Wat? scoren? het zou verboden moeten worden jaquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:23 schreef BigFire het volgende:
echt weer zo'n laagbijdegrondse actie van Fenerbahce
Effectief noemt men dat ... Beter zijn dan de tegenstander.... AZ komt gewoon totaal niet door de defensie van Fenerbahce heen ! Hahaquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:23 schreef BigFire het volgende:
echt weer zo'n laagbijdegrondse actie van Fenerbahce
"Iek ben soepersjter in soepercompetiesjie"quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:22 schreef denthemen het volgende:
zolang die hoerenzoon uit Belgrado maar niet scoort
Daar komt nog enigzins gevaar van. Ik denk dat Molhoek wordt gewisseld.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:24 schreef borisz het volgende:
boukari wordt in de rust gewisseld
Na de 1e regel dacht ik nog dat het serieus wasquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:25 schreef tong80 het volgende:
NOS Teletekst :
De wedstrijd Ajax - Werder Bremen begint een half uur later. De oorspronkelijke tijd was 21.00 uur. Maar doordat er bij AZ - Fenerbache strafschoppen moesten worden genomen, waarbij AZ met 23-22 won werd er door de TV-rechten besloten tot uitstel. Ook de NS werkt mee en de laatste trein naar Istanbul vertrekt een uurtje later.
Klopt, vandaar refereerde ik er ook naar..quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:25 schreef BigFire het volgende:
trouwens, heeft die Molhoek ooit weleens goed gespeeld? kan me herrineren dat hij op z'n debuut zo zenuwachtig was dat hij elke bal verloor.![]()
sorry maarreeee .... tis toch te triest ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Kijk eens, een gloryhunter![]()
ook niet in amsterdamquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:25 schreef denthemen het volgende:
HELEMAAL NIETS IN ALKMAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRR
riep je?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:26 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Mongool!
1 meter 75 manquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:26 schreef Tallie1982 het volgende:
Veel te lang De Cler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |