy heette. Anders had ik die wel even geknuffeld![]()
Van wat ik gezien heb, mag je dat haar laten zittenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Als ik nou haar laat groeien overal op mijn lichaam, krijg ik dan ook een knuffel?.
Bring on the harsstrip.quote:
Ik voel me net een stuk vlees. Een jong, mager, redelijk lichaamshaarloos stuk vlees, dat wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb, mag je dat haar laten zitten![]()
![]()
![]()
Jonge, magere, redelijk lichaamshaarloze mannen![]()
Dat zou ik wel denken. Ik heb nog wel een speciale hippie foto voor je gemaaktquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:26 schreef jogy het volgende:
Ok, i'm over it.
Ik heb er ongeveer 50 uur aan besteed en het was een ware trip terug mijn funfactory kijkende jeugd in.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:32 schreef n00cL30n het volgende:
Goed te horen...
Hoe'st trouwens met dat Transformners item.. alles nog fijn?
'ook best leuk' Hm. Good enough.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zou ik wel denken. Ik heb nog wel een speciale hippie foto voor je gemaakt![]()
Je geest is ook best leuk hoor
Hey Beeb, alles lekker?quote:
DAMN! Fun Factory met Crocker, Snoot en mr. P, die later opgevolgd werd door Andy... woei!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb er ongeveer 50 uur aan besteed en het was een ware trip terug mijn funfactory kijkende jeugd in.. Alles gekeken dus
.
Kan beter!quote:
Goed te horen dat het niet slecht gaat!quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:14 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Goed te horen dat het niet slecht gaat!
Daar doen we ff een dansjeen een lach
voor!
(Dan begin ik mijn dag ook geod.)
Nou vooruit, gelijkwaardig aan je niet geringe fysieke kwaliteiten dan?quote:
Kijk! Dan ben je heel goed bezig. Ik ben ondertussen wat baan betreft ook eindelijk weer eens om mij heen aan het kijken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:38 schreef Tally het volgende:
[..]![]()
Ik heb echt leuke dagen achter de rug..
Dat doet je meestal goed he
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou vooruit, gelijkwaardig aan je niet geringe fysieke kwaliteiten dan?![]()
Owh ja.. Mn werk is ook nog steeds erg leuk..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Kijk! Dan ben je heel goed bezig. Ik ben ondertussen wat baan betreft ook eindelijk weer eens om mij heen aan het kijken.
quote:
Misschien is er een causaal verbandquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:05 schreef jogy het volgende:
Ik ben mijn nicotinezuigtabletten vergeten.
Wijsneus. Maar misschien wel op zich. Ik kan mijn emoties niet meer zichtbaar in bedwang houdenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
[..]
Misschien is er een causaal verband
Oeh, bloos je dan ook echt?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Wijsneus. Maar misschien wel op zich. Ik kan mijn emoties niet meer zichtbaar in bedwang houden.
R. Je weet dat ik van je hou alsof ik sex met je heb hè. Maar dit soort opmerkingen kunnen echt niet hoor. Nu denkt men dat ik een te hoge bloeddruk heb.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oeh, bloos je dan ook echt?![]()
Blozende mannen![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:18 schreef jogy het volgende:
[..]
R. Je weet dat ik van je hou alsof ik sex met je heb hè.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:18 schreef jogy het volgende:
Maar dit soort opmerkingen kunnen echt niet hoor. Nu denkt men dat ik een te hoge bloeddruk heb.
Operatie...? Damn.. Ik merk dat ik een tijd niet aanwezig ben geweest hier.... niets ernstigs hoop ik?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh ja.. Mn werk is ook nog steeds erg leuk..
Leuke collega's.. ga me er steeds meer thuis voelen..
Net weer een aantal dagen thuis geweest ivm operatie.. Maandag begonnen met werken na 3 weken..
En gister en eergister was ik vrij
Ben naar het concert van Maria Mena geweest met mn beste vriend..
Was erg top.. Gister heerlijk wezen keutelen.. Gewoon lekker niets doen..
Maar toch ook wel genoeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |