Ja ok! nu mag het weer. kommaarop!quote:
Magere jonge mannen met weinig lichaamshaar en mooie koppiesquote:
Rip... Als je het zo stelt, moet ik toch echt aan UIO denken met zijn sleutelbeen- voorliefde.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Magere jonge mannen met weinig lichaamshaar en mooie koppies
quote:Op zondag 4 maart 2007 12:49 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Rip... Als je het zo stelt, moet ik toch echt aan UIO denken met zijn sleutelbeen- voorliefde.
Daar is op zich helemaal niets mis mee.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:49 schreef n00cL30n het volgende:
Rip... Als je het zo stelt, moet ik toch echt aan UIO denken met zijn sleutelbeen- voorliefde.
Mits bier?quote:Op maandag 5 maart 2007 13:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daar is op zich helemaal niets mis mee.
Ik nuttig geen alcohol. Dus ook zonder alcohol heb ik die voorliefde waar in principe niets mis mee is.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:00 schreef n00cL30n het volgende:
Mits bier?
quote:Op maandag 5 maart 2007 15:00 schreef UIO_AMS het volgende:
voorliefde waar in principe niets mis mee is.
doet het nietquote:Op maandag 5 maart 2007 16:41 schreef Ripley het volgende:
Nog maar even een vakantiekiekje nu het hier zo stil is
[afbeelding]
Ik ben diegene met die krullen
Hmmmmquote:Op maandag 5 maart 2007 16:41 schreef Ripley het volgende:
Nog maar even een vakantiekiekje nu het hier zo stil is
[afbeelding]
Ik ben diegene met die krullen
Zie ik daar Meisjes ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:48 schreef Ripley het volgende:
Klinkt leuk arma, en leuke foto's
Lief he, die dolfijnen
[afbeelding]
Dan komen de meisjes het beste uitquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:23 schreef n00cL30n het volgende:
LOLz.... En weer alleen de thumbnail gepost.
Mag ik het daar enigszins mee oneens zijn of is dat onbeleefd?quote:
Kek.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben het voor de verandering weer eens eens met jogy.
zou je voor vergelijk dan misschien even de fullsize willen posten ?quote:
Krijg ik nog een tong op de koop toe ook.quote:
Mogguh Bleu.. alles lekker?quote:
Ook eens met bovenstaande user.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:57 schreef Joene het volgende:
zou je voor vergelijk dan misschien even de fullsize willen posten ?
Zal ik mij dan ook maar even erbij aansluiten?quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:11 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Zeker dinsdagochtend?
Naaktfoto's kunnen op dinsdagochtend nog steeds naar het bekende adresquote:
Ehm ,ik begin het een beetje een eenzijdige deal te vinden, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Naaktfoto's kunnen op dinsdagochtend nog steeds naar het bekende adres
Ja maar, ja maar - please? *smekend kijkt*quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Ehm ,ik begin het een beetje een eenzijdige deal te vinden, eerlijk gezegd.
Tsss, kijken kijken kijken maar niet neuken hè?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar - please? *smekend kijkt*
Misschien moest je de vraag ook eens de andere kant op sturen Joog!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Ehm ,ik begin het een beetje een eenzijdige deal te vinden, eerlijk gezegd.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Tsss, kijken kijken kijken maar niet neuken hè?.
Hollander..
Ik denk graag vooruit! Maar mijn welgemeende excuses voor mijn ongepaste uitlatingen op deze dinsdagochtendquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het ging toch over foto's
![]()
Jogy![]()
![]()
Wil je niet van die schunnige dingen zeggen op dinsdagochtend?![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:06 schreef Ripley het volgende:
Speciaal nog een jogyfoto:
[afbeelding]
Hippies![]()
Uiteraard moet het dan wel een T1 zijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volkswagenbusjes roeleren zwaar de pan uit trouwens.
Ookal waren ze dan ook fout in de oorlog.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volkswagenbusjes roeleren zwaar de pan uit trouwens.
T2 mag ook nog wel, mijns inziens.quote:
Niks mis metquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:42 schreef jogy het volgende:
Ookal waren ze dan ook fout in de oorlog.
Byron Bay?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:06 schreef Ripley het volgende:
Speciaal nog een jogyfoto:
[afbeelding]
Hippies![]()
Er is zò afgrijselijk, bar en boos, godvergeten, gruwelijk, hels, bij de beesten, konijnen en wilde spinnen af, om van te rillen, horribel, ijselijk, monsterachtig, ontzettend, schrikbarend, vreselijk veel mis met de Duitsers dat ik er nog niet eens aan ga beginnen. 'Het incident' erbuiten gehouden natuurlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niks mis met. Duitsers.
.
Bovendien zijn die busjes van na "het incident".
Wat niets afdoet aan de T1 natuurlijkquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Er is zò afgrijselijk, bar en boos, godvergeten, gruwelijk, hels, bij de beesten, konijnen en wilde spinnen af, om van te rillen, horribel, ijselijk, monsterachtig, ontzettend, schrikbarend, vreselijk veel mis met de Duitsers dat ik er nog niet eens aan ga beginnen. 'Het incident' erbuiten gehouden natuurlijk.
Volgens mij denkt J met rede en overweging over onzequote:Op woensdag 7 maart 2007 09:52 schreef GI het volgende:
Ik zou graag uw mening over de duitser lezen J.
Ja, ik overweeg om de watervoorraad van Duitsland te injecteren met een extreem agressieve versie van het ebola virus en mijn rede is dat Duitsers er altijd(!@1eins!!) uitzien als een braadworst op pootjes en ze klinken als een Nederlander die een poging doet tot praten terwijl ie aan het overgeven is door zijn neus. Oh, en de Enige Duitser die ik wél helemaal geweldig vond heeft me in de steek gelaten en mijn voetbal gestolen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mij denkt J met rede en overweging over onze. Oosterburen.
.
Of nee, onze. Oostervrienden.
.
Oe, als dat je rede is. Dan ben ik heel erg benieuwd naar de redenquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, ik overweeg om de watervoorraad van Duitsland te injecteren met een extreem agressieve versie van het ebola virus en mijn rede is dat Duitsers er altijd(!@1eins!!) uitzien als een braadworst op pootjes en ze klinken als een Nederlander die een poging doet tot praten terwijl ie aan het overgeven is door zijn neus. Oh, en de Enige Duitser die ik wél helemaal geweldig vond heeft me in de steek gelaten en mijn voetbal gestolen.
Danielle.
Voor een hippie heb je verdacht veel vooroordelen, J.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:15 schreef jogy het volgende:
Ja, ik overweeg om de watervoorraad van Duitsland te injecteren met een extreem agressieve versie van het ebola virus en mijn rede is dat Duitsers er altijd(!@1eins!!) uitzien als een braadworst op pootjes en ze klinken als een Nederlander die een poging doet tot praten terwijl ie aan het overgeven is door zijn neus. Oh, en de Enige Duitser die ik wél helemaal geweldig vond heeft me in de steek gelaten en mijn voetbal gestolen.
Danielle.
Heb jij ouders van Duitse origine?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:18 schreef GI het volgende:
[..]
Oe, als dat je rede is. Dan ben ik heel erg benieuwd naar de reden!
Een open doel!quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:27 schreef GI het volgende:
[..]
Nee, rotterdamse achtergronden aan beide kanten.
quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Voor een hippie heb je verdacht veel vooroordelen, J.
Niet eens!quote:
Gelul!quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:37 schreef GI het volgende:
Hell no, dan zie ik liever tonny de jong, greta smit of marianne timmmer. Als je het toch over het schaatsen hebt
Gestopt met schaatsen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat is er met Tonny de Jong gebeurd eigenlijk nadat ze met haar kale flamoes in de Playboy stond?
Haar ogen zijn van wereldklasse. Dat klopt. Maar voor de rest is het geenquote:
Wat heb je aan sleutelbeenderen. Als er koude kale duitse ogen boven hangen ??quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Haar ogen zijn van wereldklasse. Dat klopt. Maar voor de rest is het geenAnni
.
Geen discussie hier.quote:
En dan het geluid als je haar kreunend klaar laat komen, elke keer denkend dat je een emmer moet pakken omdat ze aan het braken is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:48 schreef GI het volgende:
[..]
Wat heb je aan sleutelbeenderen. Als er koude kale duitse ogen boven hangen ??
Zeg nee, for the love of god, zeg Nee!.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kun jij eigenlijk Duits praten?.
Nee. Dat vertik ikquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kun jij eigenlijk Duits praten?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |